Bekijk volle/desktop versie : rentmeester of zoiets IK WALG VAN JE!!!!!!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

14-12-2010, 11:24
GOEDEMORGEN MENEER RENTMEESTER,

Ik heb vaak reacties van jou gelezen en x op x dacht wat een walgelijk vent is dat zeg!


RENTMEESTER JE BENT EEN VIES ONOPGEVOED TERING HOMO!

GADVER ALLEEN JOU INBEELDEN HEEFT ME 3 KOTSNEIGINEN GEKOST.



14-12-2010, 11:27


De frustratie moet ergens heen...

14-12-2010, 11:28
heb je der pijn van gekregen..
volgens mij valt hij in het echt best mee..
itan ietsoen wa ze3hiefen

14-12-2010, 11:29

Citaat door lilchakir:
heb je der pijn van gekregen..
volgens mij valt hij in het echt best mee..
itan ietsoen wa ze3hiefen



Wolahila

14-12-2010, 11:30


Oh jee, gaat het meid..

14-12-2010, 11:30
Ik lees wel eens topics van meiden.
En dan zie je hem altijd tevoorschijn komen met die verotte reacties van hem.

en k wilde hem laten weten dat een stille lezeres van hem walgt en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben!

stomme snot neus

14-12-2010, 11:30
Zo wat een frustratie. Hij heeft je blijkbaar erg pijn gedaan. Dat je hem uberhaupt serieus neemt haha.

14-12-2010, 11:31
En dit kon je niet meedelen op je bekendere alter ego?

14-12-2010, 11:32
hahaha ik kan je wel snappen. Heb ook wel aan hem geirriteerd.
Maar zulke mensen moet je niet serieus nemen en al helemaal niet zulke aandacht geven. Dit vind hij natuurlijk geweldig. Een topic over hem

14-12-2010, 11:33

Citaat door pijn:
Ik lees wel eens topics van meiden.
En dan zie je hem altijd tevoorschijn komen met die verotte reacties van hem.

en k wilde hem laten weten dat een stille lezeres van hem walgt en ik weet wel zeker dat ik niet de enige ben!

stomme snot neus



Vertel er eens wat meer over...

14-12-2010, 11:33
Nog zo'n aandacht zoekster.

Vraag me serieus af als waarom vrouwen die het vervelend vinden dat hier een jongen of man rond hangt, ze alsnog tegen hun blijven reageren, hun aandacht lopen te roepen (letterlijk jij met je topic) zodat ze telkens reactie van zo'n jongen krijgen.

Conclussie; deze vrouwen/meisjes zoals jij, houden van zulk aandacht van het mannelijk geslacht en willen die maar al te graag. Zo niet, dan reageer je er niet op, of negeer je zo'n persoon, simpel.

14-12-2010, 11:33

Citaat door Kushi:
Als je zijn aandacht wilt om één of andere bizarre reden, lijkt het me een slim idee om hem te pm'en. Maar wel op je eigen account. Misschien dat hij dan erover zal nadenken om je te daten. Jij betaald.




whahahahahahhahaha mij daten hahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahah hahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahah ahhahahahahhahhahahahhahahaha

al was het de laatste pik op aarde en kreeg ik er nog een miljoen bij zou ik nog weigeren.

14-12-2010, 11:36



Citaat door m.enel:
Nog zo'n aandacht zoekster.

Vraag me serieus af als waarom vrouwen die het vervelend vinden dat hier een jongen of man rond hangt, ze alsnog tegen hun blijven reageren, hun aandacht lopen te roepen (letterlijk jij met je topic) zodat ze telkens reactie van zo'n jongen krijgen.

Conclussie; deze vrouwen/meisjes zoals jij, houden van zulk aandacht van het mannelijk geslacht en willen die maar al te graag. Zo niet, dan reageer je er niet op, of negeer je zo'n persoon, simpel.


Jij leest mijn gedachten.

14-12-2010, 11:37

Citaat door m.enel:
Nog zo'n aandacht zoekster.

Vraag me serieus af als waarom vrouwen die het vervelend vinden dat hier een jongen of man rond hangt, ze alsnog tegen hun blijven reageren, hun aandacht lopen te roepen (letterlijk jij met je topic) zodat ze telkens reactie van zo'n jongen krijgen.

Conclussie; deze vrouwen/meisjes zoals jij, houden van zulk aandacht van het mannelijk geslacht en willen die maar al te graag. Zo niet, dan reageer je er niet op, of negeer je zo'n persoon, simpel.




als ik aandacht van hem wilde had ik hem wel een pm gestuurd!!!

ik walg van hem en van zijn manier van praten over sommige leden hier.


ik praat niet met hem en reageer al hellemaal niet op hem.

14-12-2010, 11:38

Citaat door pijn:
whahahahahahhahaha mij daten hahahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahah hahahahahhahahahhahahahahhahahahahhahahahhahahahah ahhahahahahhahhahahahhahahaha

al was het de laatste pik op aarde en kreeg ik er nog een miljoen bij zou ik nog weigeren.



Heeft het je zoveel gedaan dat je er zelfs via je alter ego op moet reageren.. Ga eens door met je walging.. Wat gaat er allemaal in je om..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8