Bekijk volle/desktop versie : Een iman uit Antwerpen die medicijnen doet

Pagina's : [1] 2 3

13-12-2010, 19:29
Beste Allen

Ik heb via via gehoord over een man uit Antwerpen die medicijnen doet bij mensen, die boze ogen hebben of andere problemen hebben.

zijn er mensen uit Antwerpen, Belgie op deze site te vinden,hebben jullie er misschien ooit over gehoord??

Bestaan er mensen die je kan helpen, met Koran voorlezen of iets anders?

Heel erg veel bedankt voor reacties!!!

13-12-2010, 19:41

hey meid ik heb dat ook gehoord ik zoek die gene ook.

13-12-2010, 19:48
Mensen betaal die 27 euro en bezoek je huisarts of een ziekenhuis. Met jullie medicijnen man, hoe ver we wel niet zijn achtergesteld.

13-12-2010, 19:51

Citaat door Bielgiek:
Mensen betaal die 27 euro en bezoek je huisarts of een ziekenhuis. Met jullie medicijnen man, hoe ver we wel niet zijn achtergesteld.

27 euro? In belgie misschien, hier betalen we wel wat meer.
Ziekenhuis? Tegenwoordig vergeten ze slangetjes en tangetjes in je lichaam na een ingreep. En dan hebben we het over achtergesteld.

13-12-2010, 19:51

Waarom naar een imam gaan?
Je kan zelf een paar simpele verzen uit de koran opzeggen.

13-12-2010, 19:53

Citaat door salima85:
Waarom naar een imam gaan?
Je kan zelf een paar simpele verzen uit de koran opzeggen.

Precies, luister naar Salima, zij heeft al een aantal jaren Islamitische studie achter de rug. Misschien kan ze je van nog meer geweldige tips voorzien.

13-12-2010, 19:56

Citaat door DeRegeerder:
Precies, luister naar Salima, zij heeft al een aantal jaren Islamitische studie achter de rug. Misschien kan ze je van nog meer geweldige tips voorzien.

Je hoeft geen studie te volgen, als je maar de basis kent. En zelfs dat ontbreekt aan jouw kennis.
Ga krassen joh..

13-12-2010, 20:00
En deze dua heb ik van een oom, het schijnt tegen boze ogen te beschermen...

"a3udu bikala matilaahi taamti min shari ma qalaq"

05-01-2011, 16:33
Okee, heel erg bedankt allemaal.
maar ik heb er zo vaaak over gehoord, en opeens niemand kent hem???

Hoezo, is het niet waar dat als iemand iets bij jou doet, dat je dan anders kan worden? Het staat toch in de Koran, dat shir of shour of hoe je dat ook schrijft bestaat????????????????????????????????? of niet?

Ik snap er dan ook niks van, maar mensen uit Belgie, er is toch wel een man/vrouw die helpt bij mensen die iets hebben???

05-01-2011, 16:38

Citaat door S-acha:
Beste Allen

Ik heb via via gehoord over een man uit Antwerpen die medicijnen doet bij mensen, die boze ogen hebben of andere problemen hebben.

zijn er mensen uit Antwerpen, Belgie op deze site te vinden,hebben jullie er misschien ooit over gehoord??

Ik ken alleen n imaam die n getrouwde vrouw zwanger heeft gemaakt, nadat hij haar medicijnen heeft gegeven. Heel bekend in Antwerpen.

Pas dus maar op met wie je vertrouwt.

05-01-2011, 16:47

Citaat door Anoniempje25:
Ik ken alleen n imaam die n getrouwde vrouw zwanger heeft gemaakt, nadat hij haar medicijnen heeft gegeven. Heel bekend in Antwerpen.

Pas dus maar op met wie je vertrouwt.

Serieus???

05-01-2011, 16:48

Citaat door S-acha:
Beste Allen

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3621468

05-01-2011, 16:50

Citaat door Nisrin2:
Serieus???

Ben jij wel van Antwerpen?

http://www.nieuws.be/nieuws/GEWELD-Imam_riskeert_celstraf_voor_verkrachtingen_0c15e2f 3.aspx

05-01-2011, 16:53

Citaat door Anoniempje25:
Ben jij wel van Antwerpen?

http://www.nieuws.be/nieuws/GEWELD-Imam_riskeert_celstraf_voor_verkrachtingen_0c15e2f 3.aspx

Wat denk je?

Bedankt voor de link. Wat een griezel...

05-01-2011, 16:54

Citaat door Nisrin2:
Wat denk je?

Bedankt voor de link.

Is al van n tijd terug hoor. Graag gedaan.

Pagina's : [1] 2 3