Bekijk volle/desktop versie : Laptop?



12-12-2010, 21:10
Ik had even een vraagje, Als je laptop sloom is wat kun je daaraan doen?

12-12-2010, 21:32



Citaat door Nisaa_:
Ik had even een vraagje, Als je laptop sloom is wat kun je daaraan doen?


Met het programma CCleaner je tijdelijke internet bestanden even opschonen. Met CCleaner kun je verder ook wat programma's uitschakelen die in het begin worden opgestart maar je verder niet nodig hebt. Scheelt ook aardig in cpu gebruik.

12-12-2010, 21:33

Citaat door Nisaa_:
Ik had even een vraagje, Als je laptop sloom is wat kun je daaraan doen?



optie 1: Je pakt je laptop , je loopt rustig richting een raam , je doet de raam open , je kijkt even naar beneden of er niemand staat , je pakt je laptop met twee handen en gooit het naar beneden

oke nu serieus:

Optie 1:

Schijfruimte maken: Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfopruiming ----> alles aanvinken en dan OK.

Optie 2:

Schijfdefragmentatie : Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfdefragmentatie ----> schijf defragmenteren

extra opties: alle programma's die je niet meer gebruikt verwijderen.

12-12-2010, 21:45

Citaat door Amsterdam21:
optie 1: Je pakt je laptop , je loopt rustig richting een raam , je doet de raam open , je kijkt even naar beneden of er niemand staat , je pakt je laptop met twee handen en gooit het naar beneden

oke nu serieus:

Optie 1:

Schijfruimte maken: Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfopruiming ----> alles aanvinken en dan OK.

Optie 2:

Schijfdefragmentatie : Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfdefragmentatie ----> schijf defragmenteren

extra opties: alle programma's die je niet meer gebruikt verwijderen.


Oke voor het schrijf defragmenteren kun je beter eerst alles weggooien wat je echt niet meer nodig hebt. Scheelt weer in tijd met het fragmenteren

12-12-2010, 21:49



Citaat door ILI_Amazigh:
Met het programma CCleaner je tijdelijke internet bestanden even opschonen. Met CCleaner kun je verder ook wat programma's uitschakelen die in het begin worden opgestart maar je verder niet nodig hebt. Scheelt ook aardig in cpu gebruik.

Ja die heb ik er ook op alleen is ''ie echt ondanks dit sloom.

Citaat door Amsterdam21:
optie 1: Je pakt je laptop , je loopt rustig richting een raam , je doet de raam open , je kijkt even naar beneden of er niemand staat , je pakt je laptop met twee handen en gooit het naar beneden

oke nu serieus:

Optie 1:

Schijfruimte maken: Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfopruiming ----> alles aanvinken en dan OK.

Optie 2:

Schijfdefragmentatie : Start --- > alle programma's ----> Bureau accessoires ---> systeemwerkset ---> Schijfdefragmentatie ----> schijf defragmenteren

extra opties: alle programma's die je niet meer gebruikt verwijderen.



Haha jek. Gemeen hoor.

Uhm even checken of dat wat is. Shoukran voor de uitleg want ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen.