Bekijk volle/desktop versie : WIe kijkt wel eens Style by Jury



17-12-2010, 11:31
Ik ga helemaaaaaaaal stuk om dat programma. Gaat echt nergens over!!!

Het is zooooooooooooooo nep!. Er komt dan elke keer zo een struisvogel binnen die zogenaamd make-over nodig heeft en het ze3ma niet weet. Wallah ik lieg niet ze selecteren die mensen volgens mij van dakloze center...echt te extreem. En ze3ma door paar acteurssssss die dan jury zijn en hun achter de schermen beoordelen zoooooooooo nep in scene gezet die dan hun als eerst gaan beledigen. En aan einde ohhhh ahhhh oehhhhhh whowwwwww she is a model, whowwwww she is soooo beautifull!! Ohhh my dit dat kapooooooooooooooooot nep

Die makeover bestaat uit kleren van het jaar 1975 waarschijnlijk dateert het programma ook uit die tijd. Echt van die mega gympen van victory spijkerbroeken tot oksel en dan hoor je ze : '' THIS IS SOOOO HOT!! LOOK AT YOU''

Ik gaaaaaaaaaa helemaal stuk dan "



Moest ik even mededelen wie kijkt het ook wel eens?

17-12-2010, 11:36


Het is inderdaad echt een fake programma. Daarnaast is de make over ook niets...kruidvat make up en c&a kleding.

17-12-2010, 11:41
hahahaha C&A lebbas. Dit zijn gewoon souika kleren uit een xxxxxewinkel

17-12-2010, 11:41
Idd het is zo een programma waarvan jij denkt oohhhh het is zo suf en nep, maar waar je toch naar blijft kijken

17-12-2010, 11:44


Ik kijk het dagelijks. Vind het wel leuk om te zien hoe mensen ineens kunnen veranderen.. Heb je die chinese gister gezien? Mijn zoontje kreeg bijna hartaanval toen hij haar helemaal zonder make-up zag.. Hij lag op de grond en ineens sprong hij naar me toen op de bank

17-12-2010, 11:46

Citaat door prisonbreak:
Idd het is zo een programma waarvan jij denkt oohhhh het is zo suf en nep, maar waar je toch naar blijft kijken



Ze laten echt dit soort types door he


En dan dat neppe commentaar erna 3ayaaaaaaaaaak

Maar ik ga stuk omdat het zo fout is inderdaad!

17-12-2010, 11:52
Ik vind het ook een rot programma maar kijk het altijd af, ben te nieuwsgierig hahaha




17-12-2010, 11:54

Citaat door LaMarroqui:
Ze laten echt dit soort types door he


En dan dat neppe commentaar erna 3ayaaaaaaaaaak

Maar ik ga stuk omdat het zo fout is inderdaad!


Ik moest kei lachen om deze, zij is rapper





17-12-2010, 11:57

17-12-2010, 12:13
MyMy WUHAHAHAHAHAHAHA feroggg