Bekijk volle/desktop versie : 3 jaar geleden..



Pagina's : [1] 2 3

11-09-2004, 15:52
Waar was je toen je het hoorde? Schrok je of was je blij?
Aan wat dachten jullie toen meteen?
God straft...of boontje komt om zijn loontje...koekjes van eigen deeg..
Of schoot je meteen in de tranen..

Nou laat het weten..





11-09-2004, 15:58



11-09-2004, 16:01
ik was blij en daarom dus ook onwetend. ghemdullilah heeft Allah mij getoond hoe het5 werkelijk zat door mij te leiden naar de ware kennis van de dinn en zodra men mij refereerde naar de grote oelamma ging het el ghemdullilah weer goed. helaas zijn nog steeds veel mensen zoals mij drie jaar geleden: onwetend dom en een schande voor de dinn

11-09-2004, 16:03
Ik dacht: Wat is Bin Laden?Kun je dat eten?

11-09-2004, 16:06



Citaat:
Origineel gepost door Raihana
[B]Waar was je toen je het hoorde? Schrok je of was je blij?
Aan wat dachten jullie toen meteen?
God straft...of boontje komt om zijn loontje...koekjes van eigen deeg..
Of schoot je meteen in de tranen..

Nou laat het weten..
[/B]
Ik was verbijsterd. Ik zat een soap te kijken, wilde even de koers van mijn aandelen KPN checken dus ging naar RTL5, en toen zag ik een brandende toren. Dat vond ik al vrij heftig, maar toen het tweede vliegtuig erin vloog was mijn verbijstering compleet.. En het heeft zoveel haat gezaaid, zoveel. Ik ben vooral verdrietig.

11-09-2004, 16:53
Ik was op mijn werk .

Het zal 17.45 uur geweest zijn dat ik het op de radio hoorde .

En wat was ik blij zeg , dat het bijna 17 uur , kon ik lekker naar huis . Ik was echt kapot die dag , was toe aan een beetje rust .

Ik dacht : naar huis , douchen , eten , koffie , zak chips , tv aan en lekker relaxen .
Er was namelijk een film bezig met twee instortende flatjes , maar begon aan het eind wel saai te worden en het liep dit keer niet goed af .

11-09-2004, 17:01
Ik zat op de bank TV te kijken toen het op het nieuws was.
Ik had toen op dat moment al het gevoel van : "dit gaat hele grote gevolgen hebben". Omdat het zo'n een rare beelden waren. Zoiets had ik (en de hele wereld, denk ik) nog nooit gezien.

11-09-2004, 17:02
Verbijsterd, geschokt, niet te geloven, niet te begrijpen, in wat voor wereld leven we????

Ik hoorde het toen ik van een cursusdag thuis kwam. Ik kwam daarna bijna niet meer achter de tv vandaan.

11-09-2004, 17:31
Ik dacht eerst, wie dit gedaan hebben kunnen geen mensen zijn geweest.

En... alweer zinloos... hier hebben we niks aan.

11-09-2004, 17:44
Ik zat in een vergadering en toen we een korte pauze hadden bleek buiten de vergaderzaal iedereen op kantoor rond de radio's te zitten om naar het nieuws te luisteren.

Ik hoorde een live ooggetuigeverslag van een correspondent die vertelde hoe hij het tweede vliegtuig in het WTC zag vliegen en toen begreep ik meteen dat dit een aanslag was die nare gevolgen zou hebben.

De rest van de avond heb ik onbegrijpend en wezenloos voor de TV zitten zappen van de ene nieuwszender naar de andere.

11-09-2004, 18:08
Nou weten ze ook hoe al die mensen zich voelden toen zij hun aan het bombarderen waren...

11-09-2004, 18:15

Citaat:
Origineel gepost door batata112
ik was blij en daarom dus ook onwetend. ghemdullilah heeft Allah mij getoond hoe het5 werkelijk zat door mij te leiden naar de ware kennis van de dinn en zodra men mij refereerde naar de grote oelamma ging het el ghemdullilah weer goed. helaas zijn nog steeds veel mensen zoals mij drie jaar geleden: onwetend dom en een schande voor de dinn
Wat zeggen de grote oelamma er dan over?

Ps mijn mening en ook de mening van nog vele anderen is:11september is opgezet spel!
Ze hebben heel toevallig juist alles kunnen filmen van de mensen die van de torens sprongen tot de vliegtuigen die zich in de torens boorden en het vreemde is ze hebben op't moment van de aanslag die torens juist van elke hoek kunnen filmen en die videobeelden waren nog goed ook.
Ze lieten langs alle hoeken zien hoe de vliegtuigen zich in beide torens boorden, vooraanzicht,achteraanzicht en langs beide zijaanzichten!

11-09-2004, 18:25



Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
ik was die dag net thuisgekomen, en opende een brief en had weer de pest in, de hele dag was al naar de klote. Toen heb ik maar de tv aangezet, en zag die beelden op rtl4, in eerste instantie dacht ik dat 't ging om een film maar het bleek gewoon de nieuws te zijn, ebn besefte toen dat 't live was.
Ik begon meteen heel hard " Alluh Akbar" te roepen, , is was zo blij, het is niet te beschrijven dat gevoel dat ik op dat moment voelde. Dat zijn moment dat ik echt TROTS ben op het feit dat ik een moslim ben. Moge Allah de gene belonen die dat op hun geweten hebben.
Oke dat is duidelijke taal .

Maar even of-topic . Waarom een big als avater ?

11-09-2004, 18:29
Toen ik de beelden zag, dacht ik eerst dat het een grap was.....je weet wel die filmpjes die je ook wel eens op het internet tegenkomt....toen zag ik dat het ernst was.....



Het eerste wat ik dacht was: Verschrikkelijk......er is toch geen normaal mens die zich dit in het hoofd haalt....?

En dat klopt ook....die zogenaamde "helden" ( zoals hierboven beschreven), zijn niet meer dan een zooitje lafhartige terroristen. Net zulke "strijders" als in Rusland van de week.....

Een normaal mens haalt zich dit niet in zijn hoofd....


Beloont zullen ze zeker worden......want een religie die dit goedkeurd, kan allen maar van de duivel zijn......dus zullen die lafbekken er ws wel warm bijzitten nu......en terecht.....het goede overwint altijd van het kwade......

PS
Ik ben me er van bewust, dat niet iedere moslim om deze gebeurtenis staat te juichen.....de WARE moslim zal het afkeuren.....

11-09-2004, 18:33

Citaat:
Origineel gepost door AlZawahiri
Dat heeft iemand mij geflikt, ik weet niet wie. Maar bij klonbyz was dit ook geflikt.
Oke , verander je wachtwoord dan 11 keer achter elkaar , misschien dat het goedkomt .

Pagina's : [1] 2 3