Bekijk volle/desktop versie : Is dat erg?

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

27-12-2002, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door chakir75
Veel jongens in mijn omgeving willen perse een vrouw die een hoofddoek draagt en bid. En waar ik me aan erger later thuis blijft om voor huishouden te zorgen (zogenaamd ik wil eten op tafel zien als ik thuis kom) en ook voor eventuele kinderen.

Ik wil dat absoluut niet. Mijn droomvrouw ziet er ongeveer (ik zeg ongeveeer omdat een vrouw toch niet altijd alles heeft wat jij wil, maar dat is het mooie dat niemand perfect is) zo uit:

- niet hoofdoek dragend

- werk hebben (lieft fulltime, want ik wil nog geen kinderen, dat heeft te maken met de dingen die ik in het leven wil)

- vrouw die van reizen houdt. (vooral verre reizen naar malesie, indonesie, china, australie etc)

- vrouw waar ik gesprekken mee kan voeren over de meest uitlopende zaken.

- als mijn vrouw niet bidt is dat geen ramp, ik bid zelf ook niet. veel vrienden vinden dat een eis, maar ik niet.

-mijn vrouw moet naast mij ook een eigen leven hebben met haar vriendinnen net zoals ik ook een eigen leven zou hebben met mijn vriendenkring (voetbal etc).

- eigen mening hebben

- niet altijd ja knikken, ik hata vrouwen die altijd ja knikken.ik wil niet een slaaf maar iemand die niet op haar mond gevallen is en stevig in haar schoenen staat.

-houden van lekker eten

Zo'n vrouw zou ik willen, ik kom in mijn prive leven alleen maar vrouwen tegen die heel erg gefocused zijn op kinderen krijgen en gefocused op de islam. Zo erg dat het niet meer leuk is. Ik ben nu ook vrijgezel en ben bang dat het nog even zl duren voordat ik een Marokkaanse meid tegen kom die aan de bovenstaande "voorwaardes"kan voldoen. Of ik zal met een niet-marokkaanse meid eindigen. ik weet het niet.
Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.

Chakir
Dilemma, dilemma, dilemma.
De vrouw die jij zoekt moet wel een heel sterke vrouw zijn.
Want op het moment dat zij aan pappie en mammie gaat vertellen dat je niks aan je geloof doet, dan heb je een probleem.

Want zo zijn veel dames tegenwoordig (niet allemaal !)
Zelf eerst als een beest leven en als er getrouwd gaat worden dan komt de transformatie tot Super-Moslima.
Dan blijkt dat het vrouwtje het leventje van mamma gaat imiteren met enkele westerse kantjes. Snappie

En je zal heel wat shit over je krijgen over het feit dat je een vrouw wilt die geen hoofddoek draagt en niet bidt.

Good luck

27-12-2002, 16:51

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Hexie
Nou chakir stel dat je helemaal hotel de botel verliefd wordt op een vrouw die zich aan de regels van de islam houdt. Zou je haar afwijzen?? En het is natuurlijk ook de vraag of die vrouw jou wel wilt. Je moet beide kanten op denken, voordat je zegt ik wil dit of dat. Maar ieder zijn eigen keus natuurlijk.
En als we het eens omdraaien.

Marokkaanse vrouw die zich houdt aan regels van de Islam wordt verliefd op Marokkaan die zich niet houdt aan regels van Islam (bidden) maar voor de rest een goed mens is.
Maar ze is wel hoteldebotel van hem.
Zou ze hem afwijzen ?

28-12-2002, 17:25
chakir ik ga het ook zeggen ok?maar respecteer mijn mening hier komt ie===>>>JE HEBT GEEN SMAAK

31-12-2002, 14:33
Mensen, mensen toch................. ongeloofelijk wat voor reacties er ontstaan als iemand zijn eigen mening geeft!!

Chakir, zulke jongens/heren kom je tegenwoordig echt niet meer tegen.
Hoop ins-allah dat je je droomvrouw tegenkomt, zoals je al aangeeft zal het heel erg moeilijk worden.

De eisen die je benoemd hebt vind ik ook erg belangrijk......... bijvoorbeeld dat je toch je eigen leven moet leiden ook al ben je getrouwd, men moet ook niet 24 uur per dag op elkaars lip gaan hangen. Een vrouw hoort ook te werken. Een vrouw kan als er kinderen geboren worden voor een parttime baan kiezen.
Ik denk dat de meeste denken als een vrouw geen hoofdoek om heeft dat ze geen goed moslima is. Maar moslima betekend niet alleen moslima qua uiterlijk maar ook innerlijk. En daar gaan de meeste de mist in.

Ik hoop voor mezelf ins-allah dat ik zo'n jongen als jij tegenkom, en dat het dan blijkt dat hij de ware voor me is.

Helaas ben ik niet de ware droomvrouw voor jou, jammer genoeg voldoe ik aan een eis niet en wel het volgende:

Vind het strand geweldig, alleen ik zwem niet meer, en nu wil je zeker weten waarom niet? Nou, ik heb de leeftijd (21) bereikt en ik heb zoiets van dat zwemmen hoeft voor mij niet meer, maar zonnen vind ik geweldig, raar maar waar!

p.s: laat me weten zodra je je droomvrouw tegen bent gekomen.

Succes............... groetjes Romeysa

31-12-2002, 14:49

Chakir....
ik denk dat je een marokkaanse jxoxoxdx bent....

of je wilt op deze manier een meisje van dit forum versieren.....

su7

31-12-2002, 14:55

Citaat:
Origineel gepost door MANinBLACK
Chakir....
ik denk dat je een marokkaanse jxoxoxdx bent....

of je wilt op deze manier een meisje van dit forum versieren.....

su7
Daar gaan we weer. Iemand heeft een afwijkende mening en wat is ie dan..............................een Jood.

Jesus Christ, kun je echt niks anders verzinnen dan Jood.

31-12-2002, 14:59
Ongeloofelijk....................... typisch een jaloerse marokkaantje!!

NIET MEER EN NIET MINDER!!!!!!!!

31-12-2002, 15:09
Waar zou hij jaloers op zijn ?

31-12-2002, 15:14
Chakir 75

Op zich zijn jouw voorwaarden die je op noemt, heel normaal. Alleen vind ik het Jammer dat je niet veel waarde aan je geloof hecht. Ik zelf zou zo aan je eisen kunnen voldoen, Niet dat ik mezelf gelijk zou aanbieden, helemaal niet, Daar ben ik weer te ouderwets voor.

Jij kan eigenlijk net zo goed een Nederland meisje nemen.

P.S ik draag zelf ook geen hoofdoek, maar mijn geloof is wel heel belangrijk voor me.

31-12-2002, 15:31
Een nederlandse?????

Hij kan toch van zijn droomvrouw kunnen leren................ over het hoe en wat van de Islam.......... mischien dat hij het dan wel beseft. (bidden etc)

Wie zegt dat hij geen waarde hecht aan zijn geloof.......... mischien hecht hij wel waarde aan zijn geloof maar op een ander manier!!!
Dat noem ik nou vooroordelen!! Ik heb van mijn ouders geleerd dat je men moet respecteren ook in de zin van eigen mening! Jaloers bedoel ik in de zin van vooroordelen........... waarom is hij nu opeens een jood, alleen omdat hij zijn eigen mening geeft!! Jeetje...............
Mensen veranderen..................

Maar helaas kom je zulke mensen nog steeds tegen!!

RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat moeten sommige mensen leren!!

31-12-2002, 17:04

Citaat:
Origineel gepost door Romeysa
Een nederlandse?????

Hij kan toch van zijn droomvrouw kunnen leren................ over het hoe en wat van de Islam.......... mischien dat hij het dan wel beseft. (bidden etc)

Wie zegt dat hij geen waarde hecht aan zijn geloof.......... mischien hecht hij wel waarde aan zijn geloof maar op een ander manier!!!
Dat noem ik nou vooroordelen!! Ik heb van mijn ouders geleerd dat je men moet respecteren ook in de zin van eigen mening! Jaloers bedoel ik in de zin van vooroordelen........... waarom is hij nu opeens een jood, alleen omdat hij zijn eigen mening geeft!! Jeetje...............
Mensen veranderen..................

Maar helaas kom je zulke mensen nog steeds tegen!!

RESPECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat moeten sommige mensen leren!!
Ja, ja wij zijn jaloers, over vooroordelen gesproken..Moet je jezelf eens horen praten.

Wie heeft gezegd dat wij hem haten, of hem in een hokje geplaats hebben (wat jij joden noemt).

Meid ik geef mijn mening, en trouwens wat is er mis met een Nederlands meisje. Ik ken er genoeg, het zijn mooie meiden, en houden van dingens doen die Chakir75 opgenoemd heeft. En als hij zijn droomvrouw (mischien Nederlands) heeft leren kennen. Dan kan hij toch ook op zijn MANIER, zijn geloof uitleggen.

31-12-2002, 19:39
Ik respecteer ieder zijn mening................. maar de meeste bedoelen het sarcastisch!! Nu mag je zelf bepalen wat je hieronder verstaat!!

01-01-2003, 19:19

soubhanallah
das de eerst keer dak zoiets van een jongen hoor.
ik wet niet of hij er met zijn gedachten bij was toen hij dat schreef
want ik hoop echt dat hij dat niet meende

want Allah is groot en machtig zonder hem is het leven lastig.

in elk geval herlees je mail is goed
en anywoord dan nog is
echt waar soubhanaallah

je zuster in de islaam karima

01-01-2003, 19:25
als er echt imaam in je hart zit en je herleest de mail
geloof mij maar dan zal je er ander over denken.
incha-allah!!!

karima

02-01-2003, 13:43

Citaat:
Origineel gepost door chakir75
Veel jongens in mijn omgeving willen perse een vrouw die een hoofddoek draagt en bid. En waar ik me aan erger later thuis blijft om voor huishouden te zorgen (zogenaamd ik wil eten op tafel zien als ik thuis kom) en ook voor eventuele kinderen.

Ik wil dat absoluut niet. Mijn droomvrouw ziet er ongeveer (ik zeg ongeveeer omdat een vrouw toch niet altijd alles heeft wat jij wil, maar dat is het mooie dat niemand perfect is) zo uit:

- niet hoofdoek dragend

- werk hebben (lieft fulltime, want ik wil nog geen kinderen, dat heeft te maken met de dingen die ik in het leven wil)

- vrouw die van reizen houdt. (vooral verre reizen naar malesie, indonesie, china, australie etc)

- vrouw waar ik gesprekken mee kan voeren over de meest uitlopende zaken.

- als mijn vrouw niet bidt is dat geen ramp, ik bid zelf ook niet. veel vrienden vinden dat een eis, maar ik niet.

-mijn vrouw moet naast mij ook een eigen leven hebben met haar vriendinnen net zoals ik ook een eigen leven zou hebben met mijn vriendenkring (voetbal etc).

- eigen mening hebben

- niet altijd ja knikken, ik hata vrouwen die altijd ja knikken.ik wil niet een slaaf maar iemand die niet op haar mond gevallen is en stevig in haar schoenen staat.

-houden van lekker eten

Zo'n vrouw zou ik willen, ik kom in mijn prive leven alleen maar vrouwen tegen die heel erg gefocused zijn op kinderen krijgen en gefocused op de islam. Zo erg dat het niet meer leuk is. Ik ben nu ook vrijgezel en ben bang dat het nog even zl duren voordat ik een Marokkaanse meid tegen kom die aan de bovenstaande "voorwaardes"kan voldoen. Of ik zal met een niet-marokkaanse meid eindigen. ik weet het niet.
Ik doe mijn best, meer kan ik niet doen.

Chakir
simple : 3. De echtbreker zal alleen een echtbreekster of een afgodendienares huwen, en met de echtbreekster zal alleen een echtbreker of een afgodendienaar huwen. En dit is de gelovigen verboden. {al-noer}
Zabla Ka Tqalab 3la goetha 40 3aam we talqahaa !
Je zal wat je wil vinden volgens je intentie en je Niya !

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13