Bekijk volle/desktop versie : Vrouw en baby overleden door verwaarlozing ziekenhuis Nador



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

21-12-2010, 09:54
Welkom in MAROKKO

Gisteren werd de 32 jarige Bouchra Baldi begraven in Bni Nsar, een dag daarvoor werd haar baby op dezelfde begraafplaats begraven. Alle twee werden ze het slachtoffer van verwaarlozing en onmenselijke praktijken in de ziekenhuis van Nador.


Op 16 December werd de zwangere Bouchra naar het ziekenhuis gebracht nadat ze pijn kreeg in haar buik, in het ziekenhuis kwam haar man achter dat er geen arts aanwezig was, een assistente meldde de man dat zijn vrouw niks mankeert en dat ze weer naar huis kunnen. De vrouw bleef pijn lijden en om 3 uur 's nachts viel de vrouw flauw door de pijn waardoor ze weer naar het ziekenhuis werd gebracht.


Wat er toen gebeurde is niet duidelijk te omschrijven, maar zowel de moeder als de baby overleden door verwaarlozing, de vader werd voor de gek gehouden, ze vertelden hem dat zijn vrouw nog leefde en moest allerlei medicijnen kopen voor de behandeling van zijn vrouw die al dood is, ook moest hij steekpenningen betalen aan verschillende personeel om zijn vrouw een goede behandeling te verzekeren.


Hieronder een filmpje van Nadorcity waarin de vader het verhaal vertelt.


21-12-2010, 09:56


Dit gebeurt zo vaak... Echt erg.

21-12-2010, 09:57
Vreselijk.

Moge Allah hen het Paradijs schenken.

21-12-2010, 10:06

Citaat door ZAKENVROUW__:
Vreselijk.

Moge Allah hen het Paradijs schenken.


Amien


Als een vrouw bevalt van een baby, dan vallen al haar zondes weg.

En als een vrouw overlijd door een bevalling zal ze het paradijs binnentreden.

21-12-2010, 10:13



Op het einde kon ik me tranen echt niet meer tegenhouden. Hoe moet die man zich voelen meskien.
Moge Allah haar het Paradijs doen binnentreden.

Ameeeen.

21-12-2010, 10:20
Verschrikkelijk.

Moge Allah hun een plek in het Paradijs geven incha'Allah.

21-12-2010, 10:21
Verschrikkelijk.

Moge Allah haar een plek in het Paradijs geven incha'Allah.

21-12-2010, 10:36
Weer is het de arme man die slachtoffer wordt van een corrupt systeem. Ik zou zeggen verzamel met zn allen voor dat ziekenhuis en gooi stenen. Roep dingen. Dan veranderen er vast dingen.

Probeer geen patienten te rakenx

21-12-2010, 10:42
Mijn hart scheurt gewoon. En ben al erg gevoelig vandaag.

21-12-2010, 10:43

Citaat door schnijper83:
Weer is het de arme man die slachtoffer wordt van een corrupt systeem. Ik zou zeggen verzamel met zn allen voor dat ziekenhuis en gooi stenen. Roep dingen. Dan veranderen er vast dingen.

Probeer geen patienten te rakenx

Alsof er dan verandering in zal komen.

21-12-2010, 10:50
tja in marokko moet je niet volgens systeem werken want die werkt alleen voor de rijken daar moeot je voor eigen rechter spelen , ik zou zeggen zoek wie er allemaal betrokken was en hak hun hoofd af .

21-12-2010, 10:54
La hawla wa la qouata ilaa Bilaah


Een land wat de islamtische normen en waarden zou moeten hanteren

Moge Allah hen Jennat El Firdaous schenken en nabestaanden sbar geven.

En deze gruwelijke monsters hun verdiende loon geven, fe denya wa alagira.

21-12-2010, 10:58


Ik heb afgelopen zomer twee ziekenhuizen bezocht in Marokko om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Nou, mijn hart brak in miljoenen stukjes.
Mensen met geld/status werden gewoon op handen en voeten gedragen en de armen (stonden letterlijk te smeken om geholpen te worden :traan1
werden gewoon glashard genegeerd en pas veeel later met tegenzin "geholpen".

Marokko is echt een schande wat mensenrechten betreft. Hoelang gaat dit door?

21-12-2010, 10:59
Moge Allah s.w.t. hun belonen met Djanah Al Firdaws, en haar man en familieleden sbar geven Insha'Allah

21-12-2010, 11:06

Citaat door Oprecht.:
Ik heb afgelopen zomer twee ziekenhuizen bezocht in Marokko om te zien hoe het er daar aan toe gaat. Nou, mijn hart brak in miljoenen stukjes.
Mensen met geld/status werden gewoon op handen en voeten gedragen en de armen (stonden letterlijk te smeken om geholpen te worden :traan1
werden gewoon glashard genegeerd en pas veeel later met tegenzin geholpen.

Marokko is echt een schande wat mensenrechten betreft. Hoelang gaat dit door?


Dat is bij mijn weten altijd al zo geweest, en zie daar niet direct verandering in komen. Van zodra dat je de grens van Marokko nadert dan begint het al, alles draait daar met en rond geld.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6