Bekijk volle/desktop versie : Iphone deal



Pagina's : [1] 2

17-12-2010, 09:58
Vraag ..

ik ben bezig om een deal te sluiten met mijn provider.

Het gaat om het volgende:

Iphone 4 voor 1 jaar.

Per maand 50.50,- 400 minuten
Verder moet er nog 80 euro worden bijbetaald voor het toestel ...

Ik weet het niet .. wie wil even helpen ..

17-12-2010, 10:19



Citaat door Enjoy_Live:
Ik zeg NIET DOEN..!!!


Neem een HTC..!!



Ik ben anti HTC!!! Maar vertel , waarom ?!

17-12-2010, 10:54

Citaat door Enjoy_Live:
Als je anti HTC bent dan heeft het geen zin om uit te leggen...

Maar een HTC bied je meer vrijheid met wat je erop kunt zetten... veel "apps" kun je zelf downloaden en installeren... Plus je hebt meer mogelijkheden..

IPHONE heeft alleen naam en mooie vormgeving... maar daar is alles mee gezegd...



Oke, bedankt voor je uitleg. Maar ik hoef niet veel meer apps er op te zetten en inderdaad misschien is het de vormgeving maat ik heb echt nare ervaringen met HTC :-(

17-12-2010, 11:14
voor de HTC moet je echt ict ervaring hebben, anders is het niet leuk.

17-12-2010, 12:34



Citaat door Enjoy_Live:
Het is natuurlijk altijd een kwestie van smaak... dus ik ga niet aan een wellus nietus spelletje beginnen..

Ik weet dat je de IPHONE kunt yailbreaken... en er daarna van alles op kunt zetten...

Waar ik het over heb is dat dat ding bij veel mensen regelmatig vastloopt en alles blokkeert en zelfs het aan/uit knopje niet reageert...
En zo zijn er nog een aantal ongemakken te noemen...

Ik weet dat elke telefoon zijn eigenaardigheden heeft maar denk dat de IPHONE een marketing succes is geweest... meer niet..


een htc loopt nooit vast dus

heb zelf iphone4 die nog niet is vastgelopen, en zowieso alle apparaten flippen een keer, is normaal OOK DE HTC. ga naar google en tik htc loopt vast..

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&biw=1362&bih=559&q=htc+loopt+vast &aq=0&aqi=g1&aql=&oq=htc+loopt&gs_rfai=&fp=a1d537e faf795f39

17-12-2010, 15:16

Citaat door Amaraain:
Vraag ..

ik ben bezig om een deal te sluiten met mijn provider.

Het gaat om het volgende:

Iphone 4 voor 1 jaar.

Per maand 50.50,- 400 minuten
Verder moet er nog 80 euro worden bijbetaald voor het toestel ...

Ik weet het niet .. wie wil even helpen ..



Dat is heeeel goedkoop als t ook echt zo is. Via welke provider kan je het dan afsluiten.
ik weet bijna wel zeker dat er n addertje onder het gras ligt

17-12-2010, 17:41

Citaat door Amaraain:
Vraag ..

ik ben bezig om een deal te sluiten met mijn provider.

Het gaat om het volgende:

Iphone 4 voor 1 jaar.

Per maand 50.50,- 400 minuten
Verder moet er nog 80 euro worden bijbetaald voor het toestel ...

Ik weet het niet .. wie wil even helpen ..


Ziet er wel uit als een goede deal maar dat je bij 50 euro per maand nog eens 80 euro voor het toestel moet neerleggen vind ik nog steeds oplichting. Moet eerlijk zeggen dat ondanks t iets mindere netwerk van t-mobile je nog steeds het beste bij hun terrecht kan voor een goedkoop abonnement waar je per seconde kunt afrekenen. En dat per seconde afrekenen scheelt echt enorm op je minuten.

17-12-2010, 21:25
iphone is 100 keer beter dan htc alleen je hem kunt of laat jailbreaken anders niet want de apps die je op de apple apps store hebt kosten geld maar door jailbreaken kun je ze gratis douwnlouden met installous of apps crak sites

17-12-2010, 22:46

Citaat door Ammes:
voor de HTC moet je echt ict ervaring hebben, anders is het niet leuk.



ik ben iter maar heb niets met htc..

17-12-2010, 22:47

Citaat door R.H.:
Daarom je weet niet hoe je met Iphone moet omgaan.. vandaar dat je zegt dat iphone slecht is..

Ik download alle apps gratis.. omdat ik app installous heb..
Heb TomTom 1.4 gedownload die 80 euro kost..

Als je weet hoe je met een iphone kunt werken.. zijn er zo veel dingen om te doen.. Geweldige Phone.. Zal altijd op nummer 1 blijven..




17-12-2010, 22:51
het gaat trouwens om een 32 GB..

17-12-2010, 23:08

Citaat door Amaraain:

er is een nieuwere versie van tom tom de 1.5 navigon 1.7 sygic 8.1.6
allemaal top navigatie apps

Pagina's : [1] 2