Bekijk volle/desktop versie : Kapsalon Nouwara amsterdam slotervaart..!!



20-12-2010, 22:26
Daag Dames


Nouwara is sindskort open gegaan in amserdam west ik ben samen geweest met mijn zus om te verven en fohnen.
We waren super tevreden over het resultaat zeker een aanrader!!


En ze is niet duur ook nog!

De eigenares heeft hiervoor in kapslon van haar broer in frankrijk gewerkt, en is nu gewoon hier voor haarzelf begonnen.

\
En ik zag toevallig,, Hajar(de eigenares) iemand opmaken en vond het mooi. Ik ga zelf over 2 weken Insha'Allah verloven en dat ga ik zekr bij haar doen ben echt tevreden over haar..!

Zoek jij toevallig een kapster. Dan raad ik je aan om bij haar langs te gaan..

En ze heeft ook haar eigen site bezoek die ff

http://nouwara.posterous.com/

Gr

20-12-2010, 22:36



Citaat door M_Nadoria:
Daag Dames


Nouwara is sindskort open gegaan in amserdam west ik ben samen geweest met mijn zus om te verven en fohnen.
We waren super tevreden over het resultaat zeker een aanrader!!


En ze is niet duur ook nog!

De eigenares heeft hiervoor in kapslon van haar broer in frankrijk gewerkt, en is nu gewoon hier voor haarzelf begonnen.

\
En ik zag toevallig,, Hajar(de eigenares) iemand opmaken en vond het mooi. Ik ga zelf over 2 weken Insha'Allah verloven en dat ga ik zekr bij haar doen ben echt tevreden over haar..!

Zoek jij toevallig een kapster. Dan raad ik je aan om bij haar langs te gaan..

En ze heeft ook haar eigen site bezoek die ff

http://nouwara.posterous.com/

Gr



klopt !!! ik ben er ook geweet ze kan echt zo goed fohnen! ik had henna van mij broer afgelope weeked dus heb daar mijn haar gefohned en hb me late opmaken door haar ect prachtig was het!!! iedereen vroeg zich af waar ik het hd gedaan!

TOPPIE!!!!


20-12-2010, 22:49
Uppiee

20-12-2010, 23:35
Wat is de prijs voor fohnen en kan ze ook mooi naar buiten fohnen?

Prijs van make-up?

22-12-2010, 11:33



Citaat door FaarRed:
Wat is de prijs voor fohnen en kan ze ook mooi naar buiten fohnen?

Prijs van make-up?



Ze heeft op dit moment een openingsactie sommige behandelingen zijn afgeprijsd.
Ze kan echt goed fhonen hoor, verder op zit malika sierplein zei heeft mannen daar werken ikzelf heb dAar een keer gefohn. En aan t einde van de avond zag t eruit als n kraaiennest.
Ik heb voor wassen fohnen bij nouwara 17 euro betaald en het zag er de hele avond prachtig uit! make-up 20 maar dat was het zeker waard!!!

04-01-2011, 10:22
thanks! ik ga wel langs

04-01-2011, 11:34
mag ik het nummer? het staa niet op de site???