Bekijk volle/desktop versie : Wat is sneeuw toch zo mooi...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-12-2010, 08:37
Ik was zo chagerijnig als de pest toen ik vanochtend wakker werd om richting werk te gaan, maar dat veranderde helemaal toen ik van het station naar werk liep. Het was heerlijk om door die dikke laag 'onaangetast' sneeuw te lopen en het glinsterde zo mooi zucht..

Jammer dat er niemand was om een sneeuwballen gevecht mee te houden

20-12-2010, 08:51


Het heeft inderdaad wel wat. Ik zat gisteravond lekker warm thuis, tot mn man belde die wat te eten ging halen dat ik naar buiten moest gaan. Ik wilde niet maar werd echt meegetrokken. Echt een dikke laag sneeuw tbarkallah. En het glinsterde zo mooi... Maar oh wat was ik blij toen ik weer thuis was. Ik bibberde helemaal van de kou!

20-12-2010, 08:51
Wacht maar, als je straks naar huis gaat, zul je ze wel voelen...
Mijn vader werd gister meskien bekogeld door kleine Marokkaanse jongens van 12/13 jaar
Ze zijn echt stout, ze gooien het ook op fietsers en automobilisten. Ik moet dan direct denken aan wat er in Rotterdam was gebeurd door een sneeuwbal--> jongentje vermoord.

20-12-2010, 08:55

Citaat door Droefje:
Het heeft inderdaad wel wat. Ik zat gisteravond lekker warm thuis, tot mn man belde die wat te eten ging halen dat ik naar buiten moest gaan. Ik wilde niet maar werd echt meegetrokken. Echt een dikke laag sneeuw tbarkallah. En het glinsterde zo mooi... Maar oh wat was ik blij toen ik weer thuis was. Ik bibberde helemaal van de kou!


Het is echt prachtig.. vooral wanneer het donker is buiten !


Citaat door Pedagoge:
Wacht maar, als je straks naar huis gaat, zul je ze wel voelen...
Mijn vader werd gister meskien bekogeld door kleine Marokkaanse jongens van 12/13 jaar
Ze zijn echt stout, ze gooien het ook op fietsers en automobilisten. Ik moet dan direct denken aan wat er in Rotterdam was gebeurd door een sneeuwbal--> jongentje vermoord.


Wat ga ik voelen dan ?

meskin! Ja, die pubers zijn wel vervelend. Ik stond zaterdag op de bus te wachten en toen zag ik ook van die Hollandse jochies sneeuwballen gooien tegen voorbij gaande auto's. Ze probeerden steeds in de openstaande raampjes te gooien . Ik weet echt niet wat daar zo grappig aan is...

We moeten btw echt weer een keer af gaan spreken. Zo lang geleden alweer!

20-12-2010, 08:57


Ik kon wel janken vanmorgen, pokke sneeuw tfú. Zon mag echt wel weer tevoorschijn komen..

20-12-2010, 08:59

Citaat door lemmiatje:
Het is echt prachtig.. vooral wanneer het donker is buiten !



Wat ga ik voelen dan ?

meskin! Ja, die pubers zijn wel vervelend. Ik stond zaterdag op de bus te wachten en toen zag ik ook van die Hollandse jochies sneeuwballen gooien tegen voorbij gaande auto's. Ze probeerden steeds in de openstaande raampjes te gooien . Ik weet echt niet wat daar zo grappig aan is...

We moeten btw echt weer een keer af gaan spreken. Zo lang geleden alweer!



Je gaat een sneeuwbal voelen op je rug

Het is misschien een beetje grappig maar niet als mensen ervan schrikken en het hen pijn doet (bijv. op de fiets)

Jaaaaaaaaa, ik ben volgende week vrij insha Allah
Ik verlang echt naar vakantie. Fulltime werken is niets voor mij

20-12-2010, 09:04
Gister heb ik echt genote ben met vriendin buiten gaan spelen in de sneeuw we hebben ons dood gelachen ahahahahh en ons mooie gemaakte sneeuwpop heeft bloed zweet tranen gekost hahah! Miskina mn moeder was gevallen vondt der zielig maar tgelijk lagen we beide in de deuk hahah.

Savonds is het pas mooiii

20-12-2010, 09:09
Ik moet zo de deur uit. Maaaaaaaaar ik wil nog niet

20-12-2010, 09:10

Citaat door Pedagoge:
Je gaat een sneeuwbal voelen op je rug

Het is misschien een beetje grappig maar niet als mensen ervan schrikken en het hen pijn doet (bijv. op de fiets)

Jaaaaaaaaa, ik ben volgende week vrij insha Allah
Ik verlang echt naar vakantie. Fulltime werken is niets voor mij


Dan krijg je er eentje in je nek

Hey dat is leuk! Ik ben volgende week ook paar daagjes vrij.. dus dan kunnen we wel ff daten Ik hoop voor je dat er dan geen sneeuw ligt

Full time werken is indd niks! Ga je minder werken als je getrouwd bent?

20-12-2010, 09:12

Citaat door Miss_Chantalle:
Gister heb ik echt genote ben met vriendin buiten gaan spelen in de sneeuw we hebben ons dood gelachen ahahahahh en ons mooie gemaakte sneeuwpop heeft bloed zweet tranen gekost hahah! Miskina mn moeder was gevallen vondt der zielig maar tgelijk lagen we beide in de deuk hahah.

Savonds is het pas mooiii


meskina

Grappig he, hoe kinderachtig je kunt worden door sneeuw. Ik was ook in de sneeuw aan het spelen met mn broertje , maar ik kon niet tegen hem en zijn vriendje op

20-12-2010, 09:13

Citaat door Baby22:
Ik moet zo de deur uit. Maaaaaaaaar ik wil nog niet



Het is niet zo koud buiten hoor en als je geen zin hebt.. dan blijf je toch lekker thuis

20-12-2010, 09:13
Het is echt een prachtig gezicht, maar dat klote openbaar vervoer overal vertraging, dan rijd de trein weer niet bus doet 't niet... hell.

20-12-2010, 09:15


de sneeuw is hier nu helemaal verpest door de autos ; de prachtige hemelwitte kleur is weg!

alles is zwart & vies ; in de nacht zag het er zo mooi uit zo zuiver zonder 1 voetstap

20-12-2010, 09:17
Ik krijg mijn rolluik niet omhoog

20-12-2010, 09:18

Citaat door xxMeissiexx:
Ik krijg mijn rolluik niet omhoog



Sorry, ik schoot spontaan in de lach toen ik dit las

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6