Bekijk volle/desktop versie : Ik ken hem pas 2 weken..



Pagina's : [1] 2 3 4 5

14-12-2010, 07:28
En hij heeft het nu al over trouwen en kinderen.
En toen ik zei dat het me te snel ging was zijn antwoord: "Ik wil met je trouwen , en ik hoef niet maanden/jaren te wachten om daar achter te komen".

Ik doe nu een beetje afstandelijk, ik wil hem liever eerst beter leren kennen. Trouwen is een groot woord, ik wil daar de tijd voor nemen.
Wat denken jullie?

14-12-2010, 08:00



Citaat door salima85:
En hij heeft het nu al over trouwen en kinderen.
En toen ik zei dat het me te snel ging was zijn antwoord: "Ik wil met je trouwen , en ik hoef niet maanden/jaren te wachten om daar achter te komen".

Ik doe nu een beetje afstandelijk, ik wil hem liever eerst beter leren kennen. Trouwen is een groot woord, ik wil daar de tijd voor nemen.
Wat denken jullie?

en dan zeggen ze dat de mannen liever lange relaties willen hebben voor ze een serieuze stap nemen

14-12-2010, 08:18
En hij heeft het nu al over trouwen en kinderen.
En toen ik zei dat het me te snel ging was zijn antwoord: "Ik wil met je trouwen , en ik hoef niet maanden/jaren te wachten om daar achter te komen".

Ik doe nu een beetje afstandelijk, ik wil hem liever eerst beter leren kennen. Trouwen is een groot woord, ik wil daar de tijd voor nemen.
Wat denken jullie?

Sorry meid maar wat wil je dan? Iemand echt leren kennen is de dag wanneer er je mee gaat samenwonen. "dus trouwen" Het is nooit goed tegenwoordig. Een relatie is haram dus ga gewoon met die jongen trouwen.

14-12-2010, 08:23
ze wil gewoon weten hoe groot zijn lul is voordat ze gaat trouwen !

14-12-2010, 08:26


Ik snap het niet meer waarom de meisjes het voor het huwelijk doen met andere jongens. Zijn ze dan niet bang voor de dood? Iedereen sterft hé niemand ontkomt eraan.

14-12-2010, 08:26

Citaat door sara_19:
Ik snap het niet meer waarom de meisjes het voor het huwelijk doen met andere jongens. Zijn ze dan niet bang voor de dood? Iedereen sterft hé niemand ontkomt eraan.


ben jij nog maagd

14-12-2010, 08:27
ben jij nog maagd

Pardon? Dat is toch logisch! Ben niet getrouwd hoor

14-12-2010, 08:38
Tis nooit goed ehj.. IJzer smeden nu het nog heet is schat. Over twee maanden denk thij er misschien anders over. Als je voldoende mensen kennis hebt kun jij aan de hand van een aantal afspraken opmaken hoe hij is door hem kritisch te vragen wat hij vind van dingen. Hoe hij tegenover dingen kijkt. Leren kennen, of niet. Als je met iemand ONDER EEN DAK WOONT dan pas leer je iemand echt kennen..

14-12-2010, 08:39

Citaat door sara_19:
ben jij nog maagd

Pardon? Dat is toch logisch! Ben niet getrouwd hoor


logisch is appels die aan een appelboom groeien.....jij hoort er niet meer bij, je bent ouderwets

14-12-2010, 08:49
logisch is appels die aan een appelboom groeien.....jij hoort er niet meer bij, je bent ouderwets

Ik vind dat ik men waarde heb en dat houd ik ook zo, ouderwets of niet.

14-12-2010, 08:53
Is wel een beetje vroeg ja.

14-12-2010, 09:40

Citaat door salima85:
En hij heeft het nu al over trouwen en kinderen.
En toen ik zei dat het me te snel ging was zijn antwoord: "Ik wil met je trouwen , en ik hoef niet maanden/jaren te wachten om daar achter te komen".

Ik doe nu een beetje afstandelijk, ik wil hem liever eerst beter leren kennen. Trouwen is een groot woord, ik wil daar de tijd voor nemen.
Wat denken jullie?



Neem idd nog eerst n relatie van 5 jaar, 2 keer zwanger worden, en abortus plegen voordat je gaat trouwen. Da's de nieuwe trend.

14-12-2010, 09:49



Citaat door Anoniempje25:
Neem idd nog eerst n relatie van 5 jaar, 2 keer zwanger worden, en abortus plegen voordat je gaat trouwen. Da's de nieuwe trend.


Idd. Vier jaar relatie en één keer zwanger is overigens ook goed.

14-12-2010, 09:50

Citaat door Anoniempje25:
Neem idd nog eerst n relatie van 5 jaar, 2 keer zwanger worden, en abortus plegen voordat je gaat trouwen. Da's de nieuwe trend.

Ik zeg niet dat ik 5 jaar relatie wil. Ik wil alleen een paar maanden de tijd om hem echt te leren kennen.
Geen wonder dat veel huwelijken stranden, omdat mensen trouwen om te trouwen. En ik zie het meer als iets voor de lange term. Je gaat toch ook niet zomaar een huis kopen. Je gaat voor het huis waar je denkt dat je thuis gaat voelen en waar je hopelijk voor een lange tijd gaat wonen.


En nee, ik hoef zijn l.u.l niet te zien

14-12-2010, 09:51

Citaat door Anoniempje25:
Neem idd nog eerst n relatie van 5 jaar, 2 keer zwanger worden, en abortus plegen voordat je gaat trouwen. Da's de nieuwe trend.



Wollahilla, haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5