Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen met Hoofddoek



Pagina's : [1] 2

15-12-2010, 16:03
Ik hoor mensen zeggen, als je als vrouw een hoofddoek draag bescherm je jezelf. Zowel mannen vallen je minder snel lastig, plus je beschermt schoonheid.

Ewa, vele vrouwen met hoofddoek hebben niet te verbergen met een hoofddoek omdat ze gewoon lelijk zijn.. Ik snap niet wat het doel nog is van een hoofddoek. Want die hoofddoek maakt je uiteindelijk als lelijke vrouw zijnde toch nog knapper, wat zorgt voor aandacht

15-12-2010, 16:05


heel dat focking hoofddoek gebeuren vind ik kk onzin

15-12-2010, 16:06
!!!! eerlijk gezegt ken meiden die een hoofddoek dragen wegens hun haar dat is een feit!!

maar dat ze een hoofddoek dragen om mooier te zijn ?? dat kan niet

15-12-2010, 16:07

Citaat door redou_77:
heel dat focking hoofddoek gebeuren vind ik kk onzin



Nee man Hoofddoek is goed, als je maar ook af en toe afdoet

15-12-2010, 16:08



Citaat door Pr0ud_:
!!!! eerlijk gezegt ken meiden die een hoofddoek dragen wegens hun haar dat is een feit!!

maar dat ze een hoofddoek dragen om mooier te zijn ?? dat kan niet



Nou ik heb weleens vrouwen eerst met hoofddoek gezien en later zonder... en toen dacht ik wel vanuuu.. nou meid, beter doe je em weer op..

Ik ben zelf ook lelijk maar ja wij mannen kunnen moeilijk een hoofddoek dragen

15-12-2010, 16:09

Citaat door Pr0ud_:
!!!! eerlijk gezegt ken meiden die een hoofddoek dragen wegens hun haar dat is een feit!!

maar dat ze een hoofddoek dragen om mooier te zijn ?? dat kan niet



ze dragen het vanwege hun haar? omdat ze die dus niet mooi vinden.
en zodoende dragen ze het om mooier te zijn...

kifesh je spreekt jezelf tegen

15-12-2010, 16:10

Citaat door Nassir_88:
Nee man Hoofddoek is goed, als je maar ook af en toe afdoet



wanneer moet ze het afdoen dan?

15-12-2010, 16:10

Citaat door Nassir_88:
Nou ik heb weleens vrouwen eerst met hoofddoek gezien en later zonder... en toen dacht ik wel vanuuu.. nou meid, beter doe je em weer op..

Ik ben zelf ook lelijk maar ja wij mannen kunnen moeilijk een hoofddoek dragen



hahahahahaha, logisch als je hoofd geen lucht krijgt je daar kale vlekken heb zitten!
Meisjes, nooit aan beginnen! of zoals Nassir het zegt, af en toe mag wel

15-12-2010, 16:11
ik heb respect echt respect voor de dames die het dragen met niya.. weetje normen en waarden.


dan denk ik zo die weet pas wat de hijaab inhoudt, masha-allah

15-12-2010, 16:12

Citaat door redou_77:
hahahahahaha, logisch als je hoofd geen lucht krijgt je daar kale vlekken heb zitten!
Meisjes, nooit aan beginnen! of zoals Nassir het zegt, af en toe mag wel




hijbaa is juist goed... wat bazel je ......

zolang ze er geen misbruik van maakt en het goed draagt

15-12-2010, 16:13

Citaat door Mevr_KFC:
wanneer moet ze het afdoen dan?


Als het toch geen zin heeft om te dragen.. Ik bedoel mensen zeggen het is verplicht, maar het is ook verplicht om goed te zijn van de medemens, maar hijab dragen is je behoudend opstellen, afschermen van de maatschappij, afzonderen van de maatschappij, niet in contact met andere mannen, of vaak ook zelfs geen vrouwen, geen tv kijken , geen internet, en ga zo maar verder... hoe kan je dan nog goed zijn voor de medemens?

Owja afdoen tijdens douchen

15-12-2010, 16:14

Citaat door Nassir_88:
Nou ik heb weleens vrouwen eerst met hoofddoek gezien en later zonder... en toen dacht ik wel vanuuu.. nou meid, beter doe je em weer op..

Ik ben zelf ook lelijk maar ja wij mannen kunnen moeilijk een hoofddoek dragen


sommigen dragen een hoofddoek :

- om erbij te horen
- wegens kledingstijl
- acne of littekens op voorhoofd
- kroesh of verbrand haar
- uit de hand gelopen haarverf
etc. (vul zelf aan)

maar om iemand lelijk te noemen en dat iemand een hoofddoek draagt doordat zij mooier eruit ziet, geef ik je echt geen gelijk in!

want als je een hoofddoek draagt valt je gezicht meer op, je ziet de echte vorm en je lijkt wat ouder dan normaal (zonder hoofddoek)

dus ik zie daar geen feit in dat een meisje die lelijk is mooier wordt door een hoofddoek.

___________________________________

niemand is lelijk, ik ken ook mensen die ( allah ie smehlie) lelijk zijn maar een gouden hart hebben en mooier zijn dan meisjes DIE MOOI ZIJN terwijl die een lelijk hart hebben en daardoor lelijk worden.. if you know what i mean!

en wat mannen betreft, die worden lelijk door hun slechte gedrag

elk mens kent zijn/haar kruisje... maar als je een gehele hoofddoekbrigade er op aanspreekt of de titel geeft : JE LOOPT MODESHOW OF JE VERBERGT IETS vind ik dat zwaar absurt...

1. je kent die persoon niet
2. je weet niet wat de reden is dat een persoon zich zo gedraagt
3. je weet niet wat de achterliggend probleem is

en hier kom je echt niet achter

tuurlijk als ik op straat loop een jongen zie of een meisje en meteen denk OKE DIE ZOU IK ECHT NIET VERTROUWEN, maar als je eenmaal in aanmerking komt met die persoon en goed leert kennen, dan zie je de lelijke dingen niet meer en kijk je erdoor heen omdat de innerlijk opvallender is

my opinion!

15-12-2010, 16:15



Citaat door Mevr_KFC:
hijbaa is juist goed... wat bazel je ......

zolang ze er geen misbruik van maakt en het goed draagt


Hijaab is niet goed.. beperkt je ..

Ik draag toch ook geen fes ?

15-12-2010, 16:15
wtf a sahbi's ,

zijn jullie jaloers ofzo? laat je chick geen hoofddoek dragen, laat je trots zien!

15-12-2010, 16:16

Citaat door Mevr_KFC:
ze dragen het vanwege hun haar? omdat ze die dus niet mooi vinden.
en zodoende dragen ze het om mooier te zijn...

kifesh je spreekt jezelf tegen


lees ff goed waar zie jij een punt en ken jij het verschil tussen een punt en een vraagteken (?? ..) ff een beetje doordenken, hierbij verklaar ik je dat je TE VEEL DOORDENKT EN TE VER DENKT dan wat ik eingelijk echt bedoel,,, lees mijn laatste reactie dan zul je zien wat ik bedoel

Pagina's : [1] 2