Bekijk volle/desktop versie : Strapless bruidsjurk.. :(



Pagina's : [1] 2

19-12-2010, 20:48
Ik zie echt overal echt hele mooie bruidsjurken.. sommige zijn echt adembenemend maaaaar.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
probleem is.... dat de mooiste zowat altijd strapless zijn. Dit betekent dus.. blote schouders en vaak ook een (gedeeltelijk) zichtbare decolette

Dit is iets wat bij mijn familie echt hsouma is. Optie is natuurlijk om er een jasje in de vorm van een bolero ofzo bij aan te doen. Dit vind ik 9 van de 10 keer echt keilelijk staan Verpest meteen de hele jurk .

Ben ik de enige die hier mee zit?

19-12-2010, 20:51


Zo jammer

19-12-2010, 20:51
Daarom moet je ook gewoon een jurk door mij laten ontwerpen

Ben nu bruidsjurken aan het ontwerpen die niet strapless zijn, maar wel adembenedemd

19-12-2010, 20:54
Bij ons kun je iedere gewenste trouwjurk met mouwen laten maken. Ook hebben wij een aantal trouwjurken hangen die bedekt zijn.

http://www.bridal-closet.nl

19-12-2010, 20:57


je kan toch van die kanten bolero doen. Ik heb foto's gezien van bruidsjurken met boleros van kant. super mooi!

19-12-2010, 20:58

Citaat door Soumie:
Ik zie echt overal echt hele mooie bruidsjurken.. sommige zijn echt adembenemend maaaaar.....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
probleem is.... dat de mooiste zowat altijd strapless zijn. Dit betekent dus.. blote schouders en vaak ook een (gedeeltelijk) zichtbare decolette

Dit is iets wat bij mijn familie echt hsouma is. Optie is natuurlijk om er een jasje in de vorm van een bolero ofzo bij aan te doen. Dit vind ik 9 van de 10 keer echt keilelijk staan Verpest meteen de hele jurk .

Ben ik de enige die hier mee zit?



Begrijp je helemaal, deel jou mening helemaal.

Probeer dan jurken te nemen die ontworpen zijn met mouwen of mouwtjes.

19-12-2010, 21:00

Citaat door vrouwtje24:
je kan toch van die kanten bolero doen. Ik heb foto's gezien van bruidsjurken met boleros van kant. super mooi!



Waar kan je die halen dan? Ik heb er weleens een gepast.. maar mijn armen pasten er twee keer in. Dat was echt geen gezicht. Heb slanke armen en vind het mooi als het strak zit daar ipv zo wijd..

19-12-2010, 21:01

Citaat door vrouwtje24:
je kan toch van die kanten bolero doen. Ik heb foto's gezien van bruidsjurken met boleros van kant. super mooi!


Met een bolero kan ook heel mooi zijn mits je de juiste kanten stof hebt met niet al teveel applicaties. Een bolero oogt namelijk al gauw te druk. Maar kan zeker heel mooi zijn.

19-12-2010, 21:02

Citaat door Soumie:
Waar kan je die halen dan? Ik heb er weleens een gepast.. maar mijn armen pasten er twee keer in. Dat was echt geen gezicht. Heb slanke armen en vind het mooi als het strak zit daar ipv zo wijd..



|Die kan je laten maken op jouw maat. Misschien dat honesty ook kanten bolero's op maat maakt

19-12-2010, 21:03

Citaat door _Lovely_:
Begrijp je helemaal, deel jou mening helemaal.

Probeer dan jurken te nemen die ontworpen zijn met mouwen of mouwtjes.


Ja die zoek ik dus ook... alleen lastig te vinden.. en de gene die ik zie is vaak niet mijn smaak.. De strapless zien er vaak veel mooier uit !

Masakil masakil

19-12-2010, 21:03

Citaat door Soumie:
Waar kan je die halen dan? Ik heb er weleens een gepast.. maar mijn armen pasten er twee keer in. Dat was echt geen gezicht. Heb slanke armen en vind het mooi als het strak zit daar ipv zo wijd..


Ik heb ook kleinere maatjes bolero op voorraad. De bolero moet wel nauw aansluiten anders is het geen gezicht. Kom anders een keer vrijblijvend langs. Je bent altijd welkom.

19-12-2010, 21:04

Citaat door vrouwtje24:
|Die kan je laten maken op jouw maat. Misschien dat honesty ook kanten bolero's op maat maakt


Hmm dat is wel een goede tip dat op maat laten maken, had ik niet over nagedacht. Thnx

19-12-2010, 21:05



Citaat door _Lovely_:
Begrijp je helemaal, deel jou mening helemaal.

Probeer dan jurken te nemen die ontworpen zijn met mouwen of mouwtjes.


Hey schat

De trouwjurk die jij had is een goed voorbeeld voor TS. Die is ideaal voor bruidjes die een bedekte trouwjurk willen dragen.

19-12-2010, 21:06

Citaat door Bridal.Closet:
Ik heb ook kleinere maatjes bolero op voorraad. De bolero moet wel nauw aansluiten anders is het geen gezicht. Kom anders een keer vrijblijvend langs. Je bent altijd welkom.



Heb veel positiefs over jou gehoord, dus inshallah kom ik binnenkort nog langs, thnx

19-12-2010, 21:33
Hallo meid,

veel marokkaanse klanten bij mij vinden dat ook, zij laten dan ook bijpassende kapmouwtjes, korte moutjes of lange mouwen aan de jurk naaien. Hierdoor wordt de jurk een geheel.

En bij een jurk op maat is dit prachtig en ideaal.

Neem een kijkje op http://www.royalweddingdesign.nl

je kunt langskomen in de winkel om de jurken te bezichtigen.

Mvg,

rwd

Pagina's : [1] 2