Bekijk volle/desktop versie : Ali en Khadija



15-12-2010, 23:08

Citaat door Saynout:
Khadija zegt tegen haar man voordat hij naar zijn werk gaat: “Mijn nachtlampje doet het niet. Zou jij daar straks even naar willen kijken?” Geïrriteerd wijst Ali naar zijn voorhoofd en zegt: “Staat hier soms ‘elektriciën’? Nee toch?!”

Als Ali ‘s avonds weer thuis komt zegt Khadija tegen haar Ali: “Heb je gezien dat het tuinhekje niet goed opengaat? Kun je daar zo even naar kijken?” Weer wijst Ali geïrriteerd naar zijn voorhoofd: “Staat hier soms ‘timmerman’? Nee toch?!”

De volgende ochtend lekt de kraan in de badkamer. Wederom vraagt Khadija aan Ali om daar even naar te kijken. Opnieuw wijst Ali geïrriteerd naar zijn voorhoofd. “Staat hier soms ‘loodgieter’? Nee toch?!”

Als Ali ‘s avonds thuis komt doet het tuinhekje het weer prima. Als hij zich gaat wassen blijkt dat de kraan ook niet meer lekt. En wanneer hij naar bed gaat knipt zijn vrouw demonstratief het nachtlampje aan. “Heb jij dat allemaal zelf gemaakt?”, vraagt de man verbaasd. “Nee”, zegt Khadija, “ik heb gevraagd of de buurman het wilde doen. Dat wilde hij wel, maar dan moest ik een taart voor hem bakken of een nummertje met hem maken.”
“En….watvoor een taart heb je voor hem gebakken?” vraagt Ali. Geïrriteerd wijst Khadija naar haar voorhoofd en zegt: “Staat er soms choumicha op MIJN voorhoofd?”

.

15-12-2010, 23:11


Waar is Sahbi?

Perfect moment om te zeggen dat Marokkaanse vrouwen alles doen voor een nachtlampje.

15-12-2010, 23:14
hij is leuk.

15-12-2010, 23:17
die is kapot goed

15-12-2010, 23:18


me buurman en buurvrouw heet ook khadija en ali

15-12-2010, 23:19
Die ken ik