Bekijk volle/desktop versie : Brand bij overvallen Spar Moerkapelle



17-12-2010, 17:42

Citaat door Gewoon_Rachid:

Van onze correspondent
MOERKAPELLE - Afgelopen nacht heeft er buitenbrand gewoed bij de Spar supermarkt in Moerkapelle, de winkel die dinsdag werd overvallen en waar een van de Marokkaanse daders zo gewond raakte dat hij later overleed.

Door de brand is het rolluik van de winkel flink beschadigd. Volgens de dorpelingen ging het om een molotovcocktail. Volgens de politie is dit niet zo, maar rook het wel naar een brandbare vloeistof. Ook in de supermarkt zelf, hing gistermorgen een vreemde brandlucht.

Kort na de melding werden op het nabij gelegen Industrieterrein vier jongens aangehouden. Drie Moerkapellenaren, twee van 18 en een van 19 jaar oud en een 19-jarige Bleiswijker. Het zou nog niet duidelijk zijn of de jongeren betrokken zijn geweest bij de brand. Zij zijn in afwachting van het verdere onderzoek naar huis gestuurd.

bron: telegraaf.nl

ach we weten precies welke bevolkingsgroep hier weer achter zitten. het begint met een M en eindigt met een n
.

17-12-2010, 17:50


Mongolen??

Waar blijft de Stille Tocht?

17-12-2010, 18:02
Goeie actie!
Des temeer Nederlanders wakker worden..of worden deze nog steeds dom gehouden door linkse burgermeesters en consorten

17-12-2010, 18:04

Citaat door Bladerdeeg:
Goeie actie!
Des temeer Nederlanders wakker worden..of worden deze nog steeds dom gehouden door linkse burgermeesters en consorten


Mag ik u vragen wat links hiermee te maken heeft?

17-12-2010, 18:08



Citaat door Bladerdeeg:
Goeie actie!
Des temeer Nederlanders wakker worden..of worden deze nog steeds dom gehouden door linkse burgermeesters en consorten

Nee, door de rechtse leiders. Ze hebben het voor het zeggen nu.

Ze beginnen te draaien naar links..............

17-12-2010, 18:09

Citaat door tamar:
Mag ik u vragen wat links hiermee te maken heeft?



er moet iemand de zondebok zijn tamar...
heb trouwens nog een groenpuntje van je tegoed....
ik zal geen rente rekenen.

17-12-2010, 18:11

Citaat door ayasofia:
er moet iemand de zondebok zijn tamar...
heb trouwens nog een groenpuntje van je tegoed....
ik zal geen rente rekenen.



kom tie

17-12-2010, 18:13
Vergeldingsactie???? Dus 1 Marokkaan = 1 rolluik??????

17-12-2010, 18:16

Citaat door tamar:
kom tie

17-12-2010, 18:18

Citaat door tamar:
Mag ik u vragen wat links hiermee te maken heeft?

Komkom, na al Uw postings schat ik U op het moment hoog in, maar nu verlangt U een uitleg? Ik denk dat U beter weet..maar Ok ik help je een beetje opweg....waar was laatst groote ellende waar door het stadsbestuur al jaren continue de kop in het zant gestoken werdt. dingdong! met wat voor een politiek kleurtje?

17-12-2010, 18:28

Citaat door Gewoon_Rachid:


ach we weten precies welke bevolkingsgroep hier weer achter zitten. het begint met een M en eindigt met een n

De blanke uitschot uit Moerkapellenaren

17-12-2010, 18:31

Citaat door Bladerdeeg:
Komkom, na al Uw postings schat ik U op het moment hoog in, maar nu verlangt U een uitleg? Ik denk dat U beter weet..maar Ok ik help je een beetje opweg....waar was laatst groote ellende waar door het stadsbestuur al jaren continue de kop in het zant gestoken werdt. dingdong! met wat voor een politiek kleurtje?
Ten eerste welk stadsbestuur!
Ik ben Rotterdamse en het wordt al heel veel jaren goed geleid door eerst Pvda toen VVD en nu weer Pvda of te wel Aboutaleb.
Maar wij Rotterdamse mensen hoeven niets van de grachtengordel te hebben.
Wij lullen niet maar poesten.

Maar nog maals welk stadsbestuur....!

17-12-2010, 18:40



Citaat door Mokermo1992:
grote
waardoor
zand
werd

En die zin klopt helemaal niet



Ach gossie bent u de nieuwe leraar die op de taalfouten gaat letten!

17-12-2010, 18:52

Citaat door tamar:
Ten eerste welk stadsbestuur!
Ik ben Rotterdamse en het wordt al heel veel jaren goed geleid door eerst Pvda toen VVD en nu weer Pvda of te wel Aboutaleb.
Maar wij Rotterdamse mensen hoeven niets van de grachtengordel te hebben.
Wij lullen niet maar poesten.

Maar nog maals welk stadsbestuur....!


Aboutaleb!!...dat is de beste burgermeester die Rotjeknor ooit gehad heeft en ik hoop dat deze burgervader nog lang bijft zitten in het belang van Rotterdam .
Hij is zelfs bij ons aan boord geweest "ik spreek bij ons" een betere vent als hij voor Rotterdam is is er momenteel niet.

Maar waar U heen wil met mij, weet U deksels goed wie of welke gemeentes dat zijn die ik mislukte stadsbestuurders noem door de jaren heen wat onrust en geweld scheer en inslag bachitaliseren.

PVdA is goed, VVD als zelfstandige zoals ik een beetje beter, alhoewel ik nu ga twijfelen. Maar met de kerst ben ik thuis voor het eerst in 16 jaar!