Bekijk volle/desktop versie : Is OSAMA een TOPSTRATEEG...of faalt de WAR on TERROR?



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2004, 22:28
Het is nu 3 jaar geleden dat een verschrikkelijke aanval op Amerika's trots werd gepleegd en waarbij duizenden nietsvermoedende mensen het leven lieten. Een uitgekiende aanval door een ingenieuze, doch dubieuze, geest wiens opzet erin bestaat om tweedracht te zaaien tussen moslims en niet-moslims...nadat ie er genoeg van had gekregen om te zien hoe moslims in eigen land worden gemassacreerd door imperialistische krachten die handelen uit eigenbelang ten koste van anderen.

Inmiddels is het nu ruim drie jaar dat men terrorisme probeert te bestrijden dmv. conventionele oorlogsvoering, door alle moslims wereldwijd te viseren en door de Islam met alle mogelijke middelen te bestrijden, gaande van hoofddoekverboden tot politiek gekibbel over minaretten en moskeeën. Communicatie tussen de moslimgemeenschap en andersgelovigen of atheïsten monden vaak uit op scheldpartijen en discriminatoire handelingen jegens moslims, waarbij bij voorkeur vrouwen, ouderen en kinderen worden aangepakt...

Moslims die zich verongelijkt voelen, grijpen terug naar de oorspronkelijke waarden van de Islam en vormen front tegen hen die hen slecht gezind zijn, ter verdediging van het behoud van de eigen identiteit die vele ongelovigen hen onder valse voorwendsels willen ontnemen. Wereldwijd betreden kruisvaarders in al hun arrogantie en totaal ongevraagd moslimlanden die ze trachten te koloniseren door geassimileerde regeringen aan de bevolking op te dringen. Onschuldige moslims worden dagelijks vermoord en vernederd door Amerikaanse stoere soldaten die de wanhoop nabij zijn na meer dan een jaartje Irak en Afghanistan....

De reactie laat niet op zich wachten en wereldwijd slaan guerillastrijders toe in naam van de Islam waarbij ook zij zich schuldig maken aan het doden van onschuldige burgers....collateral damage, heet dit in het militaire vakjargon. Jammer genoeg zijn aanvallen steeds frequenter en bloediger en het machtigste land ter wereld moet met lede ogen toekijken hoe haar strijd tegen terrorisme alleen maar nog meer drieste taferelen met zich mee brengt...

En toch wordt er met stoere cowboytaal de wereld aan het lijntje gehouden en worden zelfs de talloze doden niet in hun eer gespaard gebleven en dwepen presidentskandidaten dankbaar met het 911-drama voor eigen politiek en electoraal winstbejag...een letterlijk voorbeeld van de ene zijn dood is de andere zijn brood.

Het lijkt wel alsof Ibn Laden slaagt in zijn opzet en een wereldwijde strijd probeert te ontketenen tussen moslims en de rest van de wereld...een Arabische versie van de welgekende woorden you're either with us, or against us. Af en toe lanceert hij nog een videofilmpje op de wereldmarkt en de gemiddelde niet-moslim burger, wiens regering Iraaks bloed aan de handen heeft, verklaart maar al te graag dat ie zich onveilig voelt met al die moslims rondom hem...Sommigen gewagen zich zelfs aan het verspreiden van utopische beelden van een Islam die de wereld overheerst, ware het niet dat de wetenschap bestaat dat ook het hellevuur gevoed moet worden en velen liever hun oor te luister leggen bij het gefluister van de gehoornde man die verkneukeld in zijn bokkepoten wrijft.

Wat denken jullie? Zal Osama slagen in zijn gevaarlijk spel waarbij de wereld in een volledige chaos stort, de machtigste legers ten spijt? Is de huidige War on Terror-politiek gedoemd om te mislukken en moet men het nobele voorbeeld volgen van het volk van Mostar en terug bruggen beginnen te bouwen tussen moslims en niet-moslims? Eén ding staat vast, iedereen wordt oorlogsmoe en iedereen zal sterven...de vraag is, met wat voor goeds zal je God tegemoet gaan als Hij je ter verantwoording roept...

MELILLENSE

11-09-2004, 23:44


Ik denk dat obl het reeds begeven heeft bij al die maagden, de laatste beelden die we van deze terrorist hebben gezien waren niet die van een gezond man, wat kunnen de maagden met zo'n half lijk uitspoken?
Zijn naam bestaat nog en is een vloek voor de islam...hijzelf, is niets meer.

11-09-2004, 23:45

Citaat:
Origineel gepost door viergho
Oorlogsmoe? Man, het is nog maar net begonnen. Om precies te zijn: ergens in de zevende eeuw...

Met de huidige suprematie van het Westen mag de islamitische wereld zich gelukkig prijzen dat het Westen niet alle beschikbare wapens inzet.
Suprematie in welk opzicht? Uit jouw reactie blijkt immers dat Osama jou al aardig te pakken heeft...

MELILLENSE

11-09-2004, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door Pista
Ik denk dat obl het reeds begeven heeft bij al die maagden, de laatste beelden die we van deze terrorist hebben gezien waren niet die van een gezond man, wat kunnen de maagden met zo'n half lijk uitspoken?
Zijn naam bestaat nog en is een vloek voor de islam...hijzelf, is niets meer.
Als alleen zijn naam nog maar bestaat, dan is ie aardig gelukt in zijn opzet...want om de gedachten van een dode te verheerlijken, moet ie heel wat teweeg hebben gebracht bij diegenen die hem als voorbeeld aanzien.

Een bergbewoner met een Kalashnikov die wereldwijd alle veiligheidsdiensten in rep en roer brengt en de wereldeconomie gevoelig maakt aan zijn acties...wat denk je? Genius or madman?

MELILLENSE

12-09-2004, 00:06



Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Als alleen zijn naam nog maar bestaat, dan is ie aardig gelukt in zijn opzet...want om de gedachten van een dode te verheerlijken, moet ie heel wat teweeg hebben gebracht bij diegenen die hem als voorbeeld aanzien.

Een bergbewoner met een Kalashnikov die wereldwijd alle veiligheidsdiensten in rep en roer brengt en de wereldeconomie gevoelig maakt aan zijn acties...wat denk je? Genius or madman?

MELILLENSE
Madman zou ik zeggen, fanatiek en hersenloos en zeer zeker geen moslim.
Rijp voor de hel...branden zal hij....als een toorts.

12-09-2004, 00:07

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Ja maar, wij hebben ALLAH. en daar kan geen enekel kern,-of waterstof bommen tegen op.
Helaas laat Hij de moslims wel lekker in de steek.
Spijtig wel.

12-09-2004, 00:08
Zaak is dat, ondanks het vernielzuchtige karakter van vele operaties uitgevoerd door deze organisaties die in wezen niet moeten onderdoen aan westerse vernielingsacties, de moslims wereldwijd geconfronteerd worden met enerzijds een bewustwording van hun islamitische identiteit en anderzijds hun ware vrienden (of vijanden) rondom ontdekken...

De ware moslimvriend zal immers zich laten leiden door de essentie van de Islam, de valse moslimvriend die altijd geveinsd heeft moslims te verdragen zal zich uit gemakzucht laten leiden door de media...

Hetgeen nu wereldwijd gebeurt, moest nu eenmaal plaatsvinden, zelfs met voorkennis van zij die nu de strijd hebben aangebonden tegen een onzichtbare tegenstander...

Niets gebeurt zonder reden.

MELILLENSE

12-09-2004, 00:13

Citaat:
Origineel gepost door Pista
Madman zou ik zeggen, fanatiek en hersenloos en zeer zeker geen moslim.
Rijp voor de hel...branden zal hij....als een toorts.
Daar kan geen enkele mens over oordelen, Pista...noch over zijn bestemming in het hiernamaals, noch over zijn moslimzijn...

Fanatiek is hij misschien wel, maar hersenloos, hm...hij is alleszins een stuk snuggerder dan zijn homoloog Bush.

Volkert Van der Graaf bleek ook over een hoog IQ-gehalte te beschikken...koel en beredeneerd ging hij te werk in zijn misdaad.

MELILLENSE

12-09-2004, 00:20

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Beproeving. wij worden getest op onze Imaan.
Leuke god die mensen enkel op de aarde zet om te beproeven, is ie wat narcistisch?

12-09-2004, 00:24

Citaat:
Origineel gepost door MELILLENSE
Daar kan geen enkele mens over oordelen, Pista...noch over zijn bestemming in het hiernamaals, noch over zijn moslimzijn...

Fanatiek is hij misschien wel, maar hersenloos, hm...hij is alleszins een stuk snuggerder dan zijn homoloog Bush.

Volkert Van der Graaf bleek ook over een hoog IQ-gehalte te beschikken...koel en beredeneerd ging hij te werk in zijn misdaad.

MELILLENSE
Met een hoog IQ gehalte ben je niets als je het niet doeltreffend kan gebruiken.
Buskruit was ook een prachtuitvinding, tot ze verkeerd gebruikt werd.
Een hoog IQ gehalte zou iets waard zijn als er wijsheid achter zat.
In het geval van obl dus zeker niet.
Of je moest het doelbewust doden van onschuldigen een wijze daad noemen.
Gezien zijn daden gaat hij volgens mij linea-recta naar de verdoemenis, en zo hoort het ook.
Net als met iedereen die onschuldige mensen doelbewust vermoorden.

12-09-2004, 00:43

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Je bent gewoon zwak, wij moslims accepteren deze beproevingen, daarom zullen wij ook overwinnen. Blijf jij maar in die onzin geloven dat Jezus aan de kruis gestorven voor onze zonden. lekker is dat komt de slachtoffer de dader tegen in de hemel, zegt de slachtoffer tegen dader: " Wat doe jij nou hier, je hoort toch in de hel", zegt de dader:" nee, sukkel ik wist dat Jezus gestorven was voor mijn zonden, dus kon ik lekker m'n gang gaan met het dooden van onschuldigen en stelen van de zwakkeren zonder daarvoor te worden gestraft in het hiernamaals".
Ik ben ongelovig, had je al lang moeten merken.
En wie ben jij te geloven in die onzin die in een boek staat geschreven!
De rest noem ik praat voor klaas vaak.
En dat krijg ik ook.
Maf ze een droom van de overwinning van de vredige islam .

12-09-2004, 00:46

Citaat:
Origineel gepost door viergho
Oorlogsmoe? Man, het is nog maar net begonnen. Om precies te zijn: ergens in de zevende eeuw...

Met de huidige suprematie van het Westen mag de islamitische wereld zich gelukkig prijzen dat het Westen niet alle beschikbare wapens inzet.
Is hun geraaie ook, niet alle wapens inzetten want de meerderheid van de wereld bestaat namelijk uit moslims en moslims heb je in alle landen dus vandaar

12-09-2004, 00:49



Citaat:
Origineel gepost door Kneusje2
Is hun geraaie ook, niet alle wapens inzetten want de meerderheid van de wereld bestaat namelijk uit moslims en moslims heb je in alle landen dus vandaar
Nou kneusje, wat een schattige naam.
Ga jij nou maar lekker slapen en sla je schoolboeken er morgen nog maar eens op na.
De eerste maal dat ik hoor dat de meerderheid van de wereldbevolking uit moslims bestaat.

12-09-2004, 00:51

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Tuurlijk jongen, een ding weet ik zeker en dat is dat de overwinning nabij is. Het lijkt onmogelijk in de ogen van een ongelovige, maar wij moslims weten wel beter. Nog een ding: nu zeg je wel met trots ik ben ongelovig, maar wanneer je de hel ziet gaan je anders praten.
De hel bestaat hier op aarde, vraag het maar aan de taliban..zij weten alles van de hel.
En ik zal nog steeds evengoed slapen al voorheen, zelfs met jouw preek in gedachten, die vervliegt als een wind die net uit me a...s komt.

12-09-2004, 00:57

Citaat:
Origineel gepost door Pista
Nou kneusje, wat een schattige naam.
Ga jij nou maar lekker slapen en sla je schoolboeken er morgen nog maar eens op na.
De eerste maal dat ik hoor dat de meerderheid van de wereldbevolking uit moslims bestaat.
ken je niet tegen de waarheid?

Islam is het meest groeiende geloof ter wereld, overal zijn er moslims en er komen elke dag wat bij gelukkig, mensen nemen het initiatief om de islam te bestuderen en dan zullen hun ogen worden geopend aan de waarheid. DIt zijn diegene die verlost worden van het hellevuur. (de redding)

Pagina's : [1] 2 3