Bekijk volle/desktop versie : Wat zijn mooie borsten?

Pagina's : 1 2 3 4 [5]

23-10-2004, 17:13

Citaat door Ladystar:
Ummmmm wat god me heeft gegeven ben ik blij mee..
Een cup b vindt ik kleinn..Maar jah dat is mijn mening..
Groote borsten zijn het mooist als je zn marokkaanse jurk aan hept heb je mooie vorm..Neem bijvoorbeeld een cup dd dat is wel mooi..!!
Ken zat meisjes die deze cup maat willen..
Ik sluit me helemaal bij jou aan.....Een vrouw met zulke borsten is onweerstaanbaar!!!!

23-10-2004, 17:26

Citaat door Ladystar:
Ummmmm wat god me heeft gegeven ben ik blij mee..
Een cup b vindt ik kleinn..Maar jah dat is mijn mening..
Groote borsten zijn het mooist als je zn marokkaanse jurk aan hept heb je mooie vorm..Neem bijvoorbeeld een cup dd dat is wel mooi..!!
Ken zat meisjes die deze cup maat willen..
Nou ik ken er ook zat die er helemaal gek van worden. Een vriendin van mij wilt een borstverkleining doen, vanwege de pijn in haar rug. En omdat haar schouders raar naar voren zijn gaan staan. Nee doe mij maar een C cup. Die vind ik wel mooi. B trouwens ook. Ben gewoon blij met wat ik heb .

23-10-2004, 17:41
hahaha ik cup D, ben helemaal niet blij mee.

23-10-2004, 18:56
Het ligt aan een vrouw haar bouw, ik vind een gezette vrouw met b niet mooi in proposie, maar bij een tengere vrouw staat het wel,
als ik een cup moet kiezen is het toch cup c niet te klein niet te groot, perfect.

23-10-2004, 19:24

[COLOR=Cyan]undefined

Wat zijn mooie borsten dat is het onderwep waar ik evenjes mijn mening over kwijt wil........ de meeste mannen en vrouwen vinden dat een vrouw grote borsten moet hebben, maar dat hoeft niet zo zo te zijn! Wij mensen verschillen per cupmaat, karakter,persoonlijkheid, sterkte en zo kan ik er nog veel meer opnoemen. Elke man die op grote borsten valt die kijkt niet verder dan zijn neus lang is,ik zeg niet dat het niet mooi is maar het moet uiteraard wel passen bij je figuur ! En deze jongeman die dit onderwerp heeft bedacht heeft eigenlijk wel veel reacties gekregen van heel meiden, en krijgt ook ongevraagde reacties zoals de cupmaat van bepaalde meiden mooi meegenomen he??

Ik ben trots hoe ik eruit zie, ik mag niet klagen
Jongeman als je twee handjes vol hebt mag je niet klagen
Je hebt modellen die echt slank eruit zien, en ook kleine borsten hebben maar die super aantrekkelijk zijn! Rivella light een beetje vreemd maar wel lekker!!!

MissButterfly_1[/COLOR]

23-10-2004, 23:37
je lult slap

23-10-2004, 23:41

Citaat door Grover:
je lult slap
slappe L u L ?

24-10-2004, 00:33
What the hell!!

24-10-2004, 00:53
hallo ,toen dit heb ik gelezen schrok me echt dood mensen praaten over iets belangrijk zo als godsdienst,hou moet je salat gaan doen etc niet dat ik gaan vertellen hou ik uit zien .soubhana allah itqi allah later krijg je spijt wa allah.want allah kijkt niet naar ons lichaam maar naar je haart.en de schoonheid zit niet in het gezicht maar in het hart.denk goed na voor dat te laat is. la hwla wa la qawata ila bi allahi al 3adime.
اعود بالله من الشيطا&#160 6; الرجيم

24-10-2004, 00:58
noem je dit zinloos onderwep maschaa allah ik heb geen woorden van vrees allah.

24-10-2004, 03:41
geef mij volle cupmaat C

24-10-2004, 10:13
salaam

Ik vind een mooie volle c-cup het mooiste. Een b is wat te klein en een d is wat te groot vind ik he. Maar het is niet zo belangrijk.

24-10-2004, 10:34

Citaat door jallal1:
hallo ,toen dit heb ik gelezen schrok me echt dood mensen praaten over iets belangrijk zo als godsdienst,hou moet je salat gaan doen etc niet dat ik gaan vertellen hou ik uit zien .soubhana allah itqi allah later krijg je spijt wa allah.want allah kijkt niet naar ons lichaam maar naar je haart.en de schoonheid zit niet in het gezicht maar in het hart.denk goed na voor dat te laat is. la hwla wa la qawata ila bi allahi al 3adime.
اعود بالله من الشيطا&#160 6; الرجيم
Wat doe jij dan op deze topic..?

25-10-2004, 16:05

Citaat door X_Zouligha_X:
Nou ik ken er ook zat die er helemaal gek van worden. Een vriendin van mij wilt een borstverkleining doen, vanwege de pijn in haar rug. En omdat haar schouders raar naar voren zijn gaan staan. Nee doe mij maar een C cup. Die vind ik wel mooi. B trouwens ook. Ben gewoon blij met wat ik heb .
wat heb jij dan?

29-10-2004, 03:23
tkehkeh wallah daar heb je wel gelijk in moech

Pagina's : 1 2 3 4 [5]