Bekijk volle/desktop versie : Dames even jullie aandacht.!



Pagina's : [1] 2

17-12-2010, 17:28
Wat zou jij doen als je geliefde je vraagt bij hem te wonen in Marokko?
Geen reacties aub over iligaal, doe voor hem papieren.
Nee.! Dat wil die niet, omdat hij daar zijn familie heeft en hij zijn zaak ook niet achter kan laten.

Kunnen jullie mij helpen?
Zijn er dames die naar marokko zijn geemigreerd voor hun geliefde?
Zo jaah laat je reactie achter.
Andere dames, kunnen jullie mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,


17-12-2010, 17:31


Hij wil alleen papieren, illgaal...

17-12-2010, 17:32

Citaat door Msmen:
Hij wil alleen papieren, illgaal...


Geen commentaar.!

17-12-2010, 17:36
Ik zou niet eens naar de buurlanden verhuizen voor een man, laat staan naar Marokko. Hij wilt zijn familie niet achterlaten, waarom zou jij dat voor hem over hebben?

17-12-2010, 17:37


Ik ken een meisje die dat heeft gedaan, zij heeft nu een goede baan en hij heeft een eigen zaak...

Zijn erg gelukkig elhamdoelilah.

Persoonlijk zou ik het niet kunnen, niet naar Marokko in ieder geval...

17-12-2010, 17:39
Ik zou het niet doen.
Dan verlies je alles wat je hier hebt. Daar ben je bovendien volledig afhankelijk van hem en dan is het maar hopen of het nog die lieve gast is waar je verliefd op werd.

Maargoed, vooral alles verliezen wat je hier hebt opgebouwd lijkt me zwaar. En Marokko werkt anders dan Nederland, andere regels en gewoonten. Hangt er ook vanaf waar je gaat wonen natuurlijk. En je zal er geen vrienden hebben en wellicht woont je familie daar ook niet in de buurt.

Maar als jij dat alles wil opgeven voor een man en daar zelf ook echt achter staat en hem vertrouwt en hij jouw vertrouwen heeft verdient, dan moet je je hart volgen.

17-12-2010, 17:39
Ik zou wel kunnen.

17-12-2010, 17:41

Citaat door eternal_slumber:
Ik zou het niet doen.
Dan verlies je alles wat je hier hebt. Daar ben je bovendien volledig afhankelijk van hem en dan is het maar hopen of het nog die lieve gast is waar je verliefd op werd.

Maargoed, vooral alles verliezen wat je hier hebt opgebouwd lijkt me zwaar. En Marokko werkt anders dan Nederland, andere regels en gewoonten. Hangt er ook vanaf waar je gaat wonen natuurlijk. En je zal er geen vrienden hebben en wellicht woont je familie daar ook niet in de buurt.

Maar als jij dat alles wil opgeven voor een man en daar zelf ook echt achter staat en hem vertrouwt en hij jouw vertrouwen heeft verdient, dan moet je je hart volgen.



Het probleem is dus dat ik niet weet welke kant ik opmoet.
En van het denken word ik ook al gek van>!

17-12-2010, 17:49
Misschien een lijst maken met de + punten en - punten.
En op basis daarvan een oordeel vellen.

17-12-2010, 17:59

Citaat door Straffer:
DOEN! ga alleen wel met een diploma!

ken genoeg meiden en ze hebben allemaal geen spijt. Ik wil ook


Hoe zit het met de meiden die zeggen. gatver marokko nooit never?

17-12-2010, 18:03
als hij een goede baan heeft dan zou ik wel teruggaan

17-12-2010, 18:07
Ik zou niet kunnen leven daar met een illy, kweenie andere leven andere humor, andere mentaliteit, kweenie

17-12-2010, 18:12


volg je hart

17-12-2010, 18:15
Nishan volg gewoon je hart misschien wordt je daar wel gelukkigger dan in dit koude kikkerlandje

17-12-2010, 18:20

Citaat door Dispatcher:
Nishan volg gewoon je hart misschien wordt je daar wel gelukkigger dan in dit koude kikkerlandje


shokran voor je reacties.

Pagina's : [1] 2