Bekijk volle/desktop versie : Verlovingsfeest. Hoe doen jullie dat?



19-12-2010, 14:23
Ik vraag me af hoe groot of klein jullie het hebben gehouden? Groot of klein? Persoonlijk vind ik het klein veel beter. Lekker knus met je familie en goede vriendinnen. Maar, hoe hebben jullie het gedaan met jullie haar? Make-up? Decoratie etc?


Ben benieuwd.

19-12-2010, 14:57


gewoon thuis, visagiste erbij gehaald, jurk heb ik laten naaien. eten en taart besteld. ook deco thuis gehuurd met bank

19-12-2010, 19:28
Thuis, 1 jurk van een negaffa(Ik vind dat gevoel als bruidje gewoon super leuk) 2 bruidsstoelen. Schaap slachten. Taart. Muziek, familie zijn kant en mijne. Dichte familie. Lekker dansen etc.

19-12-2010, 19:32

Citaat door DIVINEFULL:
Thuis, 1 jurk van een negaffa(Ik vind dat gevoel als bruidje gewoon super leuk) 2 bruidsstoelen. Schaap slachten. Taart. Muziek, familie zijn kant en mijne. Dichte familie. Lekker dansen etc.



Als mijn familie en zijn familie komt. Dat gaat nooit passen joh. Te grote familie. En vrienden.

19-12-2010, 19:41



Citaat door maroccia17:
Als mijn familie en zijn familie komt. Dat gaat nooit passen joh. Te grote familie. En vrienden.


Dichte familie moet je uitnodigen. Zussen en broers van je moeder. Zussen en broers van je vader. Hun kinderen + kinderen. Beste vriendinnen. De rest moet je voor je aaroussa laten. Gewoon dichte naaste familieleden.

19-12-2010, 19:58

Citaat door DIVINEFULL:
Dichte familie moet je uitnodigen. Zussen en broers van je moeder. Zussen en broers van je vader. Hun kinderen + kinderen. Beste vriendinnen. De rest moet je voor je aaroussa laten. Gewoon dichte naaste familieleden.



Ja, daar heb ik het ook over.
Maar ik wil de mannen en vrouwen zoiezo gescheiden. Dus de mannen zullen ergens anders moeten.

19-12-2010, 20:00
ik had een zaal gehuurd en catering en 1 jurk van de neggafa en taart en een dj en had dakka en ta9to9a mijn verloving leek gewoon op een kleine bruiloft maar het was wel in marokko

19-12-2010, 20:03

Citaat door maroccia17:
Ja, daar heb ik het ook over.
Maar ik wil de mannen en vrouwen zoiezo gescheiden. Dus de mannen zullen ergens anders moeten.


Als je een groot aantal gasten gaat uitnodigen dan zou ik toch denken aan een kleine zaal. 1 jurk, 2 bruidstoelen. Klein buffet ou saafie. Idd, dan moet je daar ook ruimte gaan zoeken.

19-12-2010, 21:00
Ik ga het gewoon lekker thuis houden. Zijn gezin en mijn gezin en dat is meer dan zat.

20-12-2010, 10:42
Me too


Citaat door vrouwtje24:
Ik ga het gewoon lekker thuis houden. Zijn gezin en mijn gezin en dat is meer dan zat.

20-12-2010, 11:17
Ik ga gwn mijn vriendinnen uitnodigen
paar collega's
euhm mijn ouders de familie