Bekijk volle/desktop versie : Egypte: Hurghada?



Pagina's : [1] 2 3

14-12-2010, 18:42
Dames,

Wie van jullie is hier al op vakantie geweest en wat vond je ervan? Is het een leuke plek om met je man naartoe te gaan? Kan ik als hijaabdragende het er naar mn zin hebben of is het meer een strandvakantie? Vertel, wat heb je er allemaal gedaan..

Alle info is welkom!

Grtjes!

14-12-2010, 19:45


Ladies die zijn geweest, meld jullie

14-12-2010, 21:10

Citaat door Maroc_Flower:
Haaien!


Is dat jouw ervaring me Hurghada?

14-12-2010, 22:18
Moi.. op zich wel top als je van zon zee strand houdt.
Je kan er van alles doen snorkelen, door de woestijn racen met quat..
De piramides bezichtigen (alleen moet je uren in de hitte met de bus reizen voor je er bent).
Ze hebben leuke resorten maar de stad is niks.. mannen zijn net hyena's
nog erger dan in marokko.

14-12-2010, 22:20


Kei leuk veel bezienswaardigheden ...winkelen is er minder.


It's a men's world!

14-12-2010, 22:22
Leuk voor zon zee strand, zijn wel aantal dingen te doen maar dat heb je ook zo gehad. De stad is echt 100 keer niks, saaie winkels wegen in slecht onderhoud. De zee is prachtiggggggggggggggggg..

Ik zou eerder naar Cairo gaan, heb je meer te doen en te zien. Dat raad ik je wel aan.

14-12-2010, 22:48

Citaat door Nauwnauw:
Moi.. op zich wel top als je van zon zee strand houdt.
Je kan er van alles doen snorkelen, door de woestijn racen met quat..
De piramides bezichtigen (alleen moet je uren in de hitte met de bus reizen voor je er bent).
Ze hebben leuke resorten maar de stad is niks.. mannen zijn net hyena's
nog erger dan in marokko.


Wij houden van zon en ook de zee, indien rustig en geen drukte. Wij hebben in ieder geval geen zin om tussen halfnaakte mensen rondlopen. Weet nie hoe de stranden daar zijn, en met name in de zomer? Mijn man wilt dolgraag pyramides zien, maar weet niet of Hurghada dan wel de juiste bestemming voor ons is.



Citaat door prinses3arbia:
Kei leuk veel bezienswaardigheden ...winkelen is er minder.


It's a men's world!


Vertel eens, wat heb je er zelf zoal gedaan?


Citaat door Oases:
Leuk voor zon zee strand, zijn wel aantal dingen te doen maar dat heb je ook zo gehad. De stad is echt 100 keer niks, saaie winkels wegen in slecht onderhoud. De zee is prachtiggggggggggggggggg..

Ik zou eerder naar Cairo gaan, heb je meer te doen en te zien. Dat raad ik je wel aan.


Kan je me wat meer vertellen over Cairo? Ben je er ook geweest?

14-12-2010, 22:49
In ieder geval, bedankt ladies!

14-12-2010, 23:01

Citaat door Maroc_Flower:
Haaien!



ja dat zei mijn ook tegen mij. wij willen volgend jaar naar egypte en hij zag het op het nieuws dat er mensen waren die aangevallen zijn door haaien

14-12-2010, 23:01

Citaat door blauwe_hemel:
Wij houden van zon en ook de zee, indien rustig en geen drukte. Wij hebben in ieder geval geen zin om tussen halfnaakte mensen rondlopen. Weet nie hoe de stranden daar zijn, en met name in de zomer? Mijn man wilt dolgraag pyramides zien, maar weet niet of Hurghada dan wel de juiste bestemming voor ons is.





Voor de piramides is het handig in Cairo te zijn, dan kan je ze zovaak bezoeken als je wilt. Cairo is wat dat betreft ook heel leuk voor een hijaabdragende!

14-12-2010, 23:08

Citaat door PrincesSa...:
ja dat zei mijn ook tegen mij. wij willen volgend jaar naar egypte en hij zag het op het nieuws dat er mensen waren die aangevallen zijn door haaien


Dat was volgens mij in Sharm al Sheikh.


Citaat door lieve_meiske:
Voor de piramides is het handig in Cairo te zijn, dan kan je ze zovaak bezoeken als je wilt. Cairo is wat dat betreft ook heel leuk voor een hijaabdragende!


Ja, we hebben net even gegoogeld en Hurghada lijkt me zoals ik al dacht meer een strandvakantie. Cairo is meer iets voor ons denk ik. Iemand al in Cairo geweest?

14-12-2010, 23:13

Citaat door blauwe_hemel:
Dat was volgens mij in Sharm al Sheikh.



Ja, we hebben net even gegoogeld en Hurghada lijkt me zoals ik al dacht meer een strandvakantie. Cairo is meer iets voor ons denk ik. Iemand al in Cairo geweest?


Cairo is niet een van de mooiste steden, maar je vermaakt je wel als hijaabdragende. Genoeg markten, winkels. De piramides, je hebt ook nog een dierentuin dacht ik in de buurt van de piramides(leuk voor je kleintje!). Verder is het wel leuk om er te zijn geweest!

14-12-2010, 23:13


Je moet echt naar Cairo gaan, is echt leuk.

14-12-2010, 23:34
Ik ben er geweest en heb een hele leuke tijd gehad.
Heb veel gezien.

We hebben verschillende dingen gedaan zoals snorkelen, duiken, met een safari trip meegedaan en we hebben een dagje El gouna gedaan.

Denk nog altijd aan de beauty behandelingen die we daar hadden gedaan. Van top tot teen....Samen met mijn man zaten we daar een hele middag. Echt heerlijk!

Ook hadden we in het hotel een zwembad, heerlijk was het. Lekker groot!
Op 100 meter afstand hadden we het strand. Dus daar konden we uit kiezen. Hadden we een dagje geen zin in het zwembad gingen we naar het strand doe.

De stad is wel oke. leuke winkeltjes, veel dingetjes gehaalt...

Ik zou het zo weer kunnen doen........

14-12-2010, 23:56
mientje welke hotel hadden jullie en voor hoeveel hadden jullie geboekt?

Pagina's : [1] 2 3