Bekijk volle/desktop versie : het weer in frankrijk & spanje?



21-12-2010, 12:47
wie weet op welke site ik het kan bekijken en hoe het met de snelwegen daar zijn.

Me ouders vertrekken vanavond met de auto terug na NL en wil voor ze kijken of het wel allemaal valt te doen met de auto op de snelwegen.

21-12-2010, 12:48


http://www.weer.nl
en typ de streek/stad in...

21-12-2010, 12:53
[B]Thanks!

waar kun je zien hoe het op de snelwegen is?[/B]

21-12-2010, 12:55
Hhahah grappig mijn ouders vertrekken vanavond naar de tante van mijn vader in Frankrijk en daarna gaan ze door naar de broer van mijn ma in Spanje...snik snik ik wil mee.

21-12-2010, 12:59



Citaat door ouarda24:
Hhahah grappig mijn ouders vertrekken vanavond naar de tante van mijn vader in Frankrijk en daarna gaan ze door naar de broer van mijn ma in Spanje...snik snik ik wil mee.



nou laat je weten hoe hun het hebben ervaren
mn ouders moeten nog de boot hebben in Tanger.

21-12-2010, 13:02
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/08_augustus/07/buitenland/enorme-drukte-op-franse-snelwegen.xml


ins-allah zullen ze goed en wel thuiskomen.

21-12-2010, 13:03

Citaat door RomaysaRayyan:
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/08_augustus/07/buitenland/enorme-drukte-op-franse-snelwegen.xml


ins-allah zullen ze goed en wel thuiskomen.





check je hoekje

21-12-2010, 13:05
Pff file!!!

21-12-2010, 13:12
Hier FR zijn sommige wegen zelfs afgesloten door sneeuw en/gladheid, t is op de wegen ook heel druk ivm vakantie dus ga er maar vanuit veel filles en dat je ouders er langer over gaan doen dan normaal. ALLAH Y jibhom 3la gair inchallah

21-12-2010, 13:14
hallo mevrouwtje20,

mijn man is afgelopen zondag naar marokko vertrokken, tot voorbij parijs was het weer heel slecht en kon hij amper 60 rijden op de snelweg, bij de grens van frankrijk naar spanje regende het richting madrid was het droog maar wel koud. pas toen hij in marokko was en richting casa reed kon hij zijn jas en dikke trui uitdoen. in marokko is het nu lekker weer rond 20 gr. en is het landschap mooi groen.

21-12-2010, 13:51

Citaat door fransaouiaanse:
Hier FR zijn sommige wegen zelfs afgesloten door sneeuw en/gladheid, t is op de wegen ook heel druk ivm vakantie dus ga er maar vanuit veel filles en dat je ouders er langer over gaan doen dan normaal. ALLAH Y jibhom 3la gair inchallah


Jeetje, ik hoopte zo dat ze vrijdagavond hier al zullen zijn maar als vele wegen zijn afgesloten dan zal het eind deze week worden.


21-12-2010, 13:53

Citaat door khay:
hallo mevrouwtje20,

mijn man is afgelopen zondag naar marokko vertrokken, tot voorbij parijs was het weer heel slecht en kon hij amper 60 rijden op de snelweg, bij de grens van frankrijk naar spanje regende het richting madrid was het droog maar wel koud. pas toen hij in marokko was en richting casa reed kon hij zijn jas en dikke trui uitdoen. in marokko is het nu lekker weer rond 20 gr. en is het landschap mooi groen.


Hoelang heeft je man er over gedaan? Hoop dat ie goed is aangekomen inshallah.