Bekijk volle/desktop versie : effe eeb vraagje aan de getrouwde dames



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-12-2010, 19:08
hoe komt het als jullie winkelen met jullie mannen en jullie komen een mooie meid/vrouw tegen dat jullie gelijk jullie mannen naar jullie toe trekken

willen jullie op die manier zeggen afblijven hij is van mij, of lekker ik heb een man met wie ik winkel en jij lekker niet

12-12-2010, 19:12


pff ik hou me daar niet eens bezig, ik ben gefocust alleen op die ene broek die ik zo graag wil.

12-12-2010, 19:14

Citaat door paleisje:
pff ik hou me daar niet eens bezig, ik ben gefocust alleen op die ene broek die ik zo graag wil.


als jij buiten de winkels loopt zie je geen kleding, ik heb het over als je zeg maar buiten loopt

ik merk het zeker wel op, ze geven me altijd een dodelijke blik en het is niet eens dat ik naar die sukkels van hun kijk

12-12-2010, 19:15
Wil je zeggen dat je lekker bent en dat jou dit overkomt?

De meeste vrouwen zijn gelukkig niet zo wanhopig hoop ik. Als een man een mooie vrouw ziet dan kijkt hij automatish. Doet elke vrouw ook. Zolang het niet bij elkaar gebeurt en er meer dan kijken gebeurt. Dan kan hij echt naar haar toe gaan en is het einde spel voor mij.

12-12-2010, 19:15


hahaha ik ook niet..als ik ga shoppen met mijn man dan ben ik enkel en alleen geconcentreerd op wat ik moet hebben, hahah...En dan moet hij maar effkes op onze kleine oppassen hahaha..En als hij me niet meer ziet omdat ik waarschijnlijk gretig op zoek ben nr een bepaalde kledingstuk dan belt hij mij op en zegt:"..hmm ik ben u alweer kwijt, waar ben jij?"

12-12-2010, 19:16

Citaat door Fortisi:
Wil je zeggen dat je lekker bent en dat jou dit overkomt?

De meeste vrouwen zijn gelukkig niet zo wanhopig hoop ik. Als een man een mooie vrouw ziet dan kijkt hij automatish. Doet elke vrouw ook. Zolang het niet bij elkaar gebeurt en er meer dan kijken gebeurt. Dan kan hij echt naar haar toe gaan en is het einde spel voor mij.


ik denk niet dat het alleen mij overkomt, maar mijn vraag was dus waarom doen ze dat

12-12-2010, 19:17
Dus met andere woorden; jij bent die mooie meid, waar getrouwde mannen naar kijken.. ze zien je als gevaar?

Ik denk dat het eerder andersom is.. dat een vent z'n vrouwtje tegen zich aan trekt en haar gaat omhelsen en knuffelen.. zo van; she is mine.

12-12-2010, 19:18
opeens weet niemand waar ik het over heb, en toch zie ik veel vrouwen altijd hun man vast houden alsof ze bang zijn dat hij gaat wegrennen

12-12-2010, 19:19
Wat een onzinnige reacties zeg! Feit is gewoon dat de meeste mannen alles na-gapen en dat hun vrouwen zich idd bedreigd voelen en vies kijken naar die ene meid! Echt bullsx, ipv hun eigen ezel onder bedwang te houden!

12-12-2010, 19:20

Citaat door Sfgh:
Dus met andere woorden; jij bent die mooie meid, waar getrouwde mannen naar kijken.. ze zien je als gevaar?

Ik denk dat het eerder andersom is.. dat een vent z'n vrouwtje tegen zich aan trekt en haar gaat omhelsen en knuffelen.. zo van; she is mine.
nee dat zie ik dus nooit gebeuren alsof hij dan bang is dat ik haar van hem af pak ofzo

nee het gaat echt om de vrouw ze geeft je een dodelijke blik en dan houd ze hem opeens vast..waarom doen ze dat

12-12-2010, 19:23

Citaat door Sfinks:
Wat een onzinnige reacties zeg! Feit is gewoon dat de meeste mannen alles na-gapen en dat hun vrouwen zich idd bedreigd voelen en vies kijken naar die ene meid! Echt bullsx, ipv hun eigen ezel onder bedwang te houden!


ja precies dat is wat ik bedoel, en ik denk dat ze elke mooie vrouw wel aangapen..ik zie vaak dat die vrouw dan naar mij kijkt (dodelijk) en dan naar haar man en dan trekt ze hem naar hem toe

waarom doen ze dat

12-12-2010, 19:24

Citaat door Sensuall:
nee dat zie ik dus nooit gebeuren alsof hij dan bang is dat ik haar van hem af pak ofzo

nee het gaat echt om de vrouw ze geeft je een dodelijke blik en dan houd ze hem opeens vast..waarom doen ze dat


Er zijn ook genoeg jaloerse mannen, dus het gebeurt echt wel.. maar blijkbaar zie jij alleen dingen die jij wilt zien. Wat een vrouw die een vent stevig vast pakt kan wel, maar andersom kan niet.. of dat ziet gij niet gebeuren? Yeh Sensuall.


Ik denk dat als ze dat bij jou doet.. ze zoiets heeft van; Ik ben married, en jij lekker niet..

12-12-2010, 19:25



Citaat door Sensuall:
opeens weet niemand waar ik het over heb, en toch zie ik veel vrouwen altijd hun man vast houden alsof ze bang zijn dat hij gaat wegrennen

Ik weet heel goed wat je bedoelt, geloof me ze gaan ook bezitterig aan de arm van hun mannen hangen als ze een getrouwde vrouw met aanhang ( eigen man en kids ) zien, alsof ik ook maar 1 seconde naar die vent van hun staar of er boven op wil springen ik heb mijn eigen man en kids bij me nota bene

12-12-2010, 19:26
misschien moet je deze vraag maar aan hen stellen en krijg je zo de langverwachte antwoord, hahah..

12-12-2010, 19:26
aaah trek er helemaal niks van aan ik weet zulke wijfen zijn gewoon Zieligg

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6