Bekijk volle/desktop versie : Naar aanleiding van mijn knoflooksaustopic..



Pagina's : [1] 2 3 4

10-12-2010, 18:07
[Hebben jullie het uitgeprobeerd? En zo ja..hoe smaakte het? Lekker?? Mag ik dan een stem van jou voor mijn baby? Die doet namelijk mee op babyplein.nl/prijsvraag en hij stond bijna bovenaan, totdat de mocros de boel gingen belazeren en er heel veel fotos zijn verwijderd, inmiddels hebben ze mn abdulrahmaan teruggezet maar ben veel stemmen kwijt, en alleen door jullie kan het weer goed komen! Hij staat in de 5e of 6e rij, je ziet zn naam wel! Vergeet aub niet je email te bevestigen anders telt je stem niet, en hoe meer emailadressen je hebt, hoe beter! Mijn dank is groot schatjes! xx]

10-12-2010, 18:13


Ook de stille lezers aub! Want ik zie dat er wel steeds gelezen wordt maar dat er niks mee wordt gedaan..kleine moeite, GROOT gebaar, en vergeet niet, wat je doet, wordt je gedaan!

10-12-2010, 18:18
al 16 x bekeken, gunnnn gunnnnn, is gratis!

10-12-2010, 18:20
Geef effe de link..

10-12-2010, 18:22


http://www.babyplein.nl/prijsvraag ...als je control f doet krijg je zoekfunctie..typ abdulrahmaan..hij staat in de 5e of 6e rij naar beneden, dankjewel, gunners zijn de wereld nog niet uit hahaha, en geef het door mwaaah xx

10-12-2010, 18:31
Heb gestemd.

10-12-2010, 18:33
lukt niet.. Vindt je schatje niet

10-12-2010, 18:50
Back devil, je weet me te vinden als je zelf een scheetje krijgt hihi

shitan, wajow heb het gevoel of ik scheld ahahahah, hij staat in de 6e rij, tis een blauwe foto!!

10-12-2010, 18:51
Trouwens black devil...heb je de knoflooksaus uitgeprobeerd?? Bedankt voor het stemmen schatje, en nogmaals mensen, als je meerdere mails hebt (werk school stage) doen he, en voor de mensen die getrouwd zijn, stem voor je man

10-12-2010, 19:10
Heb jij last van virtuele ADHD?

10-12-2010, 19:13
Shit niyah heeft me betrapt..nee praat praat met ikeafreak, die zal kunneb bevestigen dat het adhd real life is, ewa en nu stemmen met je emailadressen zied shem..heb je galactogil nog gehaald?? xx

10-12-2010, 19:18
wat krijg je als die op de eerste plek komt, snap namelijk niet ,waarom ouders dit doen, laats was het op tv dat zelfs ouders zover gaan om te frauderen zodat ze meer stemmen krijgen

10-12-2010, 19:24



Citaat door Kaukie:
[Hebben jullie het uitgeprobeerd? En zo ja..hoe smaakte het? Lekker?? Mag ik dan een stem van jou voor mijn baby? Die doet namelijk mee op babyplein.nl/prijsvraag en hij stond bijna bovenaan, totdat de mocros de boel gingen belazeren en er heel veel fotos zijn verwijderd, inmiddels hebben ze mn abdulrahmaan teruggezet maar ben veel stemmen kwijt, en alleen door jullie kan het weer goed komen! Hij staat in de 5e of 6e rij, je ziet zn naam wel! Vergeet aub niet je email te bevestigen anders telt je stem niet, en hoe meer emailadressen je hebt, hoe beter! Mijn dank is groot schatjes! xx]

dat was toch juist het probleem of niet dan?

ze zien dat...

10-12-2010, 19:26

Citaat door mevr_watata:
wat krijg je als die op de eerste plek komt, snap namelijk niet ,waarom ouders dit doen, laats was het op tv dat zelfs ouders zover gaan om te frauderen zodat ze meer stemmen krijgen



1e plek 750
2e plek 250
3e plek 100

Wist niet dat het op tv was., maar zoals je kan zien in mn topic wordt er gefraudeerd ja, allemaal neppe emails aanmaken en ermee stemmen, dus ze hadden een hele kliek eruit gegooid en mn zoontje hadden ze er per ongeluk mee genomen, mmaar goed, excuses aangeboden, stemmen helaas niet allemaal terug, de laatste paar, wel klein kortinkje op product en nu maar hopen dat ik met jullie hulp weer bovenaan kom!!!

Dus wataataa, stem met je emails en bevestig, mijn dank is groot! xx

10-12-2010, 19:29

Citaat door Zouhet:
dat was toch juist het probleem of niet dan?

ze zien dat...


Nee, haast iedereen heeft wel meerdere emailadressen, als je met 3 stemt ofzo is dat heus geen ramp, wat ze mij vertelden is dat die mensen echt gewoon 200 emails aanmaakten gewoon voor ff te stemmen, dus geen lopende emails snap je. Al die marokkaanen gewoon weg, maar eerlijk die adden echt veel maan, 300/400 stemmen in korte tijd

Ga je nu ook voor me stemmen??

Pagina's : [1] 2 3 4