Bekijk volle/desktop versie : HELUP plzzz



11-09-2004, 18:03

Citaat door MiszDoUnIa16:
HElup ik ben 16 en ben geen maagd meer enu heb ik er egt spijt van maar ik was wegelopen en zocht liefde en aandacht en toen is het helemaaal mis gegaan nu zijn me ouders er achter gekomen en willen me laten na kijken in het ziekenhuis ik weet niet wat ik moet doen ..
Ze maken me dood als ze het zeker weten en heb er zoveel spijt .
Ik vraag elke avond Allah om vergiffenis .......Plzzz hebben jullie een oplossing ik wil egt niet meer van huis weg....!!!
Ik weet wat jullie nou denken jullie denken wat voor een xxxx is dat maar ik heb er egt veel spijt van ben ook door vriendinnen van mij waar ik die tijd mee om ging beinvloed en er zat ook een marokaans meisje bij een berberse en die was ook ontmaagd en zij zei je kan operatie doen...
Maar dat wil ik niet dat vind ik scheinheilig en ik zal ook als ik een vriend heb of ik hga trouwen ga ik ook zeggen dat ik geen maagd meer ben..

Maar me ouders daar schaam ik me het meest voor ik heb een troyts gewoon weggenomen en dacht er niet bij na toen ik het deed ........


Allah (sw) vergeef me .........!!!!!!
.

11-09-2004, 18:12


Beste zuster,


Zo te zien ben je radeloos en weet je niet wat je moet doen!!! Ten eerste hoe kan je op je 16de al zo snel je trots hebben weg laten halen??? La hawla walla koewata ila billah...

Als je echt een trots zou hebben, zou je het nooit makkelijk hebben weg gegeven. Maar wie ben ik om jou te oordelen.


Maar wat ik jou zou adviseren is, ( als je niet wilt dat je ouders er achter komen)....een operatie ondergaan En dat kan je overleggen met bepaalde instanties etc. Dat wil niet zeggen dat ik jou daad hebt goed gekeurd. Ik vind het heel erg om te horen dat me medezuster zoiets heeft gedaan.



Meis ik wens je veel succes...



11-09-2004, 18:17
wat erg voor je meid,
je hebt inderdaad een grote fout gemaakt en dat weet jij gelukkig zelf ook.
ik zou geen operatie laten doen maar gewoon met jou moeder proberen te praten. en vertel haar er bij ook dat je heel erg spijt van hebt maar dan moet het ook wel zo zijn.
ik wens je veel succes

11-09-2004, 18:20

Citaat:
Origineel gepost door MiszDoUnIa16
ik zocht liefde en dat heb ik op een verkeerde manier gedaan...En ik weet donders goed dat ik geen goedde daad heb vericht .....En ik hoop dat ooit iemand op de wereld me zal vergeven..Bedankt voor je advies...!!(K)(K)
Meis je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen...Was goed bedoelt..


Enne de enige die VERGEEFT is Allah de Vergeefvolle..



11-09-2004, 18:30



Citaat:
Origineel gepost door MiszDoUnIa16
Dank je wel lhoucimagirl ,.... Ik ga ook proberen met me moeder te praten al praat zse al dagen niet tegen mij ..probeer ik een gesprek te voeren ....inshallah luistert ze en begrijpt ze mij aan de ene kant
geen dank lieverd, moet je proberen echt,waarheid duurt het langst.
en als ze boos word of zelfs je klappen gaat verkopen moet je niks terug doen of zeggen. elk moeder vergeeft haar kinderen ook al doe je haar veel pijn er mee

11-09-2004, 19:57
Beter jezelf en vraag vergiffenis aan Allah......wie is belangrijker? je ouders en wat ze van je denken? je toekomstige man en wat ie van je maagdelijkheid denkt? wella Allah.....

Inderdaad....vergiffenis!! beter je leven meid......draai die 180 graden om en begin je leven opnieuw... Ga niet meer om met de mensen die je kent....kijk niet meer om naar de jongens die je kent......

Je zegt simpel IK VRAAG OM VERGIFFENIS...maar verander je ook en val je niet in herhaling???

als Allah je vergeeft...dan zal je leven automatisch beter gaan, geef jezelf over aan Allah en jah....dan zal het beter gaan, want dan boeit de rest je niet meer...

(ik weet er alles van.... )


succes