Bekijk volle/desktop versie : Jongens zijn zo raar!



09-12-2010, 21:28
Soms he dan lig ik zo te piekeren als ik me niet goed voel.. dan denk ik aan allerlei dingen. Maar van al die dingen valt me een ding op: jongens zijn zo raar. Het spijt me zeer, maar vanaf heden kan niemand me overtuigen dat jongens echt leuk kunnen zijn. En je laat me vooral lachen als je zegt dat jouw vriendje ‘‘anders’’ is en blabla.. want uiteindelijk zijn ze allemaal hetzelfde. En alsnog moet ik niet alle jongens over een kamp scheren. Maar goed ik weet haast zeker dat 97% zo een sukkel is en die 3% procent die erover is, daar zal 2% zeker homo van zijn en ja als we moeten teren op die ene procent dan worden we met z’n allen gek!!
Dan zou de methode van Arabieren etc (meer vrouwen hebben) zeker handig zijn, maar dan nog zou ik het niet fijn vinden om mijn vent te delen met 7 anderen. Zelfs dan is het niet eens de moeite waard om die gast te delen ook al zou je hem dan misschien maar een dag‘ in de week voor jezelf kunnen hebben. Soms krijg ik echt spontaan koppijn van ‘‘mannen’’. Dan begin je er eindelijk aan en wil je het ook een kans geven, maar zodra je een ervaring (of meer duh) hebt meegemaakt zou je echt gewoon terug in de tijd willen reizen om die pijn/stress te voorkomen die je meegemaakt hebt. Terwijl ik dit ook aan het typen ben denk ik ook.. shit men als ik aan de macht was dan zou ik ze allemaal gecastreerd hebben, even kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Maar goed.. eerlijk is eerlijk.. liefde kan ook leuk zijn, de eerste periode!! Dan is die ene jongen in je leven helemaal geweldig. Hij geeft je aandacht, reageert snel terug op je smsjes, postduifberichten, msn, ping, hyves, twitter en ga zo maar door. Je bent dan constant in een soort van andere wereld waar alles zo mooi is. Beetje effect van een joint heeft liefde.. alles is ineens zo leuk. Zelfs als je na een schattig smsje van je vriendje ondergescheten wordt door een duif is je enige reactie: Oh dat is balen, maar goed.. komt wel goed! NOT!!! Zeker komt het niet goed.. wordt wakker man.. die ellende. Ik heb even voor je nagedacht en research gedaan of course en ben tot een aantal conclusies gekomen. Ik weet echt gewoon zeker dat je dingen gaat herkennen en please na het lezen van deze informatie ren dan niet naar de keuken om een mes of ander scherp materiaal te zoeken om achter die vent van je aan te rennen om hem te castreren. Het is alleen om je tot de realiteit te brengen.. en tip: gebruik een knuppel.. dat is maar pijn voor even.. (helaas).
Heb je niet gemerkt dat als je ruzie met hem hebt, dat je ineens te horen krijgt dat je koppig bent.. Als je stil bent dan gaat hij juist zeuren dat het je helemaal niks boeit. Als je hem belt dan ben je ineens te plakker, omdat je hem vraagt waarom die niet terug smst.. Krijg je als antwoord te horen na 90 minuten + rusttijd (voetbalwedstrijd dus).. jaja het bekende shitsmoesje.. ‘‘Ik was voetbal aan het kijken blabla..’’ Maar goed voetbal is alleen belangrijk als je niet in de buurt bent. Als je voor z’n neus een of andere sexy move zou doen, zou de aandacht binnen no time voor jou zijn dat weet ik wel zeker. Belt ie jou na paar keer eindelijk op gaat hij doodleuk tegen je zeggen dat je blij moet zijn dat hij je belt! En als je het dan zat bent, dat achter hem aanhoppen.. en ermee kapt gaat ie ineens weer slijmen en probeert hij je te winnen. Het ergste is dat bijna elk meisje hem dan ook nog meer kansen geeft, wat naief genoemd word maar dat stukje geduld hoort er ook bij. Geduld als karaktereigenschap is heel belangrijk dus als je dit hebt zeker TOPPIE.. en zo niet ja.. dan zoek een brug op of zo en verder zal ik je geen hints geven. Natuurlijk bedoel ik dat als geintje.. dames hebben onbewust wel geduld als karaktereigenschap, maar dat is ook wel nodig als je met die beesten gaat wonen later.
Maar okey.. je begint eindelijk te wennen aan die jongen en hij ook aan jou (denk jij) dan zeg je natuurlijk tegen hem: schatje, ik hou echt van je… ben blij dat je van mij bent etc. Zodra die dat hoort smilet hij zo een beetje scheef met zijn mond en denkt ie: holy shit..love alert love alert, maar dit is niet de bedoeling!!! En voor je het weet gaat ie ineens droog tegen je doen en ineens is niks meer goed, waardoor jij je alleen shit voelt. Juist omdat je je shit voelt wil jij als vrouw/dame/meisje/wijf weet ik veel.. je gevoelens uiten en tegen degene waarvan je zoveel houdt zeggen wat je dwars zit (kotsneiging). Op dat moment gaat hij juist zijn reet naar je keren en geeft hij je van die seintjes dat je fucking irritant bent en dat hij niet snapt waar je mee kan zitten. Terwijl ik dit typ he.. maak ik bijna van die gromgeluiden van woede.. sjesus wat is dit is een irritatiepunt! Even tot tien tellen hoor…..
Zucht…Maar je hebt ook nog zeldzame jongens he.. die juist gaan zeuren dat je gesloten persoon bent en dat je hem niet vertrouwt en daarom dat je hem niks zegt over wat je denkt etc. Of bv. dan heb je na lange tijd het contact met een jongen opgepakt waar je toendertijd zo goed mee kon opschieten en dan gaat die vent van je ineens zo lastig doen, want jaa.. jaloezie (wat ze niet toegeven) speelt dan toch weer een grote rol op dat moment! Dan heb je volgens hem een of andere belofte verbroken en dan kan hij je moeilijk vertrouwen (haha zo lachwekkend he). Maar ja als wij dames dan over beloftes praten dan krijg je gewoon simpel te horen: Ja het moest, want het kon niet anders. Dat moeten we dan maar pikken en juist omdat we geduld hebben surviven wij dit onderdeel makkelijk.
Maar valt je nooit op.. dat als je vreemdgaat als meisje (wat minder voorkomt dan bij jongens) dat het je gewoon niet vergeven wordt. Die jongen waar je dan meegaat kan het wel vergeten maar ho maar… geen vergeven. En als hij degene is die vreemdging komt hij met hangende pootjes terug en vraagt hij om vergiffenis.. en hoe erg het ook is. Die jongen krijgt van jou toch zijn zin en je vergeeft het hem hoe dan ook omdat je hem niet kwijt wilt. Een jongen die vreemdgaat is het niet waard.. realiseer jij je wel dat als hij de aandacht bij iemand anders zoekt dat het eigenlijk betekent: even kijken of de liefde voor mijn vriendin wel sterk is.. hou ik wel van haar?
Tot slot als het dan toch mis gaat in een relatie en je kapt ermee na al die kansen die je hem gaf. Zal hij nog even de moeite doen om achter je aan te gaan, maar daarna zal die jongen je al snel proberen te vergeten en op welke manier… hmm.. dat gromgeluidje begin ik weer te maken dus dan weet je hoe laat het is: hij gaat flirten met andere meiden. Terwijl wij dan nog dagen over hem liggen te piekeren en zelfs dagen nog de neiging hebben om hem te willen spreken of zien, zodat het misschien toch goed komt. Hoe moeilijk het is in deze laatste fase, uiteindelijk komt het allemaal goed.. het meisje probeert van haar fouten te leren en wil toch door met haar leven. Ze zal die jongen nooit vergeten, maar probeert zijn goede eigenschappen terug te vinden in een andere jongen….die misschien wel beter voor haar is!!

Pffff… wat een shit he.. liefde! Na het typen van deze tekst begin ik me nog meer te realiseren dat liefde hoe dan ook meer problemen met zich meebrengt dan iets anders. De komende tijd zal ik er in ieder geval geen tijd meer in steken.. gewoon uit zelfbescherming. Lekker focussen op school en dingen die belangrijk zijn voor in de toekomst. Doelen bereiken die je maken zoals je wordt (klinkt verwarrend, maar na paar keer lezen ga je het begrijpen.. ja.. ook jij ja!).

Tip: ga van eten houden, eten wil juist dat je aandacht aan het besteedt en leukste is dat eten je niet zo makkelijk verlaat: blijft lekker op je reet en buik hangen. Maar jaa ook daar hebben we een leuke oplossing voor: ZUMBA!

Genoeg vertelt.. heb honger…. EINDEEEEEE!!

Ps. Dit zijn niet echt lange verhalen, eerder collumns. Let me know wat jullie ervan vinden, thanks!!

09-12-2010, 21:44


Hahaha, nou meid, ben het helemaal met je eens!
Vraag me echt af, waar je het toch allemaal vandaan haalt haha!

Vooral:

Tip: ga van eten houden, eten wil juist dat je aandacht aan het besteedt en leukste is dat eten je niet zo makkelijk verlaat: blijft lekker op je reet en buik hangen. Maar jaa ook daar hebben we een leuke oplossing voor: ZUMBA!


Up naar de next one!

09-12-2010, 23:02
haha ik wou zelf zo'n column beginnen
maar werd effe afgeleid door een topic die is geopend,
door een jongeman die z'n vrouwtje terug wilt krijgen hahahaha...
eigenlijk gun ik het hem ook wel wollah, ik zie daarin dat hij
echt van haar houd, maar zoals je al zei je weet het maar nooit met
de jongetjes van tegenwoordig!!!!!!!!!!!!

09-12-2010, 23:15
Hahahahahahaha wollah jij kan super goed schrijven!!

Ik kan me daarin echt herkennen en dat wij meisjes geduld moeten hebben.. Geduls is de sleutel tot succes zeggen ze meestal.

Billah ilaa bazz gaam door schrijven!!

XXX Fadoua

09-12-2010, 23:15


Hahahahahahaha wollah jij kan super goed schrijven!!

Ik kan me daarin echt herkennen en dat wij meisjes geduld moeten hebben.. Geduls is de sleutel tot succes zeggen ze meestal.

Billah ilaa bazz gaam door schrijven!!

XXX Fadoua