Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over henna



09-12-2010, 16:05
Hoe krijg je de henna donker op je handen ( versiering ), doen jullie er iets in?


Liefs.

09-12-2010, 16:56


Hey meid, ik doe het zo:
Ik gebruik henna tazzarine(groen pak) ik zeef het , doe beetje citroensap, warm water en beetje suiker, goed roeren , bedekken met een plastic zakje en 1 nacht laten staan en de volgende dag kan je hem gebruiken.

09-12-2010, 17:39
wnr je klaar bent met het henna op je handen te zetten moet je er citroen op deppen word ie ook donker van. Eventueel beetje suiker in de citroen.
En zo lang mogelijk laten op je handen, mee slapen tot de volgende dag.
Oja als je hem de volgende dag eraf wil halen kun je het beter zonder water doen dan word ie nog donkerder maar met beetje olie.

Majah kan de marokaanse vrouw n dag zonder water hihih

09-12-2010, 20:52

Citaat door kouskous30:
Hey meid, ik doe het zo:
Ik gebruik henna tazzarine(groen pak) ik zeef het , doe beetje citroensap, warm water en beetje suiker, goed roeren , bedekken met een plastic zakje en 1 nacht laten staan en de volgende dag kan je hem gebruiken.


Ja meestal doe ik het ook met die henna. Moet je er poeder suiker in doen of echt suiker?

Citaat door hijaab_dragende:
wnr je klaar bent met het henna op je handen te zetten moet je er citroen op deppen word ie ook donker van. Eventueel beetje suiker in de citroen.
En zo lang mogelijk laten op je handen, mee slapen tot de volgende dag.
Oja als je hem de volgende dag eraf wil halen kun je het beter zonder water doen dan word ie nog donkerder maar met beetje olie.

Majah kan de marokaanse vrouw n dag zonder water hihih


, oke ja hier hoor ik vaker van!
Maar dankjewel meid

09-12-2010, 20:56


graag gedaan meid

succes

09-12-2010, 22:17
Heb gehoord olij folie op doen nadat je henna op je handen hebt versiert en dat het een beetje droog is geworden.

10-12-2010, 07:17
scheutje terpetine..maar daar krijg je zwarte vlkekken van..

10-12-2010, 10:03

Citaat door Touzinetje_:
Ja meestal doe ik het ook met die henna. Moet je er poeder suiker in doen of echt suiker?


, oke ja hier hoor ik vaker van!
Maar dankjewel meid


Gewoon suiker, en bij mij word ie echt donker de henna, maar je moet wel de henna pasta een nachtje laten rusten of een hele dag en daarna versiering doen in de avond.

10-12-2010, 10:04

Citaat door lilchakir:
scheutje terpetine..maar daar krijg je zwarte vlkekken van..


Dat is echt gevaarlijk , het brand je huid, terpentine gebruiken ze ook in marokko en is echt gevaarlijk, je huid brand en krijg vreselijk jeuk en uitslag