Bekijk volle/desktop versie : waargebeurd: zeker de moeite waard!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18

19-12-2010, 16:08
Goedemiddag ,

Ik ben al 6 jaar lid bij marokko.nl, niet onder deze naam. Ik ga hier namelijk een waargebeurd verhaal schrijven en die gaat over mij. Ik zou zo graag willen dat mensen geen onbenullige commentaar geven. Je moet het maar niet lezen als het je niet bevalt. Ik ga de namen veranderen in het verhaal maar het verhaal daar verander ik niets aan. Het is zoals het is.


I'm not the type to get my heart broken, Cuz i never leave my heart open, Never hurts me to say goodbye!!

laten we beginnen bij het begin:

Ik ( sarah ) was 17 deed een MBO Directiesecretaresse opleiding niveau 4 opleiding 2dejaars. Ik had het naar mijn zin en had 2toffe vriendinnen soraya en leila. We hadden samen les, namen samen de bus naar huis en ja hoor: we spijbelde ook samen. Ik was altijd een buitenbeentje. Ik maakte het meest lawaai, praatte het meest en ja hoor ik vond het heerlijk dingen te doen die gewoon niet mochten. Ik was denk ik nieuwsgierig. Zo vaak spijbelde we nou ook weer niet. Ik wilde namelijk wel slagen ik en leila waren vrij goed op school en leerde gemakkelijk, we waren ook van een mavo opleiding door gestroomd naar een MBO niveau 4 opleiding. Soraya was iets ouder dat kwam doordat ze doorgestroomd was van een niveau 2 opleiding naar de niveau 4. We hadden een beetje een vaste afspraak: we spijbelde tijdens onze 6 uur computervaardigheid ( vreselijke les waarbij je eindeloze projecten moest maken, notuleren en offertes opmaken) en die maakten we dan thuis wel af. Die uren werden niet geregistreerd en er waren geen docenten aanwezig. Dan gingen we naar Amsterdam of Rotterdam. En ik had dan altijd wel weer een 3 jongens geregeld waarmee we gingen daten en dat waren dan vaak van die rampzalige en achteraf super lachwekkende blinddates, want ja hoor daar kwamen ze met hun sportieve pakjes en petjes of daar kwamen ze een stuk of 10 cm korter als wij en ja hoor we liepen er gewoon langs deden gauw onze mobieltjes uit en deden alsof we van niets wisten en gingen dan een patatje halen en liepen eventjes langs de amsterdamsegrachten. Een beetje vrij eigenwijze pubers, niets ergs aan de hand zou je zo denken. Als ik thuis kwam ging ik direct naar mijn kamer zonder naar mijn vader of zijn vrouw om te kijken., deed mijn kamer op slot en ging na mijn huiswerk op de chat, hyves en msn. met een contactlijst van 600 personen was ik wel tot 1 s avonds zoet. Iedere ochtend koos ik mijn kleren nauwkeurig mijn vader werd wel kwaad om te rokjes die steeds korter werden en de jurkjes die steeds strakker werden, tot er werd gesproken over mini rokjes. Ik was 17 had een mooi figuur werd vaak nagefloten dus ik luisterde toch niet. Mijn vader is dan ook niet zo n moeilijke man die zei iets 2 keer als je niet wilde luisteren moest je het zelf ook maar bekijken. Ik herinner me het nog die avonden dat ik lang chatte met ene adil. Mijn toestand werd overigens met de dag erger qua kleding betreft. super strakke jeans met topjes waar mijn borsten letterlijk uit hingen. make up in alle kleuren schoenen die bij de tas moesten horen. Mijn geld ging geheel weg aan moncler jasjes, uggs, guess horloges ik moest erbij horen en er goed uitzien dus wat extra uurtjes bij mijn bijbaan als callcentermedewerkster kon ik goed gebruiken. Ik had onderhand vaak vriendjes gehad maar het was nooit wat bijzonders. een beetje zoenen samen naar de bios, uit eten, shoppen. ik liet nooit een jongen wat voor me betalen ik wilde namelijk baas zijn over eigen portomonee. ik maakte het vaak weer uit na 2 weken en had er geen enkel gevoel bij. Ik bleef 6 maanden chatten met deze adil, vertelde hem over alles wat me dwarslag, mijn echte gevoelens die ik nooit bloot durfde te leggen bij niemand niet. Hoe onzeker ik was over mijn uiterlijk, mijn lichaam, mijn vriendinnen, mijn ouders en mijn vele vriendjes. Deze virtuele adil wist alles over me, we belde van lyca to lyca, smste en hadden videogesprekken op msn. Hij woonde in Alkmaar en vroeg of ik zin had eens een keer met hem af te spreken. Tuurlijk had ik daar geen probleem mee.

Willen jullie dat ik verder ga. als ik genoeg UPS krijg ga ik vanavond nog verder

19-12-2010, 16:14


Upppppppp je eerste fannnetjeee :$

19-12-2010, 16:24

Citaat door miss-m:
Upppppppp je eerste fannnetjeee :$


als ik er nog zo n 4 heb zoals jij ga ik zeker door. maar fijn mijn eerste fan al binnen te hebben

19-12-2010, 20:02
Ik stemde toe met een date met die ow so knappe Adil. Ik had hem al zo vaak telefonisch gesproken en zo vaak op de cam gezien dus was ook heel erg benieuwd hoe hij er in werkelijkheid zou uitzien. We spraken af in Amsterdam en het was prachtig weer, het was zomers en ik stond 1 uur voor de spiegel om te kijken hoe ik me wel goed genoeg aan had gekleed aan het einde koos ik voor beige teenslippers en een beige handtas, driekwart spijkerbroek en een beige t-shirt. Ik stijlde me haren en deed een beetje mascara en lipgloss op. Ik was tevreden met het resultaat en stapte de trein in richting amsterdam. Daar aangekomen wachtte hij al buiten bij zijn mercedes c220 gekleed in een prachtige beige blouse en een spijkerbroek van gucci en een riem van gucci. En ja hoor hij zag er goddelijk uit, hij was lang, breed en gewoon in 1 woord prachtig. Hij gaf me 1 kusje op mijn wang, deed de deur voor me open om in te stappen en we reden naar een restaurantje waar hij al had gereserveerd. Tijdens de rit ging mijn hart minder hard tekeer. Ik voelde me op mijn gemak. Tijdens het dineetje zaten we al te lachen en waren we al helemaal van het ene gesprek op het andere terecht aan het komen. Toen we klaar waren met lunchen, zijn we naar de bioscoop gegaan en hebben er een filmpje gekeken. Na de film hebben we een ijsje gehaald en omdat ik het fris had gaf hij me zijn vest. Er waren zoveel meiden die naar hem omkeken, die mij benijdde omdat ik met hem hand in hand liep. Daarna bracht hij me nog eens naar huis en raad eens hij kuste me de hele dag niet, nee pas aan het einde van de dag toen ik uitstapte en hij de deur voor me openhield zoende hij me zachtjes. Toen ik thuis kwam leek ik in een wolk te zijn beland zoals gewoonlijk had ik schijt aan het gezeik van me vader die het raar vond dat ik pas 23,00 uur thuis was en liep direct naar me kamer en deed deze op slot. Ik ging liggen met mijn kleren nog aan en ik vond het enige waar ik nog aan kon denken was zijn geur, zijn ogen en zijn zachte handen. Om 23.45 werd ik wakker doordat mijn phone overging en ik een smsje ontving, ik was blijkbaar in slaap gevallen. Ik keek op en zag een smsje van Adil: Hoi schat, Ik heb ontzettend genoten van mijn dagje met jou,,moeten we gauw nog eens doen. Heb je morgenmiddag tijd? Ik kon wel een gat in de lucht springen

19-12-2010, 20:09


Leuk verhaal meid.
Ga gawu verder zou ik zeggen.
Uuup Uuup
Nieuwe fan!

19-12-2010, 20:11

Citaat door escobar30:
HOU AUB OP EN IK HEB NIET EENS EEN ZIN GELZEN ALLEEN ZO EEN LANGE ONZIN VERHAAL IS AL GENOEG DUS GA LEKKER KOKEN OF IETS ANDERS DOEN MAAR HOU AUB OP MET DIET ONZIN


dan moet je maar niet lezen

19-12-2010, 20:23
ja ik heb het verhaaltje ook gelezen in het begin dacht nee niet zo een lang saai verhaaltje( daar lijkt het op ) maar het belooft wat spanning. Ik zou de tekst een beetje opvrolijken zodat wij ook zin krijgen om het te lezen als je weet wat ik bedoel.

ik blijf uppen

19-12-2010, 20:46
De volgende dag na schooltijd vroegen de meiden me of we naar Rotterdam zouden gaan. Ik had ze nog niet over Adil verteld en wilde er nog even mee w8en dus ik zei dat ik moe was en liever naar huis ging na schooltijd. De meiden waren al weg en ik w8te op school tot Adil me op zou komen halen. Hij haalde me op en we hebben weer een fantastische dag gehad. We waren naar scheveningen gereden hadden er uren gewandelt, waren wat gaan eten en ja hoor voor het eerst drong een man zo erg aan en kocht hij een gucci zonnebril voor me en ik vond het niet eens erg. Bij het strand hebben we eindeloos gepraat over hoe ik mijn moeder had verloren en hoe erg ik mijn vader daarvan de schulkd gaf. Adil gaf me heen vertrouwd gevoel een gevoel dat ik nog nooit eerder bij iemand had gehad. Ik kreeg met de dag het gevoel dat ik steeds meer om hem begon te geven. We zagen elkaar 4 maal per week en ik had steeds minder tijd voor mijn vriendinnen. Ik belde en smste voortdurend met hem. Iedereen wist onderhand wel dat ik wat had met Adil. Hij haalde me namelijks vrij vaak op van school. We hadden het over het verleden, het heden en over onze plannen voor de toekomst. Na 3 maanden samen te zijn vertelde hij me steeds vaker hoe leuk hij het zou vinden om samen met me te trouwen en kinderen te krijgen. Het leek wel alsof alles waar ik ooit van had gedroomd me in de handen werd geschoten.

Adil en ik zagen elkaar vaak, belde, smste en op mijn 18de verjaardag gingen we uit. We zijn naar een lounge geweest bij scheveningen. Hij had een prachtige swarovski setje voor me gekocht en bij het restaurantje hebben de serveersters eventjes gezongen samen met adil en heb ik de kaarsjes uitgeblazen. Ik kreeg tranen en dacht aan mijn moeder en aan mijn laatste verjaardag met haar erbij. Hij veegde mijn tranen weg en gaf me een knuffel en een kus. Ik kan maar niet vergeten hoe lief hij was en hoe zacht. Hij stelde voor om na het eten bij hem thuis een filmpje te gaan kijken. Ik zei dat ik het liever niet had en dat het al laat werd en ik liever naar huis ging. Hij drong aan en ik wilde maar niet toestemmen maar daar bleef het niet bij.

19-12-2010, 20:48
laat ik het effe uitleggen. Dit is echt pas het begin en ik moet er eventjes in komen en daarnaast probeer ik mijn schrijfwijze een beetje aan te passen.. Ik zal echt mijn best doen. Maar geloof mij er gaan eigenzinnige dingen gebeuren.

19-12-2010, 21:05

Citaat door Ongeduldige_:
Upppppp :d


ik heb een stukje toegevoegd aan hetgene dat ik hierboven heb geplaatst

19-12-2010, 21:08
ja ik snap je best hoor het belooft wat spanning dat weet ik zeker, alleen de reactie die boven mij was geplaatst die begreep ik ook deels vandaar mijn uitleg.
nog een vraag; speelt dit verhaal zich nog steeds af of heb je het al achter je gelaten en deze verhaal vervolgens geschreven.

19-12-2010, 21:14
ow hoe mijn leven er nu uitziet kom je later te weten .. er gaan namelijk een aantal dingen gebeuren waar ik echt van heb lopen huilen. Maar daar kom je allemaal zometeen achter. Nu ik dit zo opschrijf, zie ik dat echt een ontzettende eigenwijze puber was en dat ik in de plaats van dingen naar mijn vader toe te schuiven er met hem over had moeten praten

20-12-2010, 11:45


2 dagen na mijn 18de verjaardag vroeg adil het mij weer. Vertrouwde ik hem soms niet? en na zolang bij elkaar te zijn moest ik wel beter weten en dat hij super graag voor me wilde koken en dat ik gewoon kon blijven logeren en dat we een toffe weekend zouden hebben samen en dat hij niet aan me zou gaan zitten en dan kon ik kijken of zijn appartement mij wel aanstond voor als we zouden trouwen. Na 1 uurtje doordrammen ben ik ermee akkoord gegaan ( achteraf denk ik : dom,dom, dom sarah, wat was je toch dom).Ik belde mijn vader, dat ik zou gaan logeren bij een vriendin en dat ik hem toch geen antwoord zou geven als hij belde dus dat hij me niet hoefde te storen ( allah jesmah li menoe) . We reden naar zijn appartement. Toen ik zijn huis binnen liep kon ik mijn ogen niet geloven, je zou nooit denken dat er een alleenstaande jongen woonde, het was er schoon, rook lekker fris niet zoals veel huizen een muffe geur hadden en het was er modern ingericht. Ik deed mijn schoenen bij de voordeur uit en ik zag er pantoffels liggen, nieuwe vrouwen pantoffels in mijn maat. Hij zei dat hij ze 1 maand geleden had gekocht voor als ik als bruidje naar zijn huis zou komen, maar hij had me nog niet eens officieel ten huwelijk gevraagd. Hij zei dat ik me gerust mocht rond snuffelen en dat ik moest doen alsof ik thuis was. Ik was ook vrij snel gewend geraakt aan het idee dat ik alleen met Adil in zijn huis waren. Ik liep door het huis en overal waar ik keek was het schoon behalve een klein kamertje met een wasmand en de wasmachine en wat onderhoudsspulletjes. De rest was gewoon prachtig, nergens lag een sok, het bed was opgemaakt, een amerikaanse keuken met kookeiland. We hebben even lopen praten over het kookeiland dat tussen een scheiding maakte tussen de woonkamer en de keuken en dat we dan gezellig konden koken en tegelijkertijd naar de tv konden kijken. Ik zag mezelf er al wonen samen met adil. Ik zou zo graag een dochtertje van hem willen en 1 zoontje. Ik zag me al helemaal gesetteld, maar ik was eigenwijs en geloofde teveel in sprookjes, want Adil veranderde die dag in iets wat ik nog nooit had gezien. Het begon heel simpel en gezellig. Adil deed wat kaarsjes aan, deed de gordijnen dicht, het was nog vroeg in de middag maar hij wilde een gezellig sfeertje creeren en deed wat muziek op. Hij ging gek dansen en sleurde me mee. Samen danste we daar in de woonkamer en lachte we samen, soms gaf hij me een tik op de kont en toen stopte hij met dansen maar hij beveelde me door te blijven dansen, ik zei dat ik dat liever niet had en hij werd kwaad. Ik vroeg hem om rustig te blijven en dat ik toch wel zou door dansen als hij dat zo graag wou. Adil was nooit boos op me geweest dus ik stond er wel eventjes van te kijken. Toen hij er genoeg van had zei hij dat ik moest gaan koken voor hem. Ik vond het raar dat hij me zo aansprak. Hij riep gewoon: Ga koken! alsof hij het tegen een slaaf had en ging bij de tv zitten en deed zijn voeten op de tafel. Ik ging de keuken in en zocht mijn weg erdoorheen, ik wist amper waar alles lag, maar heb uiteindelijk een tajin weten te maken en toen ik klaar was ben ik naar het toilet gegaan om mijn lippen bij te stiften. Ik schrok me dood toen ik Adil ineens achter me zag staan, hij pakte de lippenstift van me af en gaf me een klap en begon ineens te schreeuwen dat ik me dus opmaakte voor mannen en dat ik nooit meer make- up mocht dragen. Ik huilde en heb hem toen gezegd dat hij me de eerste dag zo had geaccepteerd en dat hij nu niet met die bullshit praatjes moest komen en ja hoor ik kreeg een pakje rouge op mijn andere wang. Ik begon te huilen en zei dat het al goed was en als hij zo graag wilde dat ik geen make up meer zou dragen dat ik dat ook niet meer zou doen. Hij leek ineens heel tevreden en trots te kijken, alsof dat het enigste was dat hij wilde. Ik legde het eten neer en voelde me ineens helemaal niet meer zo prettig bij Adil, ik werd een beetje bang van hem. We aten in stilte en ik nam de spullen naar de keuken om af te wassen. De dag verliep in stilte, we keken naar een film en daarna eventjes naar opsporing verzocht en ER. Er werd weinig gesproken, soms aaide hij even over mijn wang en zei eventjes dat het hem speet van daarnet maar dat ik naar hem moest luisteren. In de avond ging ik douchen en toen ik eruit kwam kon ik mijn pyama nergens vinden. Ik liep naar Adil om te vragen of hij die had gezien want ik was zeker dat ik die mee had genomen en dat ik echt wilde slapen. Plotseling zag ik mijn pyama in zijn handen en weer keek hij raar en eng uit zijn ogen. Hij keek kwaad en er lag een gloed over zijn ogen. Hij zei: Noem je dit een pyama, draag je dit voor je vader? Je probeert hem zeker iedere avond te verleiden. Ik antwoorde gauw: maar Adil het is een broek en een t-shirt zo erg is dat toch niet. Ja maar het is een maatje S en dat is te strak bij je dijen en het is wit, hij pakte een schaar en knipte daar mijn juicy couture pyama naar de haaien. Ik bleef kijken en durfde niets te zeggen, ik zou wel met mijn kleren aan slapen als hij maar niks raars meer deed. Het enige wat ik hem nog vroeg was. waar moet ik slapen? Hij antwoorde op mijn bed. En waar ga jij dan slapen Adil? Op de bank antwoorde hij. Ik was gerust en ging liggen. Het was een vermoeiende dag en door het peinzen viel ik niet in slaap. Na 30 minuten kwam Adil de kamer in lopen zonder te kloppen. Ik had me niet eens bedekt met een deken en lag op het bed met spijkerbroek en truitje aan naar de plafond te staren. Ik keek hem aan en de gloed lag er nog en de kwade blik ook. Hij kwam bovenop me zitten en begon me wild te zoenen. Het deed pijn aan mijn lippen en toen ik hem weg wilde duwen zei hij: geloof mij laat me doen wat ik wil doen en je naaktfoto s die ik heb genomen toen je in douchte komen nergens. Ik keek hem aan, probeerde hem opnieuw weg te duwen en hij leek het leuk te vinden. Hij was zo sterk en ik voelde me kansloos. Ik keek hem aan en begon te huilen en vroeg hem waar hij mee bezig was. Hij had een schaar in zijn hand en ik begreep niet wat hij daarmee van plan was. Hij keek me aan en hij zei: We gaan een heel leuk spelletje spelen, dat we nog heel vaak gaan spelen ook als we getrouwd zijn. Hij rukte mijn truitje in stukjes met die schaar en beroofde mij die avond van mijn maagdelijkheid. Hij leek in een trans en besefte niet hoeveel pijn hij mij deed bij het naar binnen treden. Hij had beet in mijn tepels en trok aan mijn haar en hij leek er ontzettend van te genieten. Hij kwam binnen klaar en bleef uren op mijn buik liggen daarna duwde hij me in zijn armen en viel hij in slaap, ik kon niet slapen ik bleef daar in zijn armen, wakker, huilend en vooral heel bang. Het enige wat ik kon denken was: het is mijn eigen schuld, als ik niet had toegestemd was dit allemaal nooit gebeurd. Maar dit was nog niet alles. Adil had nog meer plannetjes met me.

20-12-2010, 11:47
Kom a u b niet met die rot reacties. Ik weet al dat ik fout zat, maar dit gebeurd zoveel meisjes. Lees vooral verder.

20-12-2010, 18:48
ga snel verder ben benieuwd hoe het verder gaat!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18