Bekijk volle/desktop versie : In Alhoceima hoor je meer Nederlands dan Berbers in de zomer! lees, lees!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5

19-03-2002, 10:50

Citaat:
Origineel gepost door Nog geen lid?

voel me weer eens aangesproken!!!!!!!!!! ik weet niet wat jij allemaal in je leven heb meegemaakt met arabishe meisjes, en dat kom me eigenlijk ook geen reet schelen.......maar kom niet met die BLA.........dat wij net wegwerp producten zijn!!!!!!!!!! want jongen!!!!!!!.........dan wil je absoluut NIET met mijn familie in aanraking komen!!!!!!! maar Goed dat ik me nog druk maak om jou.......volgens mij was een arabische meisje jou een keer te slim af!!!!!!!!!
die is egt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!
mezjen tbarke allah,
Ik vraag me ineens af waarom jij je aangesproken voelt. Het feit dat je arabisch spreekt wil niet zeggen dat je arabisch bent. Je zult altijd een riffia blijven. Van Tanger tot aan Oujda is van oorsprong rif, dus voel jij me maar niet aangesproken.... Als ik jou was zou ik je stamboom eens uitzoeken. En wedden dat je voorouders van oorsprong berbers zijn. Uit onderzoeken is gebleken dat bijna 95% van alle bewoners van marokko berber zijn... en de berbers bestaan uit erouaffa, slouh en souasa.... dus het dat je arabisch bent opgevoed en de taal spreekt zegt niets over je afkomst... er is maar een klein percentage in marokko dat van orgine arabisch is, dan heb ik het over de mensen die uit het midden-oosten naar marokko getrokken een paar eeuwen geleden. En trouwens het arabisch wat jullie spreken in tetoun is meer een mengelmoes taaltje....

ouwa thalla,

19-03-2002, 16:11

Citaat:
Origineel gepost door ilham17

dat klopt ajoema mooi gezegd heel erg mooi!!!! hahahahaha :
:

Dank je wel aouatsma inoe......

20-03-2002, 13:17
Dit verhaaltje van Busje 207 komt van de website van de Volkskrant!!

Bulma

20-03-2002, 23:15
Dat ik reageer wil nog niet zeggen dat ik gefrustreerd ben meid. Want zou ik het zijn, dan jij helemaal!

En mijn taalgebruik is lang niet zo erg als dat van hadiek soortgenoot (riffia) dyellek!

Jouw woorden overgenomen??? haha Come Again?!?!?!

1 ding moet je weten en dat ik: Mocht ik me schamen voor mijn Arabische afkomst, dan had je mij wel horen zeggen dat ik een Riffia was geweest ( allah yehfed). Sorry maar wie zijn nou hier de grootste schijnheilen. Zelden hoor je een Riffi (a) zeggen ik ben 100% Berbers, ze zeggen altijd: Ik ben half Arab, half Riffi! Om het feit dat ze in een Arabische stad wonen, maakt het ze ( in hun ogen) gelijk Arabieren.....
Maar goed, het is begrijpelijk, ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als ik Riffia zou zijn geweest!
Haha Sirou Sirou........bezefff 3likoum!!

En vergeet vooral niet dat je zonder de Arabieren nog altijd een Franse/Spaanse 'zok' aan het kussen was......gratuit!

("En DAT zegt dat ik in een ontkenningsfase zit" )

Ik ben een rasechte Arabische en Lhamdoelilah trots erop.

Effe dit:

>> "ps vertel de volgende keer tegen die gene die je hebt laten typen dat hij of zij zelf moet discuseren met eigen woorden en niet de woorden van een rasechte RIFFIA
WANT JIJ KAN HELEMAAL niet typen uit al je vorige scheldende forum's heb je dit zelf geuit !" <<-----

Allatif.....Mevrouwtje spoort niet... Nti melki????? Wat loop jij allemaal te ijlen meid?????? Alles op een rijtje daarboven??

Lmoehim deye3t ouqti m3ek.....Genoeg aandacht gegeven debba...

ArabRulezzz!!

__________________________________________________ __________

Drouich,
Nta sir 3ouwd lmok! Wegwerpproduct hieya li gelattek bla n3ess.
Ben je ze zat, neem je een volgende? haha, Motto ala Rjeffa oula? Zo zie je maar weer hoe respectloos de Rjeffa hun vrouwen behandelen.

Ach........Dat verklaart weer waarom de Rifiaat natuurlijk liever met een Arabier trouwen.

__________________________________________________ __________
En voor 'geen lid':

Haha indirecte vorm van internetdaten? Haha.......Sjo mijn buikspieren die hebben hun portie gehad vandaag....!! Sorry maar liever tussen 6 planken dan een pleziertje met een Riffie.

20-03-2002, 23:18

Effe dit........

Oujda = inderdaad Arabisch en hoort inderdaad NIET tot de Riff, evenals Tetouan, Tanger, Meknes, Fes enz. Ze komen daar 'asiel' aanvragen, denken gelijk dat ze het 'bezitten'.

Iwa snoe bghiti.........Felahha hee!

21-03-2002, 00:38
oooh wat erg zeg ..dat oujda geen rif gebied is , mijn hart is nu in duizend stukjes gebroken ...zucht nou dankjewel hoor jut & jul voor jullie schokkende mededeling sjeeses

21-03-2002, 08:47
Hé 3arbia!!

IK BEN 100% BERBERS!!!!!!!!!! BEN ER APETROTS OP!!!!

BULMA

21-03-2002, 16:39
.......sorry hoor maar waar gaat deze hele discussie over....over dat tetouan en tanger berberse steden zijn???????? kifesh?????
schatje....Tetouan is helemaal gee n berberse stad.....het klopt wel dat tetouan iets te betekene heeft voor de rwafa...maar de oorspronkelijke mensen zijn......el Andalusiën , gmera en gaan zo maar verder, en schatje ze spraken destijds egt geen berbers!! sorry dat ik je moet teleurstellen......en het is by the way.......el Khattabi, met dubbel t!

Beslama!!!

21-03-2002, 21:49
Eerste wereld reiziger;Ibn battuta:Berber Tanger
Beste militaire strateeg.Moussa Ibn Zyad:berber;versloeg met 800 berberen 3000 spaanse koffar terwijl nousair het niet kon met 3000 man
Mohhamed zerkouti( lay rahmou) eerste martelaar tegen de franse bezetting uit casablanca verhuisd uit EL hoceima.

Premier van marokko sayd Aberrahman Youssoufi:Nador
MInister van informatie;Abbas al fassi:sluh berber tafilalt
minister van buitenlandse zaken;Mohhamed benaissa;berber asilah
Minister van interieure zaken Driss jettou:Al hoceima
Chef van protocol;Abderahman al alouie
Hoogste generaal in de royal armes des forces:Osama Al khattab
Andre Asulai: raadgever van de koning nasro allah berberse joodTafilalt
Chef van dmsd:morechai amrani Berberse jood
Minster van sport en jeugd.Abdeillah amrani:Alhoceima

Beste voetaballer ooit:al arbi mbarki:Al hoceima
CousCous:marokkaanse hoofdgerecht berbers waarom word het alleen in Marokko en algerije gegeten omdat alleen daar bebers zijn.

De vrouw van de koning Selma Bennani:Tanger berberse origine

daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag allemaaaaaaaaaaal

BERBER POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!1

22-03-2002, 19:12
ONGELOOFLIJK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat zijn jullie toch weer kinderachtig. Stelletjes debiele MAROKKANEN...berber of arabier!! Tfoe!!
Igggggggggggg.....ik snap dat ik echt niet hoe zielig mensen zijn en elkaar uitschelden en nou ja..IK HEB ER GEEN WOORDN VOOR!!! Ik dacht echt dat dit een forum was met normale volwassen mensen..!! Maar je komt er dus ook zieligerds tegen als jullie!! Tfoe.....Kinderachtig hoor!! Heb je niks zinnigs te melden ..dan elkaar uitschelden..REAGEER DAN A.U.B NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yeh kleuters!!
jamila

23-03-2002, 22:52
salama bennani is puuuuuuuur berbers vriend dus je moet hier niet komen ouwexxxxen oke laterzzzz

24-03-2002, 19:19
Haha tetouan een berberse stad? Het mag misschien wel ogen (???) betekenen, maar dat wil nog niet zeggen dat het een RiffStad is....Bezeff 3likoum.
Straks ga je nog beweren dat Meknes een berberse stad is, aangezien er tig Rjeffa daar asiel hebben aangevraagd.............. Wie lult er hier nou onzin, jij of ik a Piggy ( Kinderachtig kan ik ook zijn meid)

En dan dit nog..............
Ik ben hiermee begonnen? Meid... Ik zou zeggen, lees alles over en je zult zien wie er begonnen is, nl Busje007 en JIJ/Jullie (HoceimaLadyz).
Ik maak het alleen maar af.....

So 3ouwtani......... Siroeee Siroeee!!!

Oujdia ik kom uit Meknes/Kenitra. Ik heb nichten in Oujda wonen en Oujda is inderdaad Arabisch, zoals jij eerder beweerde!
Sommige mensen denken het beter te weten, maar goed

25-03-2002, 12:19

.......vergeten in te loggen..........

25-03-2002, 22:25
haha ik kraam alleen maar onzin uit?? Nogmaals.........Go back to page 1 en je zult zie wie er begonnen is, maar goed!

Ahum, naar El Hoceima gaan? Sorry maar ik ga mijn vakantie zeker niet laten verpesten door een 1 of ander RiffDorpje te bezoeken!
Misschien dat er net 1 op de 100000 arabieren daar een (nieuwsgierigheids)bezoekje brengt, maar vergeleken met de 'asielzoekers' in onze arabische steden is het NADA! Niets voor niets geneztoe lharra hierzo.

Asjeblieft zeg.......Kom Kom jullie grotten uit, dan zien jullie pas wat steden zijn!

Jullie bewonen net 2 steden, denken gelijk heel Marokko te bezitten......... Whatever !!

Nerrrrie 3la pssssst.......Oualit kelba dyellek oula.
Misschien dat het een gewoonte bij jullie is om elkaar bhel sie hmier zo te roepen, maar hier kan je dat wel achterwege laten hoor!
Zo zie je maar weer!

27-03-2002, 21:19
Haha wallah ket dahkini......Pfff

Ten eerste siri lmadrassa, want jouw zinnen...... Allatif!
"wat blijkt aan mijn teksten hollen"?? A gti.....zeg me, ouas moet ik het ala Chinezen lezen?
Ouas van links naar rechts? Boven naar benee (?????), recht naar links? haha en IK ben onwetend..... Ja Tuurlijk meid.

A Jomanda II......Jij weet natuurlijk alles beter he? (NOT!!!!)
Als niet berber zijnde deze discussie bezoeken?????? Haha ouas debba hta discussies zijn of voor berbers of voor arabieren? Oe ouas Forum dyel baak?
Nerriee Nerriee....

Hee meid ...... Je hebt ze echt niet allemaal op een rijtje zitten yeki?!?!

En gefrustreerd?? Ja, als ik een Riffia zou zijn geweest!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5