Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse vrouwen zijn macha'allah om te trouwen



Pagina's : [1] 2 3

15-12-2010, 22:52
[ als je dat gelooft dan ben je echt achterlijk]

15-12-2010, 22:53


wie probeer je te overtuigen haha

15-12-2010, 22:54
Ik had al zoiets verwacht.

15-12-2010, 22:54
ik ken een paar marokkaanse dames bij mij in de buurt hier. gewoon ongelooflijk ze hebben zelfrespect, schaamte, praktiserend (islam) alles. daarmee zou ik wel mee willen trouwen, karakter is ook goed. ze zijn niet heel knap ofzo gewoon normaal, maar dat boeit niet uiterlijk vergaat, je ziel gaaat alleen mee als je dood gaat dat is belangrijkste innerlijk

15-12-2010, 22:54



Citaat door ColdFace:
[ als je dat gelooft dan ben je echt achterlijk]

hahah ik schrok
ik hou niet van naive broeders maar gelukkig ben jij dat niet

15-12-2010, 22:56

Citaat door Cutebitch:
Ha-ha


im acting foolish please give me some treatment that i deserve

15-12-2010, 22:56

Citaat door redouan200:
ik ken een paar marokkaanse dames bij mij in de buurt hier. gewoon ongelooflijk ze hebben zelfrespect, schaamte, praktiserend (islam) alles. daarmee zou ik wel mee willen trouwen, karakter is ook goed. ze zijn niet heel knap ofzo gewoon normaal, maar dat boeit niet uiterlijk vergaat, je ziel gaaat alleen mee als je dood gaat dat is belangrijkste innerlijk
waar wacht je nog op

15-12-2010, 22:59

Citaat door oprechtadviseur:
waar wacht je nog op


ben pas 19 is wel te jong, moet eerst studie afronden, zodat ik voor haar kan zorgen. een als ik misschien te lang wacht met handvragen dan zijn ze misschien over paar jaar al getrouwd ben ik een goeie vrouw misgelopen

15-12-2010, 23:00

Citaat door redouan200:
ik ken een paar marokkaanse dames bij mij in de buurt hier. gewoon ongelooflijk ze hebben zelfrespect, schaamte, praktiserend (islam) alles. daarmee zou ik wel mee willen trouwen, karakter is ook goed. ze zijn niet heel knap ofzo gewoon normaal, maar dat boeit niet uiterlijk vergaat, je ziel gaaat alleen mee als je dood gaat dat is belangrijkste innerlijk



Misschien scoren ze daarom wel op andere terreinen, omdat ze lelijk zijn ( of ja in jouw woorden niet zo knap),,

15-12-2010, 23:01

Citaat door redouan200:
ben pas 19 is wel te jong, moet eerst studie afronden, zodat ik voor haar kan zorgen. een als ik misschien te lang wacht met handvragen dan zijn ze misschien over paar jaar al getrouwd ben ik een goeie vrouw misgelopen
dus je wilt voor haar zorgen? wow dat beloofd goeds
jouw elmakteb wacht op ,komt goed

15-12-2010, 23:02

Citaat door redouan200:
im acting foolish please give me some treatment that i deserve

HAHA!

Yeah you like that huh

15-12-2010, 23:02

Citaat door ColdFace:
[ als je dat gelooft dan ben je echt achterlijk]

Nee, is helemaal niet achterlijk.

Is gewoon zo, we zijn MachaAllah om ermee te trouwen Alhamdullilah

Mijn man zal de gelukkigste man op aarde zijn inchaAllah

15-12-2010, 23:02


Inderdaad topicstarter. Als je ze ongetrouwd ziet, ziet het er allemaal veelbelovend uit met hun hakjes, tasjes, nageltjes en mode-hoefddoekjes. Maar zodra je ze als vrouw hebt verworden ze tot trollen, die niets anders doen dan chips eten en soapserieus kijken. En het ergste is dat je op een gegeven moment niet meer opgewonden van ze raakt, omdat ze totaal geen sexbeleving hebben en op bed erbij liggen als een opblaaspop. En dan vinden ze het gek dat mannen vreemdgaan.

15-12-2010, 23:02
wollahilla wij zijn het meest besproken onderwerp op m.nl geweest in het jaar 2010. Daar mogen wij toch wel wat voor terug krijgen.
Misschien goeie, serieuze, leuke, gelovige haast niet te vinden mannen in 2011?

15-12-2010, 23:03

Citaat door redouan200:
ik ken een paar marokkaanse dames bij mij in de buurt hier. gewoon ongelooflijk ze hebben zelfrespect, schaamte, praktiserend (islam) alles. daarmee zou ik wel mee willen trouwen, karakter is ook goed. ze zijn niet heel knap ofzo gewoon normaal, maar dat boeit niet uiterlijk vergaat, je ziel gaaat alleen mee als je dood gaat dat is belangrijkste innerlijk

Wijze woorden

Pagina's : [1] 2 3