Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen ?



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2004, 19:27
Meiden, wat zou jij doen als je op een Islamitische website ten huwelijk wordt gevraagd ?

Denk je dan: Ja, waarom niet ? Leert hem via bv msn beter kennen, en dan op een Islamitisch toegestane manier kennen ?

Of denk je: Ja, daaaaaaaag, straks is het iemand van 50 die me loopt te flashen.....begin ik niet aan....

11-09-2004, 19:33


hahaha als een jongen op internet vraagt waar dan ook (welke site dan ook) dan weet je dat ie niet spoort dus wat een gek denk je dan.

11-09-2004, 19:35
SCHAT IN HET LEVEN KOM JE NOG ZAT MENSEN TEGEN DIE JE TE HUWELIJK VRAGEN VIA INTERNET IS BULLSHIT.

11-09-2004, 19:37
hahaha ze houden je voor de gek op internet

11-09-2004, 19:38


hahahaah NEVER EVER!! Je wil niet weten wat voor gekke er rondsurfen op internet

11-09-2004, 19:39
hey maisam hoe gaat ie lover van me?


Moelijke vraag, maar ik zou het proberen denk ik. Want via internet of gewoon op straat hij kan je altijd flashen. Gewoon een keertje mahram mee, afspreken en elkaar zien en spreken. En als ie me niet bevalt maak ik hem dat duidelijk. En als ie me bevalt, mar3babih bij mij thuis.
Dan mag hij me hand komen vragen!!!

11-09-2004, 19:42

Citaat:
Origineel gepost door Angeltje
hahahaah NEVER EVER!! Je wil niet weten wat voor gekke er rondsurfen op internet
Hoe bedoel je , mij heb je ook leren kennen via het net .
Dus we gaan niet hypokriet doen Fatiha .

Gun die andere mensen ook eens wat geluk.

11-09-2004, 19:45
ik was t de man die je ten huwelijk vroeg

11-09-2004, 19:46

Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Hoe bedoel je , mij heb je ook leren kennen via het net .
Dus we gaan niet hypokriet doen Fatiha .

Gun die andere mensen ook eens wat geluk.
Tegen mij ?

11-09-2004, 19:47
Nee nie zo.
Ik moet diegene echt goed kennen voorda ik m'n jawoord geef en in 1-2-3 via 1 of ander site (ook al is het islamtisch) leren kennen en dan paar weekskes msn?
Nee liever niet..



Citaat:
Origineel gepost door Maisam
Meiden, wat zou jij doen als je op een Islamitische website ten huwelijk wordt gevraagd ?

Denk je dan: Ja, waarom niet ? Leert hem via bv msn beter kennen, en dan op een Islamitisch toegestane manier kennen ?

Of denk je: Ja, daaaaaaaag, straks is het iemand van 50 die me loopt te flashen.....begin ik niet aan....

11-09-2004, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door Maisam
Tegen mij ?
Wie citeerde ik nou ? Toch niet jou .

11-09-2004, 19:50
Ik zou hem vragen of hij wilt bewijzen dat hij me niet flasht..

11-09-2004, 19:51



Citaat:
Origineel gepost door FAITHLESS128
Hoe bedoel je , mij heb je ook leren kennen via het net .
Dus we gaan niet hypokriet doen Fatiha .

Gun die andere mensen ook eens wat geluk.
Nou gefeliciteerd meid, das fijn voor je, ik geef alleen mijn mening. ZOU HET NOOOOIT VAN ME LEVEN DOEN!!

11-09-2004, 19:52

Citaat:
Origineel gepost door Secret_girl
hey maisam hoe gaat ie lover van me?


Moelijke vraag, maar ik zou het proberen denk ik. Want via internet of gewoon op straat hij kan je altijd flashen. Gewoon een keertje mahram mee, afspreken en elkaar zien en spreken. En als ie me niet bevalt maak ik hem dat duidelijk. En als ie me bevalt, mar3babih bij mij thuis.
Dan mag hij me hand komen vragen!!!
Aan jou reactie heb ik wat !!! love u

11-09-2004, 19:53

Citaat:
Origineel gepost door Lella_Roosje
Ik zou hem vragen of hij wilt bewijzen dat hij me niet flasht..
Dat vragen sommige meiden ook eerst aan een p.ooie.r , voordat ze met hem in zee gaan .

Uiteindelijk hebben ze niets aan die bewijzen .

Pagina's : [1] 2 3