Bekijk volle/desktop versie : Jullie mening graag (zijn deze babykleding duur)



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

19-12-2010, 14:39
Salaam meiden,

Binnekort heb ik een klein feestje omdat ik mijn zoontje heb besneden. Het is gewoon een feest om wat familieleden bij elkaar te brengen. Nu wil ik zo leuke outfit kopen voor mijn zoontje, dit kost rond de 100 euro bij elkaar. Maar mijn moeder vind het onzin, zulke dure kleding en ze vind dat hij er snel uitgroeit. Echt sinds de geboorte van mijn zoontje, heb ik haast niks voor hem gekocht altijd dingen nieuw of gebruikt gekregen, ik vind dat hij het nu verdient. Wat denken jullie?

19-12-2010, 14:42


Het is een bijzondere gelegenheid, dus ik vind het niet gek dat je iets leuks (en nieuws) voor hem wil halen.

Als je het kan betalen, dan zie ik het probleem niet.

19-12-2010, 14:45

Citaat door berkoeka2:
Het is een bijzondere gelegenheid, dus ik vind het niet gek dat je iets leuks (en nieuws) voor hem wil halen.

Als je het kan betalen, dan zie ik het probleem niet.



Het is een deel van zijn eigen geld wat ik heb gekregen eigelijk is mijn moeder razend, ze vind dat ik zijn geld daar niet aan verspillen omdat hij er niks aan heeft.

19-12-2010, 14:51
100 euro voor een complete outfit is zeker niet duur...en is zoals je zelf aangeeft voor een speciale gelegenheid.
Denk dat er ook foto's enzo getrokken worden dus ik zou het gewoon doen.

Succes!

19-12-2010, 14:53


Kun je het betalen zonder krom te liggen? De een geeft aan elke outfit 100euro uit, maar sommigen moet rond de 10euro gebruiken voor een complete set. Behoor je tot die laatste dan zou ik het niet kopen.

19-12-2010, 14:55

Citaat door XShaharazadeX:
100 euro voor een complete outfit is zeker niet duur...en is zoals je zelf aangeeft voor een speciale gelegenheid.
Denk dat er ook foto's enzo getrokken worden dus ik zou het gewoon doen.

Succes!



Ja toch

19-12-2010, 14:56
100 euro is absoluut niet veel voor een speciale gelegenheid. Ik zou ervoor gaan.

19-12-2010, 14:59

Citaat door nadiak:
Kun je het betalen zonder krom te liggen? De een geeft aan elke outfit 100euro uit, maar sommigen moet rond de 10euro gebruiken voor een complete set. Behoor je tot die laatste dan zou ik het niet kopen.



Laat ik het zo zeggen, ik geef niet zoveel geld uit aan kinderkleding, omdat ik voor mijn jongste veel krijg, ik heb nauwelijks iets aan heb besteed (vind ik) Ik hoef er niet krom voor te liggen want het zijn geld, die heb ik van verschillende mensen gekregen nadat hij is besneden snap je? Zelf van mijn eigen centjes zou ik het niet gauw doen. Mijn moeder vind dat ik beter een als hij wat ouder is een driewieler moet kopen of iets waar hij echt gebruik van kan maken, dan een kleding waar hij over korte tijd uit groeit

19-12-2010, 15:00
Ik vind het ook niet duur omdat het een speciale gelegenheid is. Maar ik zou het weer niet doen als het om een kindje gaat dat maat 62/68 of 74 heeft, want dat kunnen echt heel kort aan en dat vind ik echt zonde.

19-12-2010, 15:01
Die kleding is zoooo schattig, een spijkerbroek overhemd en een vestje :verliefd:

19-12-2010, 15:02

Citaat door roumaisa:
Ik vind het ook niet duur omdat het een speciale gelegenheid is. Maar ik zou het weer niet doen als het om een kindje gaat dat maat 62/68 of 74 heeft, want dat kunnen echt heel kort aan en dat vind ik echt zonde.



Oeps het is maat 74 ik kan ook een maatje groter kopen, zodat hij het langer aankan.

19-12-2010, 15:04

Citaat door MiXeD:
Laat ik het zo zeggen, ik geef niet zoveel geld uit aan kinderkleding, omdat ik voor mijn jongste veel krijg, ik heb nauwelijks iets aan heb besteed (vind ik) Ik hoef er niet krom voor te liggen want het zijn geld, die heb ik van verschillende mensen gekregen nadat hij is besneden snap je? Zelf van mijn eigen centjes zou ik het niet gauw doen. Mijn moeder vind dat ik beter een als hij wat ouder is een driewieler moet kopen of iets waar hij echt gebruik van kan maken, dan een kleding waar hij over korte tijd uit groeit


Ja ik weet niet hoe oud hij is, anders zou ik het gewoon doen. Tegen die tijd dat hij een driewieler nodig heeft kun je een verjaardagsfeestje geven

19-12-2010, 15:05


Gewoon doen meid!
Ik heb de duurdere kleding van mijn zoontje ook bewaart en ga ik aan mijn zusje geven.

Groetjes

19-12-2010, 15:08
Ik ben nou wel benieuwd, plaats een foto

19-12-2010, 15:09
Tegenwoordig is alles duur..
EN als je een mooie outfit wil halen kost dat ook veel geld..
Dus ik vind het echt niet gek als je er 100 euro aan wil besteden voor een leuke gelegenheid..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6