Bekijk volle/desktop versie : Overeem beter dan Hari ?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

11-12-2010, 17:50
Denk het wel. Hij wint toch maar de K1 in Japan. Wk dus. Hari nog nooit.

11-12-2010, 17:54


als je 2 ziekenhuis patienten krijgt dan kan je inderdaad de k1 heel makkelijk winnen ja... vooralsnog heeft badr hari hem neergeslagen de afgelopen keer.. en als je ziet dat Overeem al moeite heeft met een spong en saki om met hun mee te kunnen boksen tjaa dat belooft niet veel goeds.. tegen een Badr die zo sterk is...

houd het aub op voetbal, je weet niet wat je zegt.

11-12-2010, 17:57
Geef gewoon toe dat je op negers valt geen omweg maken

11-12-2010, 18:05

Citaat door Trissintie:
Denk het wel. Hij wint toch maar de K1 in Japan. Wk dus. Hari nog nooit.



tegen de top 3 red overeem het niet,schilt,hari,bonjasky tegen de suptob wel spong,saki(al een gebroken elleboog)aert(40 jaar en helemaal gesloopt na de partij van schilt en geblesseerd)gewoon geluk gehad met de loting niets meer en niets minder.

11-12-2010, 18:06


gaga eh mislukte kk aap

jij bent tegen alles wat marokkaans is ehh kk jood

11-12-2010, 18:09
zwaar niet! Technisch is Badr velen malen beter!

alleen rust er meer kracht achter de stoten van overeem, dat komt door zijn 120 kilo zware lijf!

11-12-2010, 18:10
heb geen zin om zulke pols hier te plaatsen..Marokkanen bekijken alles chauvenistisch, en nooit realistisch. Men zal hier altijd voor de Marokaan kiezen ongeacht hoe de daadwerkelijke verhoudingen liggen.

Als ik hier een pol zou starten beste voetballer: Messi, C Ronaldo, of Elhamdoui, dan zou Elhamdoui dat met straatlengte winnnen!

11-12-2010, 18:13

Citaat door Sellatin:
heb geen zin om zulke pols hier te plaatsen..Marokkanen bekijken alles chauvenistisch, en nooit realistisch. Men zal hier altijd voor de Marokaan kiezen ongeacht hoe de daadwerkelijke verhoudingen liggen.

Als ik hier een pol zou starten beste voetballer: Messi, C Ronaldo, of Elhamdoui, dan zou Elhamdoui dat met straatlengte winnnen!


Hari is gewoon sterker dan Overeem. Heeft niks met zijn afkomst te maken

En wat doe jij hier.. zoek ander forum ofzo

11-12-2010, 18:13

Citaat door Sellatin:
heb geen zin om zulke pols hier te plaatsen..Marokkanen bekijken alles chauvenistisch, en nooit realistisch. Men zal hier altijd voor de Marokaan kiezen ongeacht hoe de daadwerkelijke verhoudingen liggen.

Als ik hier een pol zou starten beste voetballer: Messi, C Ronaldo, of Elhamdoui, dan zou Elhamdoui dat met straatlengte winnnen!


Het is zo dat badr gwn beter is dan overeem.. dus niet dom lullen

11-12-2010, 18:20

Citaat door Sellatin:
heb geen zin om zulke pols hier te plaatsen..Marokkanen bekijken alles chauvenistisch, en nooit realistisch. Men zal hier altijd voor de Marokaan kiezen ongeacht hoe de daadwerkelijke verhoudingen liggen.

Als ik hier een pol zou starten beste voetballer: Messi, C Ronaldo, of Elhamdoui, dan zou Elhamdoui dat met straatlengte winnnen!

dus jij wil zegen dat overeem beter is dan badr dikke lul

en die elhamdaoui grap is helemaal niks

11-12-2010, 18:43
volgend jaar krijg je hier antwoord op

11-12-2010, 19:06
Kwa kracht is overeem sterker dan hari, maar hari is technisch de beste.
Zijn fluwen trappen en zijn marokkaanse mentaliteit zorgen hem zijn status van goed tot slecht.

11-12-2010, 19:08


qua powe is Alistair gewoon de sterkste van allemaal.
maar Badr hari is technisch geweldig als hij zn koppie erbij houdt.

Tegen Saki wint hij met gemak terwijl dat 1 van de snelste vechters is en de laatste jaren flink aan de weg timmert.

11-12-2010, 19:30

Citaat door Jeblie:
qua powe is Alistair gewoon de sterkste van allemaal.
maar Badr hari is technisch geweldig als hij zn koppie erbij houdt.

Tegen Saki wint hij met gemak terwijl dat 1 van de snelste vechters is en de laatste jaren flink aan de weg timmert.


Saki gebroken rechterhand en elleboog voordat die begon aan zn partij tegen Overeem dus ja 1 trap en tuurlijk is het dan over en uit.. precies zelfde geld voor Aerts die zat er ook helemaal doorheen en die piste bloed na zn partij tegen Schilt.. tuurlijk als je dan een knie of stoot op je lever krijgt ga je onderuit.. Overeem heeft vandaag 2 ziekenhuispatienten gekregen en Spong diegene die fit was heeft het hem knap lastig gemaakt..

11-12-2010, 19:37
Badr Hari heeft idd explosieve stoten en trappen..vooral zn trappen vind ik zelfs gewoon eng haha.
Maar laten we gewoon eerlijk wezen, dekking van Hari is niet van hoogste nivo en dat weet iedere vechter.
En qua stootkracht schat ik Overeem toch hoger in. die gast komt van de MMA dus hij weet wel wat uitdelen en incasseren is

maar ik zou er echt alles voor betalen om die 2 tegen elkaar te zien vechten in de ArenA.

Pagina's : [1] 2 3 4 5