Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft ervaring met Samira Karam?



17-12-2010, 23:05
Hey dames,

De titel zegt al genoeg..
Zouden jullie eerlijk willen zeggen wat jullie van haar vinden?

Alvast bedankt,

Gr.

17-12-2010, 23:58


Ik heb haar nu 2 keer meegemaakt, eerste keer was ik gewoon een gast en tweede keer was ik heel erg betrokken bij de bruiloft en organisatie ervan en heb dus persoonlijk met haar te maken gehad.. Ik heb daardoor haar echt afgezworden!! Verschrikkelijke DJ!! Ook bepaalde dingen die ze deed of hoe ze reageerde op bepaalde momenten... Neeeeeee NOOOOOOOOOIT meer!!

18-12-2010, 00:12
Zij heeft toch een band? .

18-12-2010, 00:15
Je kunt haar boeken met band of alleen als DJ... Met band heb ik haar 2 keer meegemaakt op de Nijmeegse vierdaagse feesten, daar vond ik haar wel goed! Maar DJ.... sorry NO WAY!! Krijg weer de zjnoen als ik aan de laatste keer denk hahaha

18-12-2010, 00:17


Dus je zou haar wel als band nemen? .

Wat was er dan gebeurd, als DJ?

18-12-2010, 00:25
Ik zou haar persoonlijk zelf niet nemen... maar degene die haar willen raad ik dan aan met band te nemen en niet als DJ!

Nou het begon in eerste instantie met haar plek in de zaal, ze vertikte het gwn om op de plek die we voor haar hadden te gaan zitten. Ze zou op de podium gaan zodat er genoeg dansruimte zou zijn. Dat wou ze niet omdat ze persee wou kunnen dansen en ze dat niet kon als ze op en neer van de podium moest. Eindstand zodra je de zaal binnenkwam was hetgeen wat je als eerste opviel de DJ, waar de 3rossa kwam te zitten was daardoor haast niet meer te zien. Daarna had ze ook nog de gevraagde muziek niet bij, helft van de tijd was mijn laptop aangesloten op haar boxen. En waar ze het mee afmaakte en mij echt kwaad maakte was op moment dat de bruid en bruidegom de zaal voor het laatst binnen wouden komen vertikte ze het de juiste muziek te draaien omdat ze EERST haar geld wou!! Alsof dat het juiste moment daarvoor is en alsof we gaan weglopen en haar niet betalen!! AAAAAAAHH nu ik er weer aan denk hahaha pfff ik kon haar wel wurgen!!

20-12-2010, 21:48
Dank jullie wel dames voor jullie reacties.
Heeft iemand haar mee gemaakt in de band?
(wil haar namelijk nemen)

20-12-2010, 21:52
Als dj heb ik er ook meegemaakt en is ze slecht.
Alleen maar oude muziek..
Heb gehoord dat ze als band beter is.
Succes
1

20-12-2010, 22:18
als dj zou ik haar ook niet nemen,
Maar als band heb ik hun paar keer meegemaakt, en ze zijn gewoon te goed!! ik heb haar Insha'Allah ook als band!