Bekijk volle/desktop versie : (De man van me dromen?!)



Pagina's : [1] 2 3

17-12-2010, 06:27
Beste Mensen.

Zo als julie zien.ik ga geen sollicitatiebrief schrijfen.
en over school gesproken.daar hoef je niet voor op school te zitten.als je spelling fouten hebt, Maar ja.ik heb hele nacht lopen typen al mij boosheid kwam na boven. maar ja ik heb me verhalen kunen doen.mensen die de helft niet hebben gelezen.en die er niks van snapen ik ga en korte samen vatting doen.

17-12-2010, 06:27


elmoehiem ik heb geen zin in die bla reacties.of je reageerd normaal.of je gaat naar de volgende topic

17-12-2010, 06:29
Het Begon net de begin van de zomer vakantie,
ik leerde en jongen kenen.en lief leuke gezelige jongen.dat was dus me eerste liefde.waar bij ik gewoon vlinders in me buik voelde.ik zelf kon het niet gelofen dat het me ooit zou over komen,dat ik stappel gek op en jongen zou zijn,en hij zag er ook zo volwassen uit,hoe die dacht en deed. en over kwam, was hij echt sireus.ik dacht dit is mij ware liefde.
Maar ik heb hem op en verkeerde locatie verkeerde tijd Leren kenen,
en met de verkeerde omgeving leren kenen.
Maar ja dat is elmektoub,

En Vriendin Van mij (ilham,geen echte naam) die woonde voor paar maanden bij mij. omdat ze nergens te recht kon.dus mij bedoeling was alleen maar elghier. maar zo als julie weten. hoe ze het zeggen in het nederlands stank voor dank.en dat is dus mij overkomen.

Ze heeft over mij op en negatieve manier lopen praten,opstoken mij zwart maken.tegen me vriend.en zelfs en vriendin van haar zo genaamd voor hem wou regelen,om mij kapot te maken.waarom ze dat deed.weet ik echt niet.maar ik Denk.omdat ze zelf uit en familie kwam.die gewoon elkaar haten,en niemand wat gunt.en elghier zien ze niet bij andere mensen.en ze kon ook zekker niet hebben.dat ik wat sireus wou beginen met iemand.en zij alleen maar van die na de ander wordt gegooid,en heb vaker met haar over gepraat.maar ze luistert tog niet.dus wat dacht ze even alles kapot maken.voor en ander die haar niks heeft aangedaan
net dat ook echt alles bijna goed ging.is het uit gegaan.en ik heb als nog moeten vechten.om te laten bewijzen,dat ik zekker niet zo slechte persoon ben .en toen heb ik haar me huis uit gekikt.
en was weer goed gekomen tussen mij en me vriend .en weer was er wat gebeurd wat mij zo pijn deed zo verdrietig van werd.en dat ik er zelfs nu mee zit. en volgens hem was het niet zo erg.dat hij geen bij bedoeling mee had,en opeens wou hij pauze in onze relatie ik vond het geen probleem.al kon ik hem op dat moment dood maken als hij voor me stond. daar na was ik even afgekoeld .3 dagen later belt hij mij op .dat hij met me wou afspreken.
en we hadden bij gepraat.en ik had op dat moment geen zin om te praten.ik wou gewoon echt trappen op zijn gezicht geven .maar ja hij is en man natuurlijk.zo veel kon ik niet doen.en toen kwam hij met zijn praatjes van.als hij die meisjes wou. was hij nou niet met mij wat begonnen.en was het alang uit geweest.en zat hij nu wel met hun.en niet met mij.en dat hij heus wel weet dat hun alles lopen op te steken.en daarom wou hij 3 dagen even pauze.om terug te denken wat er allemaal is gebeurd en zo snel ook.en toen hadden we besproken.dat we van zulke mensen afstand nemen,en dat hebben we ook gedaan.het ging zo goed tusen ons.dat we zelfs soms praten over verlofen.tot op de dag werd hij ontslagen van zijn werk.. het ging zo slecht met hem en zijn thuis sitautie.hij was zich zelf niet meer.maar ja tusen mij en hem was tog wel goed.ik steunde hem.en soms belde ik hem nam hij niet op.kreeg ik achter af te horen dat hij bezig was.met dingen.en ja.ik wist wel zekker dat hij niet met meisjes was .en wel met heel andere verkeerde dingen bezig was .tot op en dag ik werd door hem gebeld hij zat in de gevangnis.hij zit nu al 5 weken vast.en over 2 weken komt hij vrij inschallah,en elke week ga ik op bezoek van s morgens vroeg sta ik op,3 uurtjes lang reizen.voordat ik bij hem ben

En wat mij vraag nou is.
is hij het waard?om elke week na hem toe te gaan.zou hij wel de man zijn,van mij dromen
en wat zouden julie doen als julie in mij plek stonden

17-12-2010, 06:30
Niemand gaat het lezen denk ik..

17-12-2010, 06:42



Citaat door distant:
Niemand gaat het lezen denk ik..


dat jij het niet wilt lezen. hoeft het niet zo te zijn dat niemand het wilt lezen dus aub sttttt

17-12-2010, 06:43
En als er leden zijn die jouw tekst willen lezen dan zijn ze letterlijk gek like you.

17-12-2010, 07:12

Citaat door Bloempjedelft_:
Het was net de begin van de zomer vakantie.we kwamen twee jongens Tegen. die ilham kende.(is niet echte naam) dat is dus die meisje waarvan Ik dacht dat ze me vriendin was.elmoehiem we kwamen ze tegen.en ze Nodigde ons uit Voor de volgende dag om wat drinken bij hun Thuis.ik Dacht neeh weetje ik ken ze niet,ilham bleef me maar zeggen jah kom we Gaan,dat zijn aardige jongens.ik zat te twijfelen ik zij weetje geef julie Nummer maar.ik denk er over na dan geef ik julie wel en belletje.ze zeiden Oke.de volgende dag, belde ze haar op van jah komen julie nog of anders Komen we julie wel ophalen. ze hadden haar nummer al.ik dacht oehf heb Echt geen zin in .en ze komen nu al iritant.en ilham wou zo graag, ik dacht Okey .ik verveel me tog .en ik deed heel vaak haar zin.ik dacht is tog Zomervakantie.even wat drinken klaar doei! nou ze kwamen ons Ophalen,toen waren we bij hun thuis, en ik keek via het raam. ik zag 2 Jongs lopen richting de flat waar we waren 1van die jongen.keek heletijd Mij aan.en ik keek hem ook aan.dat was dus echt LIEFDE OP HET EERSTE GEZICHT! .en hij liep met zijn vriend zo na boven.en jah ik wist niet eens Dat ze na boven zouden komen.dat waren dus de vrienden van die jongs M Met wie we waren.nou daar zaten we dus ik praate met niemand.sgaamde Me ook.vooral toen ik me liefde daar zag zitten.en opeens ze blefen tegen Me zeggen kom ziten.en blablablabla.ok ben tog Uiteindelijk gaan zitten en In eens.praate hij tegen mij jah wat is je afkomst.ik zij wat denk je.hij zegt Spaans nederlands.ik zij nou jah zie ik er echt zo uit hij zegt jah ik zij Marokkaans.en jah het klikde echt helemaal.wij praten enzow. elkaar beter Leren kenen. later in de avond.brachten ze ons na huis.en ik bleef Telefoonich contact met hem hebben.en die andere vrienden konden het Niet hebben.die blefen maar lullen terweil ze mij niet eens kenen,hij had er Eerst sgijt aan zij hij tegen me .alleen 1 goeie vriend van hem die gunde Het wel tenminste zo kwam het wel over.en die week hebben we afgesproken.harstike leuke tijd meegemaakt.in die 3 weken tijd.heel kort.maar niet gegund we ZOUDEN in die week ticketboeken richting spanje.nou die vriendin van mij waar over ik vertelde ilham,zij kende mij vriend al van die dag toen we samen waren,zij ken er niet tegen dat ik sireus wat sireus wil beginen.en zij elke keer wel en nieuwe jongen en maar gebruikt en heb vaak met haar gepraat.dat ze uit moet kijken voor die jongens.die haar alleen gebruiken.maar ze doet er niks mee.nou wat is zij gaan doen.en meisje die zij van lang geleden kende,achter me rug leerde zij .die meisje aan mij vriend kenen.nou hij belde me en vertelde het me wat er aan gaande was. nou ik heb met haar gepraat.want anders kon ze per direct haar kleren opruimen en weggaan.dus zij slijmen dat zij hem tegenkwam toen ze met de vriendin van haar liep en blabla.ik ik geloofde hun allemaal niet.ik dacht eerst zien dan geloofen.jongens zijn niet te vertrouwen en vriendinen ook niet.ik zij weetje me3lich.dit keer.en zo zij me vriend tegen me van jah.nodig je vriendin uit en haar vriendin.dan kom ik met me vrienden gaan we wat leuks doen.ik zij TUURLIJK WAAROM OOK NIET heb ik gedaan ook. maar me gevoel was raar.ik zij er moet iets hier achter zitten. de moment wanneer ik even wegliep.kom ik terug zag ik ilham sniky praten met me vriend.en dan opeens opvallend doen.andere onderwerp dan heel hard JAH MAN WAS TOG DAAR EN DAAR.ik zeg halo ben geen sjonnie hoor ik liep weg hij komt me achterna schatje neehh doe normaal je weet dat ik van je hou en dat er niks is.je weet die praatjes van die jongens en ik trap er heus niet in.ik zeg tuurlijk schatje jou gelofen.zou ik altijd doen. pff.ze3mak.en die vriendin van ilham.die heet malika (niet echte naam) zij expres echt zo verliefd na hem kijken en praten over alles en nog wat,ik ken heel de wijf niet en wil dat niet eens.zij slijmde ondertussen bij mij omdat ze al me broers en nefen kent.en allemaal wat met hun heeft gehad. en zij met de dag lief tegen me doen.en mooi waren ze echt niet sory van binnen niet en van buiten niet,zoals ze zeggen mooi van binnen,straalt het na buiten uit.elmoehiem.we waren vaker opeens in die huis. van zijn vriend.ik kwam daar echt omdat me vriend daar was.en die andere twee die snapde ik niet.wat zij daar elke keer deden.maar ilham.deed beetje afstandelijk.kwam alleen eeten douchen omkleden als ze me nodig had,en de rest alleen buiten.en toen zij ik weetje pak je spullen maar meid.en ga per direct me huis uit.en heeft ze gedaan en toen zij ik slaap maar bij malika.nou malika zou het nooit doen.die was opgegevn momend ook van huis weggeloopen dat waren dus gewoon letterlijk probleem meiden,die zelf het opzoeken.dus wat hebben ze eigenlijk al die tijd gedaan die twee heksen.over mij praten tegen me vriend.en als het zo was zou ik het geen probleem vinden.en zou ik het hem gewoon hebben vertelt.en dingen wat ze zeiden.dacht ik soo kunnen julie mensen zo erg haaten echt triets zulke wijfen.en daardoor was het ook even uit gegaan.ik zij hier heb ik geen zin jaloezie gehaat gepraat van alle kanten.en hij deed afstandelijk.dus ik dacht Oke.denk niet dat ik ga plakken.en in die week zouden we ticket gaan boeken na snapje.en jah uiteindelijk allebij niet gegaan.de volgende dag in de de midag.ik lach te slapen ik werd heletijd gebeld.dat waren dus die twee wijfen.ze konden nergens terecht.en blefen hun excuus aan te bieden en slijmen.ik dacht kom maar,ok zijn ze gaan douchen omkleden heb wat eten voor ze gemaakt.ik zij maar julie kunnen niet te lang blijfen ik ga zo weg.ik dacht van halo.ze moeten niet denkn dat ze gaan blijfe,want ze hadden volgens mij paar dagen niet gedoucht.zelfde kleren elke keer.en ilham wou opeens apart met me praten.ze zij ik heb spijt wat ik heb gedaan.zij dwong mij om dat te doen.je was altijd goed voor me geweest.ik zij je had er maar eerder bij na moeten denken.want van mij krijgen julie echt geen kans meer ben geen kleine meid van 16.normaal ik hoor julie af te maken.maar niet om dat het uit is.maar omdat julie vies hebben gepraat. ik zij weet je andere onderwerp.ik zij me huis uit.en opeens komt malika na me toe.ik moet je wat zeggen maar ik wil niet dat je boos wordt ik zij wat nou weer ze liet me haar telefoon zien.er stonden smsjes erop van me vriend wat hij haar allemaal stuurde.



Kun je het niet beter plaatsen bij verhalenrubriek?

17-12-2010, 09:10
zoveel spelling en grammatica fouten dat mijn ogen er pijn van doen ...

17-12-2010, 09:19
haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam Haraaam

17-12-2010, 09:21
Zeg dan toch gewoon dat zij jouw vriendje heeft afgepikt, ik heb de tekst nie eens gelezen, maar ik denk dat t daarover gaat.

17-12-2010, 09:32
Iemand een samenvatting ?!

17-12-2010, 09:36
Lelle yemma, jouw zinnen zijn een ramp.

17-12-2010, 09:39



Citaat door Tahrifest_Lady:
Iemand een samenvatting ?!

haar 'vrioendje" krikt haar en stikum krikt ie haar vriendin ook.
m.a.w threkhaab waha

17-12-2010, 09:42
Ik heb medelijden met je. :/

17-12-2010, 09:56
Ik heb de eerste 4 zinnen gelezen..
Zóveel fouten!

En waarom sommige woorden met een hoofdletter?

Pagina's : [1] 2 3