Bekijk volle/desktop versie : Gemeen/een bitch zijn.



Pagina's : [1] 2

12-12-2010, 01:25
Het zit dus zo. Ik ben echt heel lief en aardig. (al zeg ik het zelf)
Alleen ik hoor nu steeds vaker dat mensen me een bitch vinden.

Maar ik zie dit zelf niet in. Ik bedoel ik ben weleens gemeen, maar soms moet dat.
Wist niet dat zoiets je gelijk een bitch maakt.


Ze overdrijven right.

12-12-2010, 01:26


ja, ze overdrijven

12-12-2010, 01:33
Ja, kijk soms denk je: die mensen verdienen mijn gedrag en dat mag wel zo zijn, maar dan moet je je de vraag stellen: wil ik een 'bitch' zijn? Je doet het jezelf aan, ik zeg altijd: wees wie je bent, niet omwille van wie een ander is of wat een ander doet, maar puur omwille van het feit dat jij die persoon bent. Je bent dus geen btich, je hoeft je niet zo te gedragen (ook niet soms), omdat iemand anders dat zogenaamd zou "uitlokken"........

Nu makkelijk gezegd. zo denk ik erover maar ok ik mijn oh zo geweldig filosofie toepas,.... hmm soms?

12-12-2010, 01:44
Soms moet je gewoon een bitch zijn. Sommige mensen verdienen niets beter.

12-12-2010, 01:44


Misschien omdat ze je niet kennen.
Meisjes zeiden tegen mij dat ze dachten dat ik een bitch was, en dat terwijl ik een keilieve meisje ben.

12-12-2010, 01:46
Mensen vinden mij ook snel een bitch, alleen maar omdat ik heel erg eerlijk ben.

12-12-2010, 01:54

Citaat door BeMySelf:
Mensen vinden mij ook snel een bitch, alleen maar omdat ik heel erg eerlijk ben.


Moet je liegen dan?

Ik hoor vaak van m'n vriendinnen als ik iets eerlijk zeg, dat het te hard aankomt, vind ik nergens op slaan. Ik weet wanneer ik stil kan zijn en moet zwijgen over een bepaald onderwerp, maar als ze gaat vragen of dat truitje der leuk staat en ik vind van niet dan zeg ik dat gewoon hoor. Who caress, draag wat je wilt, big deal man pff.

12-12-2010, 01:55
Zodra je eerlijk bent word je ook gelijk een bitch genoemd....!

12-12-2010, 01:58

Citaat door Moschino-:


Moet je liegen dan?

Ik hoor vaak van m'n vriendinnen als ik iets eerlijk zeg, dat het te hard aankomt, vind ik nergens op slaan. Ik weet wanneer ik stil kan zijn en moet zwijgen over een bepaald onderwerp, maar als ze gaat vragen of dat truitje der leuk staat en ik vind van niet dan zeg ik dat gewoon hoor. Who caress, draag wat je wilt, big deal man pff.



Precies. Het is nooit goed joh, lieg je dan maken ze een drama en ben je eerlijk maken ze ook een drama.

12-12-2010, 02:00

Citaat door pure.F:
Zodra je eerlijk bent word je ook gelijk een bitch genoemd....!


Dat zie je vaak gebeuren idd, terwijl je het beste met diegene voor hebt.

12-12-2010, 02:00
Hahaha, best wel funny eigenlijk.

12-12-2010, 02:01
Jezelf lief en aardig vinden is enorm lelijk. In my humble opinion.

12-12-2010, 02:08


Als je een mening hebt ben je tegenwoordig al gelijk een bitch

Ik noem dat gewoon recht voor zijn raap zijn

Een echte bitch is iemand die koelbloedig en harteloos is. Zo'n doortrapte heks die geniet van het vernederen van anderen

12-12-2010, 04:12

Citaat door karima_z:
Het zit dus zo. Ik ben echt heel lief en aardig. (al zeg ik het zelf)
Alleen ik hoor nu steeds vaker dat mensen me een bitch vinden.

Maar ik zie dit zelf niet in. Ik bedoel ik ben weleens gemeen, maar soms moet dat.
Wist niet dat zoiets je gelijk een bitch maakt.


Ze overdrijven right.


vanaf hier wist ik al wat er zou komen

12-12-2010, 04:14
Een beetje zelfkennis kan toch geen kwaad.

Pagina's : [1] 2