Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Een goeddekkende foundation,Dames?



Pagina's : [1] 2 3

20-12-2010, 00:19
Zoek een goede foundation die lang blijft zitten.
en een natuurlijke uitstraling geeft.
Iemand tips

20-12-2010, 00:30


Laura Mercier is the Queen of foundations, de rest is echt troep.

20-12-2010, 00:32
mac of chanel!!

Chanel gebruik ik nu op dit moment en vind em echt top! dekt goed en ziet er mooi uit..

Wil overgaan naar mac, schiijnt ook heel goed te zijn..

20-12-2010, 00:33

Citaat door LAYDNAWAL:
Laura Mercier is the Queen of foundations, de rest is echt troep.



Waar te verkrijgen?
Gebruik jij hem zelf ook?

20-12-2010, 00:41



Citaat door Tijgertje21:
mac of chanel!!

Chanel gebruik ik nu op dit moment en vind em echt top! dekt goed en ziet er mooi uit..

Wil overgaan naar mac, schiijnt ook heel goed te zijn..


Chanel gebruik ik,maar wil iets anders.

20-12-2010, 02:54

Citaat door LAYDNAWAL:
Laura Mercier is the Queen of foundations, de rest is echt troep.



Waar verkopen ze dat? Bij de douglas of ook gewoon bij een warenhuis?

Kus

20-12-2010, 09:25
Ik gebruik L'oreal true match. Ik vind hem echt goed. Het ziet er natuurlijk uit.

20-12-2010, 10:44

Citaat door Riffia1987:
Waar te verkrijgen?
Gebruik jij hem zelf ook?

Ja, gebruik hem ook! Bijenkorf Rotterdam, in Amsterdam (runstraat 9) Laren.

Je kan het vinden op internet, echt een top product waarschijnlijk ook voor online shop! Even duur als mac en chanel make-up. Als je overstapt wil je echt niets anders!

20-12-2010, 10:46

Citaat door MissPrincess:
Waar verkopen ze dat? Bij de douglas of ook gewoon bij een warenhuis?

Kus

Bijenkorf rotterdam, amsterdam laren etc, je hebt waarschijnlijk ook een online shop. Geweldige make-up! Heel natuurlijk, haar make-up gebruiken ze vaak bij catwalks en fotoshoots had ik gelezen in Grazia.

20-12-2010, 10:49
ik heb nu die van esprit en vind deze echt goed.

20-12-2010, 10:59

Citaat door LAYDNAWAL:
Bijenkorf rotterdam, amsterdam laren etc, je hebt waarschijnlijk ook een online shop. Geweldige make-up! Heel natuurlijk, haar make-up gebruiken ze vaak bij catwalks en fotoshoots had ik gelezen in Grazia.



Oh oke klinkt goed hihi! Oogt het ook natuurlijk en behoud je gezicht zijn gezonde gloed? Ik gebruik namelijk nooit foundation want als ik het gebruik doet het mijn gezicht geen goed.

Hoop op een reactie

20-12-2010, 11:04
ik gebruik nu van bobbie brown pas gekocht maar ik vind hem 10 keer niks hij dekt niet goed en kloddert op me gezicht en het plakt zo de kleur is opzich wel oke maar de foundation zelfs is echt een ramp echt een afrader!!!ik gebruik eerst die van mac die was echt top en chanel is ook mooi.

20-12-2010, 11:19


ik heb pas de nieuwe foundation van YLS gehaald,
super dekkend en mooi natuurlijk,

die raad ik wel aan

20-12-2010, 11:52

Citaat door schoonheidje020:
ik gebruik nu van bobbie brown pas gekocht maar ik vind hem 10 keer niks hij dekt niet goed en kloddert op me gezicht en het plakt zo de kleur is opzich wel oke maar de foundation zelfs is echt een ramp echt een afrader!!!ik gebruik eerst die van mac die was echt top en chanel is ook mooi.


Echt zonde is dat! Gebruikte je toevallig studio sculpt van mac? Heb daar namelijk wel goede dingen over gehoord..


Citaat door Hoezodat:
ik heb pas de nieuwe foundation van YLS gehaald,
super dekkend en mooi natuurlijk,

die raad ik wel aan


Welke gebruik je van YSL?

20-12-2010, 12:16

Citaat door MissPrincess:
Oh oke klinkt goed hihi! Oogt het ook natuurlijk en behoud je gezicht zijn gezonde gloed? Ik gebruik namelijk nooit foundation want als ik het gebruik doet het mijn gezicht geen goed.

Hoop op een reactie



Citaat:

Citaat:

Citaat:
Geweldige producten, de laatste foto zijn de modellen opgemaakt door Amanda Rijjf, een bekende makeup artist.

De producten zijn geweldig, niet alleen de foundation maar ook de mascara, eyeliner, lipgloss ik heb de hele complete set van Laura Mercier.

Filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=zrGdi5uvaOE&feature=fvw

Pagina's : [1] 2 3