Bekijk volle/desktop versie : hoesten!!



Pagina's : [1] 2

10-12-2010, 22:51
mijn dochter wil al vanaf half 9 slapen maar is nu miskina nog wakker , ze hoest de hele tijd al miskina heeft gewoon last van dr longen? wat moet ik doen is zo zieligg, heb dr al ingesmeerd, drankje gegeven, hoesttablet ze kan niet meer t gaat maar door.

10-12-2010, 22:55



Citaat door TemsoenT:
mijn dochter wil al vanaf half 9 slapen maar is nu miskina nog wakker , ze hoest de hele tijd al miskina heeft gewoon last van dr longen? wat moet ik doen is zo zieligg, heb dr al ingesmeerd, drankje gegeven, hoesttablet ze kan niet meer t gaat maar door.


dat heb ik dus ook met mijn dochtertje.
camelenvet is goed.
lepel olijven olie en mint op haar borst smeren..
ik heb ook echt van alle geprobeerd maar waloeeee

10-12-2010, 22:56
Geef haar warme melk met grote lepel honing erdoor heen.
Helpt meestal altijd!

10-12-2010, 22:59
dank je meiden , ik wordt er zelf ook gek van want ik kan niks doen

allah chafiha miskina miss nerd jou kindje.

10-12-2010, 23:00


wat ik wilde zeggen is al gezegd

lepel olijfolie of honing en melk.

10-12-2010, 23:01

Citaat door TemsoenT:
dank je meiden , ik wordt er zelf ook gek van want ik kan niks doen

allah chafiha miskina miss nerd jou kindje.


amien,.. de jouwe ook lieverd..
soms gaat het er zo erg aan toe dat ze moet spugen

10-12-2010, 23:10
wat ook helpt is een ui doormidden snijden en naast haar zetten (1tje links en de andere helft rechts) je kan die halve ui ook in katoenen doek doen voor t slapen gaan haar (lauwe) eetlepel olijfolie geven en haarborst en rug mee insmeren. En haar een warm pyama aankleden en goed bedekken. Ze zal dan zeker rustiger slapen. Nadeel is wel dat de slaapkamer gaat stinken door die ui. ALLAH y chafiha

10-12-2010, 23:11

Citaat door Miss_Nerd:
amien,.. de jouwe ook lieverd..
soms gaat het er zo erg aan toe dat ze moet spugen


ja t gaat maar door ben er gewoon nerveus van, hopelijk krijgt ze dr slaap te pakken en houdt die rothoest op



LOULOU Thnxxx als t zo doorgaat ga ik dr wekken en geef dr olie of melk met honing

10-12-2010, 23:14

Citaat door fransaouiaanse:
wat ook helpt is een ui doormidden snijden en naast haar zetten (1tje links en de andere helft rechts) je kan die halve ui ook in katoenen doek doen voor t slapen gaan haar (lauwe) eetlepel olijfolie geven en haarborst en rug mee insmeren. En haar een warm pyama aankleden en goed bedekken. Ze zal dan zeker rustiger slapen. Nadeel is wel dat de slaapkamer gaat stinken door die ui. ALLAH y chafiha



ja jammer dan ik wil gewoon dat ze opknapt, ik ga nu olie ff warm maken en haar insmeren. dank je lief.

10-12-2010, 23:20
Graag gedaan. Echt die ui klinkt raar maar t helpt echt, ik spreek uit ervaring! Ze moet ook eetlepel (lauwe) olijfolie innemen he?

10-12-2010, 23:21
t beste is gewoon paar lepeltjes honing geven, zonder niets, daar knapt ze beter van op... Geef t ook altijd aan mn dochter en na paar dagen is t over.

allah y shafiha,inshallah

10-12-2010, 23:36
dankk meiden


t punt is nu ze slaapt miskina maar hoest wel er tussen door en wil dr niet wekken zeg maar ik heb dr wel ingesmeerd, ik hoop dat ze dr slaap pakt en dat die hoest verdwijnt nu zeg maaarr

21-12-2010, 22:04


hoe is t met je dochtertje?

21-12-2010, 22:07

Citaat door shebekia80:
hoe is t met je dochtertje?



heee lieverd wat lief dat je me vraaagt naar me kindjee, t gaat hamdoelah superrr, heb dr olijfolie gegeven pure uit marokko en ze kon die dag gelijk goed slapen en na 2 dagen was t over hamdoelah


thnxxxxxxxxxxxxxxxxx

21-12-2010, 22:10
De mijne ook al, die hoest hangt al zo n zes maanden boven haar hoofd. (klinkt raar)

Maar het komt en gaat, nu heeft ze het weer constant. en als je naar de dokter gaat is het je hebt een drankje die je kunt kopen...




Ze hoest nu al zo lang dat ze vandaag erg schreeuwde van de pijn bij haar linker long dat ik echt dacht safi wat is dit?

Maar was wel erg boos op de dokter zeg vandaag.. pff


By the way, ik heb bij haar olijfolie, honing met thee of melk, gemberdrankje (van ma) en zo veel dingen nog meer he maar niks nada nakkes helpt..

Pagina's : [1] 2