Bekijk volle/desktop versie : Ik kon het hem niet geven..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-12-2010, 15:12
Hij was de persoon waarbij mijn mondhoeken begonnen te krullen, en hij was de persoon de persoon die dit ook van me afnam.
Na het een plekje te hebben gegeven, sprak ik hem weer. Vele vragen wou ik beantwoord krijgen, maar de belangrijkste vraag was: Hoe kan het, jij die helemaal gek op me en uit mijn leven stapt?

Ik kon hem niet geven wat hij wou, was zijn antwoord. Hij bekent een zwakkeling te zijn en weet dit niet goed te praten. Maar wachten? Dat lukte hem niet, hij was bang vreemd te gaan ondanks zijn sterke gevoelens voor mij. Het gesprek volgt nog..

Mannen, hoe bestaat het..een vrouw laten gaan omdat je niet kunt krijgen wat je wilt? Is het wachten dan echt zo moeilijk of is dit een smoes?

21-12-2010, 15:19


Als ie echt om jou geeft kan hij heus wel wachten. Slappe excuus

21-12-2010, 15:21

Citaat door PareltJe_Nr1:
Als ie echt om jou geeft kan hij heus wel wachten. Slappe excuus


Hij zei het te hebben geprobeerd maar niet meer volhield.

Ik vind het ook een slap excuus heb dat ook duidelijk gemaakt. Maar goed..

21-12-2010, 15:22
Dit is dus precies het verschil tussen een chmet en een man. Mannen zijn schaars.

21-12-2010, 15:22



Citaat door PareltJe_Nr1:
Als ie echt om jou geeft kan hij heus wel wachten. Slappe excuus


Ik sluit mij hierbij aan.

21-12-2010, 15:27

Citaat door Afriqiyah.:
Dit is dus precies het verschil tussen een chmet en een man. Mannen zijn schaars.

Serieus er valt geen touw aan vast te knopen. Heb ooit een gesprek met hem gehad over gemeenschap voor het huwelijk, hij vond dat normaal. Ik heb toen geprobeerd dit uit zijn hoofd te halen, maar jeetje wat een standvastigheid.

Citaat door Misz_Eendje:
Ik sluit mij hierbij aan.

yeah me to

Citaat door Knappelinatjuh:


Toch jammer, maar goed

21-12-2010, 15:29
Kan beide zijn, als hij niet kan wachten is hij gewoon eerlijk tegen je geweest om vreemdgaan te voorkomen.

Of hij ziet gewoon dat je hard to get doet, alleen maar goed natuurlijk op intiem gebied maar dan is het snel over voor een playertje

21-12-2010, 15:32

Citaat door Ocean:
Hij was de persoon waarbij mijn mondhoeken begonnen te krullen, en hij was de persoon de persoon die dit ook van me afnam.
Na het een plekje te hebben gegeven, sprak ik hem weer. Vele vragen wou ik beantwoord krijgen, maar de belangrijkste vraag was: Hoe kan het, jij die helemaal gek op me en uit mijn leven stapt?

Ik kon hem niet geven wat hij wou, was zijn antwoord. Hij bekent een zwakkeling te zijn en weet dit niet goed te praten. Maar wachten? Dat lukte hem niet, hij was bang vreemd te gaan ondanks zijn sterke gevoelens voor mij. Het gesprek volgt nog..

Mannen, hoe bestaat het..een vrouw laten gaan omdat je niet kunt krijgen wat je wilt? Is het wachten dan echt zo moeilijk of is dit een smoes?

Was gewoon een excuus meid.

Wees blij dat je nu van hem af bent.
Hij zegt zelf dat hij een zwakkeling is en dat hij het niet goed kan praten, zo bespaart hij al die excuses die hij weer aan jou moest vertellen.

Hij is je niet waard!! Een man die echt om je geeft die echt van je houd die zal alles er voor doen om te blijven wachten, of gewoon jou hand vragen maar dat heeft hij niet gedaan.

Dus dat zegt eindelijk genoeg! Ag mannen.

21-12-2010, 15:34

Citaat door Ocean:
Serieus er valt geen touw aan vast te knopen. Heb ooit een gesprek met hem gehad over gemeenschap voor het huwelijk, hij vond dat normaal. Ik heb toen geprobeerd dit uit zijn hoofd te halen, maar jeetje wat een standvastigheid.

yeah me to


Toch jammer, maar goed



Hij vond dat normaal? Heb je gevraagd of hij het ook normaal zou vinden als zijn zusje aan gemeenschap voor het huwelijk deed?

Besteed geen tijd aan deze jongen/man wat is het? Hij heeft totaal geen respect voor de vrouw, dus ook niet voor jou.

21-12-2010, 15:34
Je zal waarschijnlijke al halfweg zijn gegaan, dus hij wil nu de hele mik mak...

21-12-2010, 15:44
een hóereloper dus zo te zien tfoe

21-12-2010, 15:53
DAT ben je liever kwijt dan rijk joh. Dont cry about it.

21-12-2010, 16:03



Citaat door MoDiesel:
Kan beide zijn, als hij niet kan wachten is hij gewoon eerlijk tegen je geweest om vreemdgaan te voorkomen.

Of hij ziet gewoon dat je hard to get doet, alleen maar goed natuurlijk op intiem gebied maar dan is het snel over voor een playertje


Denk het eerste. Maar het is geen player dat zeker niet hij voor mij een hele lange relatie gehad. Maar ik hou niet van spelletjes als hard to get spelen, ik ben gewoon serieus. Hij heeft altijd respect voor me gehad.

Citaat door XxTashelhietxX:
Was gewoon een excuus meid.

Wees blij dat je nu van hem af bent.
Hij zegt zelf dat hij een zwakkeling is en dat hij het niet goed kan praten, zo bespaart hij al die excuses die hij weer aan jou moest vertellen.

Hij is je niet waard!! Een man die echt om je geeft die echt van je houd die zal alles er voor doen om te blijven wachten, of gewoon jou hand vragen maar dat heeft hij niet gedaan.
Dus dat zegt eindelijk genoeg! Ag mannen.

Klopt, ik heb dat ook heel duidelijk gezegd..de planning was binnen een jaar het huwelijksbootje in te stappen, maar het heeft een andere wending gehad. Ach ja jammer, want het een lieve leuke jongen.


Citaat door Afriqiyah.:
Hij vond dat normaal? Heb je gevraagd of hij het ook normaal zou vinden als zijn zusje aan gemeenschap voor het huwelijk deed?

Besteed geen tijd aan deze jongen/man wat is het? Hij heeft totaal geen respect voor de vrouw, dus ook niet voor jou.


Hij vond het niet erg als je een serieuze relatie hebt en plannen hebt. Vage gedachte he, ik vind het ook niet normaal.

Ik besteed er geen tijd aan het was alleen dat ik hem weer sprak.

21-12-2010, 16:04

Citaat door Msmen:
Je zal waarschijnlijke al halfweg zijn gegaan, dus hij wil nu de hele mik mak...



Helemaaal Gelyk!

21-12-2010, 16:05

Citaat door Msmen:
Je zal waarschijnlijke al halfweg zijn gegaan, dus hij wil nu de hele mik mak...

Vandaar dat hij afstand heeft genomen !!

Citaat door ZeeParelll:
een hóereloper dus zo te zien tfoe

Het is geen hoerenloper hoor.

Citaat door Fietsenmaakster:
DAT ben je liever kwijt dan rijk joh. Dont cry about it.


Im not crying haha, I was just wondering

Pagina's : [1] 2 3 4 5