Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid 3affak, AUB, pliezzzzzz help me!!! fisabillah!!



14-12-2010, 15:45
salam o alaikom,

Ik zit echt met een GROOT probleem!!!
Ik kan snachts niet inslapen!! ik lig de hele nacht wakker. Ik heb echt alles geprobeerd! Ik ben de hele dag gewoon BEKAF!!!! ik kan niks meer overdag, heb totaal geen energie om te werken en te leren en andere zaken te doen. en alles gaat achteruit... doordat ik gewoon geen rust krijg snachts. Mijn gedrag tegenover andere is zelfs achteruit gegaan. Dit moet echt stoppen!!!

alsjeblieft heeft iemand een oplossing voor mij. of heeft iemand dit ook??
Ik kan er gewoon niet meer tegen. Dit maakt een mens echt GEK!
mensen onderschatten hoe belangrijk slapen is echt waar!

Aub serieuze reacties. Je zou alleen begrijpen hoe ernstig dit is als je het zelf ook hebt meegemaakt... Moge Allah swt jullie behoeden.

Moge Allah swt ons helpen en leiden!!!

14-12-2010, 15:55


Ik raad je aan voor het slapen gaan woedo te doen en een paar rak3at te bidden. Koran reciteren. Vooral geen koffie, thee etc te drinken. Melk kan wel. Helpt dit niet (en ik denk met het bidden en koran reciteren is jouw probleem zo verdwenen) dan zou ik even langs een huisarts gaan. Die zal gaan vragen hoe het komt..loop je te piekeren..heb je zorgen etc. Waarschijnlijk schrijft hij/zij jou slaappillen voor. Wees daar wel voorzichtig mee.

Ik hoop dat jouw probleem insha Allah snel verdwijnt bi idn Allah.

14-12-2010, 16:17
Djazak Allah lieve zuster.
Ik doe niet Alleen woedoe en rak3at bidden maar ook lezen uit de qoraan en de gewoonlijke slaap ritueel. dus de duas voor het slapen gaan. Maar het helpt niet!! het maakt me eigenlijk nog alerter en minder slaperiger... SubhanAllah.
En ja ik heb slaap pillen voorgeschreven gekregen. Maar indd ik durf ze ook niet veel in te nemen..