Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe tactiek om de verleiding te weerstaan!



Pagina's : [1] 2 3

21-12-2010, 09:56
Ik ga een geheim verklappen ..

Heb je tegen je zin een relatie met iemand waarvan je veelste veel houd om los te laten? Ben je verloofd en staan de gevaren in het intieme hoekje??
WEL NU! Ik heb een ultieme tactiek gevonden om de verleidingen en influisteringen van die vervloekte gevallen engel te weerstaan!

Ik zorg er gewoon bij een date voor dat ik me niet scheer. Dat creëer ik een ongemakkelijk gevoel bij mezelf als m'n liefje en m'n maatje intiem probeert te doen. De gedachte dat hij me behaard ziet, of haartjes voelt..... brrrr.. Krijg er rillingen van. Dus dan houd ik netjes afstand .

Heeft tot nu toe altijd gewerkt!!

21-12-2010, 09:58



Citaat door SPARKLING_:
Ik ga een geheim verklappen ..

Heb je tegen je zin een relatie met iemand waarvan je veelste veel houd om los te laten? Ben je verloofd en staan de gevaren in het intieme hoekje??
WEL NU! Ik heb een ultieme tactiek gevonden om de verleidingen en influisteringen van die vervloekte gevallen engel te weerstaan!

Ik zorg er gewoon bij een date voor dat ik me niet scheer. Dat creëer ik een ongemakkelijk gevoel bij mezelf als m'n liefje en m'n maatje intiem probeert te doen. De gedachte dat hij me behaard ziet, of haartjes voelt..... brrrr.. Krijg er rillingen van. Dus dan houd ik netjes afstand .

Heeft tot nu toe altijd gewerkt!!



Hahah geloof me, dat was ook één van mijn tactieken! Hahahahaha

21-12-2010, 10:00

Citaat door Onzichtbaar_:
Hahah geloof me, dat was ook één van mijn tactieken! Hahahahaha

Wollah?

darbbi 3liha!

21-12-2010, 10:00
Of gewoon alleen op openbare (drukke) plekken afspreken zodat je je wel moet gedragen. Nooit in de auto stappen want dan is de verleiding ook groot.

21-12-2010, 10:02


hahahahahah wallah dat was ook mij tactiek en heeft altijd gewerkt

21-12-2010, 10:02

Citaat door Vonkel:
Of gewoon alleen op openbare (drukke) plekken afspreken zodat je je wel moet gedragen. Nooit in de auto stappen want dan is de verleiding ook groot.

Die belofte heb ik maar al te vaak gemaakt. Werkt niet.

Ik hou het bij lekker behaard zijn.

21-12-2010, 10:02
Gewoon bidden en Allah vrezen.

21-12-2010, 10:03

Citaat door Marruecos:
Gewoon bidden en Allah vrezen.



inderdaad maar soms kan je in een situatie belanden dat je zwart voor je ziet en letterlijk zwart

21-12-2010, 10:03

Citaat door tabascolove:
hahahahahah wallah dat was ook mij tactiek en heeft altijd gewerkt

Ik dacht dat ik echt de enige was ..

Ik wil het hem morgen vertellen. We zitten nu in die fase waar echt alles bespreekbaar is. Zal ik het doen?

21-12-2010, 10:05

Citaat door Marruecos:
Gewoon bidden en Allah vrezen.

Een biddende moslim die Gosvrezend is wordt ook dagelijks geconfronteerd met de verleidingen die deze dunya te bieden heeft. Het is niet zo dat zo'n persoon dan neutraal staat van alle zaken en deze hem niet benaderen.

Zo makkelijk is jouw theorie dus niet.

21-12-2010, 10:05

Citaat door SPARKLING_:
Ik dacht dat ik echt de enige was ..

Ik wil het hem morgen vertellen. We zitten nu in die fase waar echt alles bespreekbaar is. Zal ik het doen?


Sparkling, even uit nieuwsgierigheid. Waarom trouwen jij en je vriend gewoon niet? Dan hoef je je ook niet in allerlei rare bochten te wringen om maar geen sex met hem te hebben..

21-12-2010, 10:07

Citaat door SPARKLING_:
Ik dacht dat ik echt de enige was ..

Ik wil het hem morgen vertellen. We zitten nu in die fase waar echt alles bespreekbaar is. Zal ik het doen?



neeeeeee niet doen want dan werkt het niet meer ten eerste zal er minder schaamte zijn en ten tweede zal het hem jou bosje echt niet boeien mannen hebben schijt als ze broeja zijn

21-12-2010, 10:08



Citaat door Morrocan_sugar:
Sparkling, even uit nieuwsgierigheid. Waarom trouwen jij en je vriend gewoon niet? Dan hoef je je ook niet in allerlei rare bochten te wringen om maar geen sex met hem te hebben..

Ik begrijp jouw nieuwsgierigheid. Zou jij seks hebben in de buitenlucht of bij zijn ouders thuis als je niet getrouwd bent? Ook ff uit nieuwsgierigheid...

21-12-2010, 10:08
Hahahaha jij bent echt gek!

21-12-2010, 10:09

Citaat door SPARKLING_:
Wollah?

darbbi 3liha!


Wollah!

Too much alike menn.. Hahaha ik ga hier ook echt helemaal stuk! Maar de verleidingen weerstaan, lastig hoor. Maar goed, nu heb je een bosje.


Pagina's : [1] 2 3