Bekijk volle/desktop versie : Wollah ik ben die echt beu!!!!



Pagina's : [1] 2

11-09-2004, 15:25
Ik was eergisteren terug met mijn ex aan het sturen...

Dit zijn zijn smsjes:Ey Sarah ik weet niet wat ik moet zegge,maar dat is echt lief van u en hoe gaat het voor de rest? Weet je ik haat m'n eigen met wat ik u heb aangedaan maar ik zeg liever de waarheid,ik hoop dat je me begrijpt hé?En sorry hé dat was echt mijn bedoelng niet maarja zo zie je dat ik niet goed ben voor u hé xx

-En je zou gelukkiger zijn als we samen zijn dan hé,maar ik kan geen vaste relatie houden,ik ben dat niet gewoon mss later ofzo of ik moet het rustiger aandoen maar dat weet ik niet,en ik ben wat bezig met iets voor m'n toekomst snap je,ik wil zelfstandig worden ik ben die bazen beu van firma's maar ja xxxx

-Maarja dat is ook goed als vriendschap dan,dan blijf je dicht bij mijn hartje voor altijd hé xx

-Ik wou dat ik echt een vaste relatie aankon weet je dat! Dan zou ik u nooit hebben laten gaan,maar daar ben ik te dom voor xxxx alé kga slapen xxxx

Dan kreeg ik gistere morgend terug een smsje van hem om te zegge dat hij in de avond vrij was,en of ik zin had om aftespreke....

In de avond stuurde ik hem,of het nog doorging,en hij antwoorde jaja maar het kan wel laat zijn.Rond 23u had ik nog steeds niets gehoord dus ik stuurden als het niet moest door gaan om dan wel iets te laten weten.... maar nog niks.

Dan om 24u belde ik en hij nam niet op.
Ik heb dan een smsje gestr: Ewa is het teveel om iets te laten weten ofwat? Moet ik nog wakker blijven?Antwoord terug.

Ik belde dan terug en hij nam nog steeds niet op.

Ik besloot dan om gewoon te gaan slape,maar pff door hem kon ik gewoon niet slape,dan probeerde ik het tog en om 02u belde iemand me wakker,pff kon ik weeral niet slape.

Ik stuurde hem terug een smsje: Ey zie,Wollah ben dat echt kots beu. Ik weet niet eens wat ik nu moet doen.Ik verw8 niets van u,maar je kan op z'n minst me hier niet laten w8en. CIAO!

Hij stuurde terug:Echt sorry maar ik was met iemand bezig en ben pas thuis Wollah echt sorry hé. Ik antwoorde dan Ah zo ik mag dus gaan slapen? En hij stuurde terug ja niets verkeerd denke hé,maar het spijt me echt slaapwel hé.

Ok dus daar is het bij gebleve, die jongen maakt me echt ziek weten jullie dat... Ik kan dat echt zo langer niet meer aan,ik zie die veel te graag en dat is het probleem :tranen:

11-09-2004, 16:38


Waarom loop je achter zijn reet aan? Ik zou na 5 min weggegaan zijn, als hij niet op tijd komt, zonder enige reden, dan kan het schudden. Ik ga hem dan echt niet zitten bellen of smsen, er bestaat ook zoiets als trots.

Maar ja verschil moet er wezen.

11-09-2004, 16:38

Citaat:
Origineel gepost door vdb_16
Ik was eergisteren terug met mijn ex aan het sturen...

Dit zijn zijn smsjes:Ey Sarah ik weet niet wat ik moet zegge,maar dat is echt lief van u en hoe gaat het voor de rest? Weet je ik haat m'n eigen met wat ik u heb aangedaan maar ik zeg liever de waarheid,ik hoop dat je me begrijpt hé?En sorry hé dat was echt mijn bedoelng niet maarja zo zie je dat ik niet goed ben voor u hé xx

-En je zou gelukkiger zijn als we samen zijn dan hé,maar ik kan geen vaste relatie houden,ik ben dat niet gewoon mss later ofzo of ik moet het rustiger aandoen maar dat weet ik niet,en ik ben wat bezig met iets voor m'n toekomst snap je,ik wil zelfstandig worden ik ben die bazen beu van firma's maar ja xxxx

-Maarja dat is ook goed als vriendschap dan,dan blijf je dicht bij mijn hartje voor altijd hé xx

-Ik wou dat ik echt een vaste relatie aankon weet je dat! Dan zou ik u nooit hebben laten gaan,maar daar ben ik te dom voor xxxx alé kga slapen xxxx

Dan kreeg ik gistere morgend terug een smsje van hem om te zegge dat hij in de avond vrij was,en of ik zin had om aftespreke....

In de avond stuurde ik hem,of het nog doorging,en hij antwoorde jaja maar het kan wel laat zijn.Rond 23u had ik nog steeds niets gehoord dus ik stuurden als het niet moest door gaan om dan wel iets te laten weten.... maar nog niks.

Dan om 24u belde ik en hij nam niet op.
Ik heb dan een smsje gestr: Ewa is het teveel om iets te laten weten ofwat? Moet ik nog wakker blijven?Antwoord terug.

Ik belde dan terug en hij nam nog steeds niet op.

Ik besloot dan om gewoon te gaan slape,maar pff door hem kon ik gewoon niet slape,dan probeerde ik het tog en om 02u belde iemand me wakker,pff kon ik weeral niet slape.

Ik stuurde hem terug een smsje: Ey zie,Wollah ben dat echt kots beu. Ik weet niet eens wat ik nu moet doen.Ik verw8 niets van u,maar je kan op z'n minst me hier niet laten w8en. CIAO!

Hij stuurde terug:Echt sorry maar ik was met iemand bezig en ben pas thuis Wollah echt sorry hé. Ik antwoorde dan Ah zo ik mag dus gaan slapen? En hij stuurde terug ja niets verkeerd denke hé,maar het spijt me echt slaapwel hé.

Ok dus daar is het bij gebleve, die jongen maakt me echt ziek weten jullie dat... Ik kan dat echt zo langer niet meer aan,ik zie die veel te graag en dat is het probleem :tranen:
Deze jongen zegt het al "ik kan geen relatie houden" duidelijk genoeg toch. Vergeet hem ook is het moeilijk en ga door met je leven. Hou je bezig met andere dingen verdiep je meer in de islam en dan wil je hem zeker niet meer zien.

11-09-2004, 17:45
Tfoe wat een klootzak sorry zo komt hij over bij mij.. Vergeet hem en ga door met u leven woelah er zijn nog 10.000 keer betere gaste dan hem.

11-09-2004, 18:08


Laat hem gaan!
Bel of sms hem niet meer...
Je zit achter hem aan! en als hij je zóóó leuk vind, dan moet hij maar achter jou aan!

11-09-2004, 21:28
Wollah je doet goed als je hem laat gaan wat moet je met zo iemand als hij echt om je geeft dan doet hij niet zo tegen je
(K)

11-09-2004, 21:32
bleeghh moe word ik van mannen die zeggen dat ze geen relatie aankunnen.. 'bindingsangst'.. 1 van de top 10 smoezen om een meisje te dumpen op een wrede manier..

11-09-2004, 21:33
&nd hard to get is de beste manier om een man te versieren

11-09-2004, 21:55
damn je verlaagt jezelf echt meisje...laat em oppleuren ook al hou je van em..je komt er wel overheen ..enne de jongens zijn heus nie de wereld uit hoor....hij verdient jou liefde nie...

11-09-2004, 21:57
LAAT HEM GAAN JOH...HIJ GEEFT ZELF TOE DAT HIJ JE NIET WAARD IS DUSS...PFFF

11-09-2004, 23:41
Sorry hoor,
maar waar jij mee aan komt zetten is wel heel cheap. laat hem gaan en heel snel.. hij verdient jouw niet en nog wat, als een jongen een meisje wilt dan moet ie daar moeite voor doen, maar hier is duidelijk sprake dat ie geen interesse heeft in jouw..

Probeer je niet aan te vallen of wat dan ook.. enige wat ik doe is je ogen een beetje openen,, want ze zijn namelijk dicht.

Moge allah over je waken en je van het slechte behoeden.

Groet Imaentje,

11-09-2004, 23:44
hij laat duidelijk blijke da hij gn vaste relatie wil, wa loop je nog achter hem aan?
een ezel stoot zich gn twee keer aan dezelfde steen, mr jij lijkt precies een record zien te breke...

12-09-2004, 01:40


Hou jij je bezig met zulke mensen?
Hij zegt je klaar en duidelijk dat hij nu GEEN RELATIE MET JE WIL!!!!!!
Wat zoek je nog?
Vergeet hem en zoek iemand die je liefde waard is, op een halal manier.

12-09-2004, 09:57

Citaat:
Origineel gepost door madame_hind
Hou jij je bezig met zulke mensen?
Hij zegt je klaar en duidelijk dat hij nu GEEN RELATIE MET JE WIL!!!!!!
Wat zoek je nog?
Vergeet hem en zoek iemand die je liefde waard is, op een halal manier.
precies......

12-09-2004, 10:54
waarom gebruik je het woord wollah

weet je wel wat dat woord inhoud

Pagina's : [1] 2