Bekijk volle/desktop versie : nummer Daoudi



10-09-2004, 17:40
salaam allaemaal,

Wie kan mij een plezier doen met het telefoonnummer van de wel bekende "Daoudi" (van o.a. het liedje "Aita Daoudia&quot
en wie heeft hem wel eens op een bruiloft megemaakt?

groetjes,

Chaira.

11-09-2004, 22:37


sallaam,

ik wist niet dat hij hier op feestje op trad

woont hij in nederland

ben benieuwd hoeveel hij vraagt op een feest als dat zo is

12-09-2004, 01:36
ja hem vind ik eigenlijk ook wel interessant
kan zijn dat hij optreed op trouwfeesten hoor

12-09-2004, 02:39
So, Kashinggggggggg €$€$

Dat Wordt Flink Euro's Dokken..

12-09-2004, 13:55


Dames,

Daoudi zit gewoon in marokko dus niet in frankrijk, en je kunt hem daar inderdaad huren voor een feestelijke gelegenheid, net zoals je Benani, Senhaji, Stati en de rest kunt inhuren, tevens zijn bekendheden in marokko net zo duur als dat je hier in nederland een band hebt.
dus zoveel meer eurotjes heb je niet nodig terwijl mensen dat wel vaak denken...

maar om geen verwarringen op te scheppen, ik zoek hem dus voor mijn bruiloft volgend jaar in marokko.
en vroeg me dus ook af ofdat iemand hem weleens op een bruiloft meegemaakt had en misschien een visitekaartje had...

ik hoop dat iemand me helpen kan,

groetjes,

Chaira.

12-09-2004, 23:28
Alle bekende bands in marokko kosten ongeveer 1500 euro.. Maar dan heb je wel een bekende op je bruiloft ipv een amateurs band hier in NL.. Alleen het nadeel bij sommigen zoals al hieboven genoemd wordt, is dat ze geen bruidsliedjes kunnen zingen.. Wil je dat wel dan moet je een band als el Asri, jedwane, khalid benani etc nemen.. Daar zou ik persoonlijk voor kiezen.
Ik heb Senhaji een keer op een bruiloft meegemaakt. En wat de bruid betreft was het wel ok..

Maar heel veel succes met daoudi.. Ik hoop dat je hem kan bereiken.



13-09-2004, 00:25
Was het maar waar daoudi voor e1500,-- Mijn broer heeft afgelopen zomer een bruiloft gehouden en wilde daoudi op zijn bruiloft en hij vroeg naar de prijs en hij zei e4000,-- Daoudi is nu zwaar bekend geworden dus standaaard dat hj duurder gaat worden ....

Maar denk dat het nog duurder is als je hem naar Nl haalt

13-09-2004, 17:46
ik heb hem dit jaar gezien en hij is goed....
vooral zijn laatste cd je kunt het beste op n casettebandje of cd kijken staat altijd een nummer of email...

groetjes

trouwens ik ben fan van hem en heb al zijn cd en posters dus wie nog meer dingen heeft van hem mail me

06-11-2007, 19:50
ik heb de afgelopen zomer daoudi meegemaakt op bruiloft van me
nicht en hij heeft idd in de 1500euro gekost
maar mijn neefin mar0kko kent hem g0ed..dus k denk drm dat ie
het v0or g0edkoper heeft gedaan...
maar een ding weet k wel hij is egt g0ed v0oral op bruiloften..
en zingt 0ok bruidsmuziek h0or v0or als de bruid binnek0mt...
k zal van de week effe terug kijken naar de dvd van de bruiloft van me neef en effe horen wat hij zong t0en de bruid binnekwam.....

nummer van mouiha daoudi:0021261375200
mouiha is volgens mij de naam van de studio

05-12-2008, 17:49
ik denk het niet mij nicht in marokko is getrouwd en we wouwte daoudi gaan halen maar het schiet niet op .oke je betaalt zoveel en dan komt hij zingt dan 3 liedjes en dan gaat hij weg , en op bruiloften komt hij kei weining dus eigenlijk schiet niet op en hij kost onzettend duur

05-12-2008, 17:50
Maar hij is wel goed in bruiloften dat wel , ik bedoel hij zingt wel goed topie daoudi

05-12-2008, 17:56

Citaat door fatimah2:
ik heb de afgelopen zomer daoudi meegemaakt op bruiloft van me
nicht en hij heeft idd in de 1500euro gekost
maar mijn neefin mar0kko kent hem g0ed..dus k denk drm dat ie
het v0or g0edkoper heeft gedaan...
maar een ding weet k wel hij is egt g0ed v0oral op bruiloften..
en zingt 0ok bruidsmuziek h0or v0or als de bruid binnek0mt...
k zal van de week effe terug kijken naar de dvd van de bruiloft van me neef en effe horen wat hij zong t0en de bruid binnekwam.....

nummer van mouiha daoudi:0021261375200
mouiha is volgens mij de naam van de studio



ik denk het niet mij nicht in marokko is getrouwd en we wouwte daoudi gaan halen maar het schiet niet op .oke je betaalt zoveel en dan komt hij zingt dan 3 liedjes en dan gaat hij weg , en op bruiloften komt hij kei weining dus eigenlijk schiet niet op en hij kost onzettend duur