Bekijk volle/desktop versie : touzani stuurt eboue panna's tijdens arsenal feestje



10-12-2010, 17:23

10-12-2010, 20:47


Holland shirt ?! Tfoeoeoeoe !

10-12-2010, 20:58
was chamack aanwezig

11-12-2010, 19:41

Citaat door Mocroinho:
Holland shirt ?! Tfoeoeoeoe !

gaga een eind verderop spelen eh kksukkel

11-12-2010, 20:10



Citaat door Mocroinho:
Holland shirt ?! Tfoeoeoeoe !


Jij bent raar alsof je dan een landverrader bent, het tenue van Nederlands is mooi

11-12-2010, 20:12
Soufiane is álles behalve verkaast.

Bovendien, hij is ook gewoon het gezicht van Cruyff sport.

11-12-2010, 20:22
dat shirt is van zijn sponsor cruyff sports jeweet wel van die schoenen enzo

11-12-2010, 20:23

Citaat door N.A.T.O.S.:
was chamack aanwezig

geen idee jeziet v persie wel

11-12-2010, 20:30
haahhhaah echt lauw om te zien. Ik vind die Eboue zoiezo al een grappenmaker.

11-12-2010, 20:31

Citaat door Marocpower:
dat shirt is van zijn sponsor cruyff sports jeweet wel van die schoenen enzo




11-12-2010, 20:37
die lach is dodelijk!
hahahahahaha

12-12-2010, 13:38

Citaat door feyenoordSTER:
gaga een eind verderop spelen eh kksukkel


Wat is dit voor een kinderachtige opmerking. Aan jouw reactie te zien ben jij een 10 jarig kotertje die niks anders te doen heeft dan met kanker lopen spotten. Jij bent dus dat type 'kutmarokkaan'. Jij geeft ons alleen maar een slechte naam, ben jij trots op jezelf ? want jij doet niks goed. Als jij dat voor mijn neus had gezegd, sloeg ik alle tande uit jouw smoel. Ik hoop dat Allah jouw helpt, want er zitten echt een paar steekjes bij jou los.

12-12-2010, 17:50



Citaat door Mocroinho:
Wat is dit voor een kinderachtige opmerking. Aan jouw reactie te zien ben jij een 10 jarig kotertje die niks anders te doen heeft dan met kanker lopen spotten. Jij bent dus dat type 'kutmarokkaan'. Jij geeft ons alleen maar een slechte naam, ben jij trots op jezelf ? want jij doet niks goed. Als jij dat voor mijn neus had gezegd, sloeg ik alle tande uit jouw smoel. Ik hoop dat Allah jouw helpt, want er zitten echt een paar steekjes bij jou los.



Het sprong er spontaan uit, na JOUW kinderachtige reactie. Door een sponsorshirt denk jij wel even te weten hoe Soufiane in elkaar zit. Bsa7tek hoor.

Ghair insha Allah ,
eerst bedreig je me en dan doe je dou3a.

Nee, de gemeenschap heeft pas veel aan mensen zoals jij !

28-12-2010, 02:40

Citaat door Mocroinho:
Wat is dit voor een kinderachtige opmerking. Aan jouw reactie te zien ben jij een 10 jarig kotertje die niks anders te doen heeft dan met kanker lopen spotten. Jij bent dus dat type 'kutmarokkaan'. Jij geeft ons alleen maar een slechte naam, ben jij trots op jezelf ? want jij doet niks goed. Als jij dat voor mijn neus had gezegd, sloeg ik alle tande uit jouw smoel. Ik hoop dat Allah jouw helpt, want er zitten echt een paar steekjes bij jou los.



eeh hoerejong wt prat je zo stoer a kk aap,wt doe je biggie tege een feyenoorder a jodehoofd, kom voor mij neus dat zegge k sla je neus scheef a zwemmer