Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse hackers nemen wraak op Kuwait



Pagina's : [1] 2 3 4

21-12-2010, 10:11
Tijdens de rammadan had Kuwait een tv-serie gemaakt waarin ze Marokkaanse vrouwen beledigden. Ze stelden hen voor als hebzuchtige vrouwen die zwarte magie zouden toepassen op mannen uit het midden oosten. De laatste tijd hoor je meer en meer slechte verhalen over "marokkaanse vrouwen" in het midden oosten.
Een aantal Marokkaanse hackers konden dit niet verdragen, hoe durfden ze hun zussen , moeders , tantes , vriendinnen...kortom hun vrouwelijke landgenoten beledigen?

Wat hebben ze gedaan? ZE HEBBEN BELANGRIJKE SITES VAN KUWAIT GEHACKED!!!


21-12-2010, 10:13


he effe serieus, die marokkaanse wijven in het midden oosten zijn ook allemaal rekhaab bijna. niet dat die xxxxxxxen daar wat voorstellen, die zijn nog smeriger. moehiem rotzooi bij rotzooi zou ik zeggen

21-12-2010, 10:14
En dit was de beruchte tv serie

21-12-2010, 10:18

Citaat door Effe_serieus:
he effe serieus, die marokkaanse wijven in het midden oosten zijn ook allemaal rekhaab bijna. niet dat die xxxxxxxen daar wat voorstellen, die zijn nog smeriger. moehiem rotzooi bij rotzooi zou ik zeggen


so what, ZIJN ze allemaal zo???? Je hebt genoeg marokkaanse vrouwelijke wetenschappers, advocaten , ingenieurs , docenten, athleten..waarom laten ze hen niet zien?
Een echte man zou de vrouwen van zijn land verdedigen , om het even wat! Probeer jij maar eens de vrouwen uit kuwait te beledigen, we zullen dan zien hoe de kuwaitis reageren (en kom aub niet zeggen dat de vrouwen uit kuwait heilig zijn want eenmaal ze aankomen in een ander land doen ze hun boerka uit en minirok aan!!!)

21-12-2010, 10:34


Ik zag gister op mtv Jessica simpson (volgens mij) op bezoek in marokko, zij praatte toen met een stoot van een marokkaanse vrouw. Ik begrijp goed dat je zoiets in bescherming wil nemen.

De zwaarden ter hand, en de computers aan. Let's get this thing goin.

21-12-2010, 10:56
Dat was Khansa Batma, nichtje van Larbi Batma (leadzanger van nass el ghiwane, Allah y rahmo) en dochter van Mohamed Batma (zanger bij Lemchaheb, Allah y rahmo)

Larbi Batma


Mohamed Batma


Khansa Batma

21-12-2010, 11:03

Citaat door Moroccanpuerto:


Khansa Batma
Dat meisje komt mij bekend voor. Mooie dame, ik eet een heel pak beschuit met haar.

21-12-2010, 11:05
Het is toch niet erg om de waarheid te verkondigen. Ik begrijp die hele actie niet.

21-12-2010, 11:13

Citaat door ElPresidente:
Het is toch niet erg om de waarheid te verkondigen. Ik begrijp die hele actie niet.

Best wel naar dat je zo over je moeder en zussen enz. denkt
Je noemt jezelf een "man" , maar dat ben je niet.

Een Kuwaiti zou zijn vrouwelijke landgenoten nooit beledigen, en als iemand hen beledigd dan zal hij hen verdedigen.
Dat kun je niet over alle Marokkanen uit Nederland zeggen , gelukkig zijn de Marokkanen in Marokko echte mannen en hebben ze zulke haters een goed poepje laten ruiken!

21-12-2010, 11:16
WHahahahahahahahahahahahahaha!!

21-12-2010, 11:17

Citaat door schnijper83:
Dat meisje komt mij bekend voor. Mooie dame, ik eet een heel pak beschuit met haar.


Ze komt uit een muzikale familie. Tijdens de heerschappij van wijlen koning Hassan II zongen haar vader en oom liedjes die tegen het regime waren gericht. In die tijd was dat erg riskant omdat zulke mensen meteen vermoord of in ballingschap gingen.

21-12-2010, 11:18

Citaat door Moroccanpuerto:
Best wel naar dat je zo over je moeder en zussen enz. denkt
Je noemt jezelf een "man" , maar dat ben je niet.

Een Kuwaiti zou zijn vrouwelijke landgenoten nooit beledigen, en als iemand hen beledigd dan zal hij hen verdedigen.
Dat kun je niet over alle Marokkanen uit Nederland zeggen , gelukkig zijn de Marokkanen in Marokko echte mannen en hebben ze zulke haters een goed poepje laten ruiken!
Poepje laten ruiken, wie, die ICT-nerds. In Kuwait laten ze zich alleen negatief uit over Marokkanen buiten Noord-Marokko, dat doe ik ook.

21-12-2010, 11:18



Citaat door Moroccanpuerto:
Tijdens de rammadan had Kuwait een tv-serie gemaakt waarin ze Marokkaanse vrouwen beledigden. Ze stelden hen voor als hebzuchtige vrouwen die zwarte magie zouden toepassen op mannen uit het midden oosten. De laatste tijd hoor je meer en meer slechte verhalen over "marokkaanse vrouwen" in het midden oosten.
Een aantal Marokkaanse hackers konden dit niet verdragen, hoe durfden ze hun zussen , moeders , tantes , vriendinnen...kortom hun vrouwelijke landgenoten beledigen?

Wat hebben ze gedaan? ZE HEBBEN BELANGRIJKE SITES VAN KUWAIT GEHACKED!!!



Wist je dat iedereen een visum kan aanvragen om in et midden oosten op vakantie te gaan, maar dat sindskort de Marokkaanse vrouwen tussen 18 en 36 jaar zo'n visum niet mogen aanvragen als ze alleen reizen?

Staat gew. op die reiswebsites Nieuwe maatregel tegen Marokkaanse prostitutie in het Midden Oosten

21-12-2010, 11:18
Sinds wanneer komen wij op voor elkaar?

21-12-2010, 11:23
Zo zie je maar dat Marokkan niet tegen de waarheid kunnen.
Maak niet uit waar ze wonen, overal hebben ze een slechte naam en maken ze er een puinhoop van.

Pagina's : [1] 2 3 4