Bekijk volle/desktop versie : dames uit amsterdam



Pagina's : [1] 2

17-12-2010, 23:35
ik heb een vraagje
waar in amsterdam zit een marokkaanse winkel
jeklaf of zo en supermart tanger en wat kan je bij
tanger eigenlijk allemaal kopen.

heb binnekort een feestej en moet van alles nog inkopen
doen wie kan mij helpen

soukran

17-12-2010, 23:37


Tanger zit op plein 40-45 en Jaglef op de Vlugtlaan (slotermeer)

17-12-2010, 23:42

Citaat door MANELXX:
Tanger zit op plein 40-45 en Jaglef op de Vlugtlaan (slotermeer)


heel erg bedankt is tanger echt zo goedkoop
als mensen zeggen

17-12-2010, 23:47
Ja Tanger is echt zo goedkoop vergeleken met Jaglaf en andere islamitische slagerijen/winkels.

18-12-2010, 00:02



Citaat door MANELXX:
Ja Tanger is echt zo goedkoop vergeleken met Jaglaf en andere islamitische slagerijen/winkels.


heel erg bedankt

18-12-2010, 00:03
Graag gedaan hoor!


18-12-2010, 00:16
als ik heel eerlijk mag zijn heb ik vorige week bij tanger.. achter bij het laden en lossen twee nederlandse leveranciers gezien.

Het heeft bij mij toch een lampje doen branden.

Is het vlees daarom zo goedkoop, omdat het niet halal is ?

18-12-2010, 09:28
ik wil er ook geen vlees kopen
maar gewoon andere producten heb al jaren
de zelfde betrouwbare slager van mij dus overstappen
dat durf ik niet

18-12-2010, 10:56
Yaglef zit ook in oost op de Javastraat. Zij hebben daarnaast ook een bakker die brood en koekjes en dergelijke verkoopt

18-12-2010, 12:17

Citaat door studente_23:
als ik heel eerlijk mag zijn heb ik vorige week bij tanger.. achter bij het laden en lossen twee nederlandse leveranciers gezien.

Het heeft bij mij toch een lampje doen branden.

Is het vlees daarom zo goedkoop, omdat het niet halal is ?


Je maakt ze onnodig zwart. Je weet dat dit zonder bewijzen niet toegestaan is in de Islam. Nu suggereer je dat ze niet halal vlees verkopen. Weet je wel wat voor zonde je jegens hen pleegt?

Ik zou het zelf niet verdacht vinden. Degenen die het vlees slachten zijn toch niet degene die achter het stuur van een vrachtwagen springen? Dat lijkt mij logisch. Het logistieke gedeelte kan best door Nederlanders gedaan worden, wat is daar vreemd aan?

18-12-2010, 12:18
drie kilo gehakt voor 7,50.. Is toch goedkoop! Haha

18-12-2010, 14:55

Citaat door Vlampje:
Je maakt ze onnodig zwart. Je weet dat dit zonder bewijzen niet toegestaan is in de Islam. Nu suggereer je dat ze niet halal vlees verkopen. Weet je wel wat voor zonde je jegens hen pleegt?

Ik zou het zelf niet verdacht vinden. Degenen die het vlees slachten zijn toch niet degene die achter het stuur van een vrachtwagen springen? Dat lijkt mij logisch. Het logistieke gedeelte kan best door Nederlanders gedaan worden, wat is daar vreemd aan?



kende een dame die daar werkte toen de winkel pas geopend werd

20-12-2010, 23:40



Citaat door studente_23:
kende een dame die daar werkte toen de winkel pas geopend werd


Huh wat heeft dat ermee te maken?
Je zegt eerst dat je twee Nederlandse vrachtwagenchauffeurs zag en nu gaat het opeens over iemand die je kent. JIJ HEBT ZE TOCH ZELF GEZIEN ZEG JE. Wat heeft die dame ermee te maken dan?

20-12-2010, 23:42

Citaat door Vlampje:
Huh wat heeft dat ermee te maken?
Je zegt eerst dat je twee Nederlandse vrachtwagenchauffeurs zag en nu gaat het opeens over iemand die je kent. JIJ HEBT ZE TOCH ZELF GEZIEN ZEG JE. Wat heeft die dame ermee te maken dan?



Ik heb eerst die vrachtwagens gezien..
En ik kende een meisje die daar werkte.. die et mij ook verteld heeft

02-01-2011, 22:27
hebben ze daar ook amandelen goedkoop

Pagina's : [1] 2