Bekijk volle/desktop versie : Dames en heren, hoe moet het nou verder met onze jeugd??



10-12-2010, 00:42
http://www.youtube.com/watch?v=XDMVU7wVCyQ



10-12-2010, 00:54


zo hey, gekke marokkaan is dat. Waar is dat?

10-12-2010, 00:57
jaa ik vind het echt ongelooflijk dit, toegeven en vol in de camera zeggen dat je een dief bent. Dit getuigt van pure valsheid. Het is trouwens ergens in belgie , denk brussel.

10-12-2010, 01:00

Citaat door Mega_Pixel:
jaa ik vind het echt ongelooflijk dit, toegeven en vol in de camera zeggen dat je een dief bent. Dit getuigt van pure valsheid. Het is trouwens ergens in belgie , denk brussel.

hahaa, die gast heeft wel ballen om dit gewoon voor een camera te zeggen. En die algerijnen dan op het eind van het filmpje, kijk hoe ze hun avonden vullen. Die gasten hebben het moeilijk daar joh.

10-12-2010, 01:07



Citaat door debaarsjes:
hahaa, die gast heeft wel ballen om dit gewoon voor een camera te zeggen. En die algerijnen dan op het eind van het filmpje, kijk hoe ze hun avonden vullen. Die gasten hebben het moeilijk daar joh.



jaaa dat is ook zo die mensen in die achterstandswijken hebben het ook ontzettend moeilijk, maar stelen? Dat hoeft niet, ik begin steeds meer begrip te krijgen voor mensen als fortuyn,wilders etc. En dan voor het feit dat zij een einde willen maken aan dit onnozele 'gangstergedoe'.

10-12-2010, 01:11

Citaat door Mega_Pixel:
jaa ik vind het echt ongelooflijk dit, toegeven en vol in de camera zeggen dat je een dief bent. Dit getuigt van pure valsheid. Het is trouwens ergens in belgie , denk brussel.

Dat is in Parijs ...

10-12-2010, 01:11

Citaat door Mega_Pixel:
jaaa dat is ook zo die mensen in die achterstandswijken hebben het ook ontzettend moeilijk, maar stelen? Dat hoeft niet, ik begin steeds meer begrip te krijgen voor mensen als fortuyn,wilders etc. En dan voor het feit dat zij een einde willen maken aan dit onnozele 'gangstergedoe'.

Je hebt wel een punt, maar je moet weten dat die gasten zich totaal afgezonderd voelen van het leven buiten de wijk. Ze zijn opgegroeid in een Europees land maar in een wijk vol met immigranten, dat zal altijd de integratie doen stuk lopen en altijd zorgen voor een stijgende criminaliteit. Die Marokkaanse jongen in het filmpje zal niet als dief geboren zijn, je wordt gemaakt tot dief.

10-12-2010, 15:43

Citaat door HoceimaBoyZ:
Dat is in Parijs ...
Volgens mij is het in Brussel, die wijk komt mij bekend voor.