Bekijk volle/desktop versie : Waar kun jij je aan irriteren?



09-12-2010, 13:11
Ik aan...

[Mensen die voedsel naar binnen werken alsof hun leven er vanaf hangt .]

09-12-2010, 13:13


Wuahahahahah me broertje!
Als hij eet hahaha omg alsof er elk moment iemand kan langskomen en eten uit zn handen pakt.
En als hij chips eet maakt hij er een stapelbed van en stopt het in zn mond :hih:

09-12-2010, 13:13
Wuahahahahah me broertje!
Als hij eet hahaha omg alsof er elk moment iemand kan langskomen en eten uit zn handen pakt.
En als hij chips eet maakt hij er een stapelbed van en stopt het in zn mond

09-12-2010, 13:13
Daar irriteer ik mij ook aan.

-Mensen die overdreven hard lachen.
-Mensen die om alles lachen.
-Mensen die geen eigen mening hebben maar met iedereen meewaaien.
-Mensen die snel in de verdediging schieten.
-Mensen die doen alsof ze je kennen, maar in werkelijkheid 2 keer met je gesproken hebben.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.

09-12-2010, 13:15


Ik erger me aan domme mensen.

09-12-2010, 13:18

Citaat door liefhebber_:
Wuahahahahah me broertje!
Als hij eet hahaha omg alsof er elk moment iemand kan langskomen en eten uit zn handen pakt.
En als hij chips eet maakt hij er een stapelbed van en stopt het in zn mond :hih:


één ding is zeker jouw broertje moet niet in mijn buurt zijn , zal 'm eerst vriendelijk verzoeken ermee op te houden bij geen verandering kan hij een rechtse verwachten heeft hij meteen geen zin meer om te eten , .

09-12-2010, 13:20

Citaat door M.A.C:
één ding is zeker jouw broertje moet niet in mijn buurt zijn , zal 'm eerst vriendelijk verzoeken ermee op te houden bij geen verandering kan hij een rechtse verwachten heeft hij meteen geen zin meer om te eten , .




Ik schreeuw dan altijd tegen m van halloo mohammed is niet thuis je hoeft niet zo snel te eten.
Mohammed is me andere broertje haha.
Echte hyena's

09-12-2010, 13:24

Citaat door __Nora__:
Daar irriteer ik mij ook aan.

-Mensen die overdreven hard lachen.
-Mensen die om alles lachen.
-Mensen die geen eigen mening hebben maar met iedereen meewaaien.
-Mensen die snel in de verdediging schieten.
-Mensen die doen alsof ze je kennen, maar in werkelijkheid 2 keer met je gesproken hebben.

Zo kan ik nog wel even doorgaan.


Je hebt een enthousiaste opsomming gemaakt , ik dacht zelf laat ik het maar houden bij 1 ding , alhoewel ik me aan meerdere dingen kan irriteren.

De dingen die jij hebt benoemt daar kan ik me ook aan irriteren.

We moeten eigenlijk aan ons hart denken, zulke zaken zijn het in principe niet waard om je aan te irriteren maar onbewust doen we het toch .

09-12-2010, 13:26

Citaat door liefhebber_:
Ik schreeuw dan altijd tegen m van halloo mohammed is niet thuis je hoeft niet zo snel te eten.
Mohammed is me andere broertje haha.
Echte hyena's



09-12-2010, 13:30
Okay hier kan ik me kapot aan irriteren.. Vooral marokkaanse vrouwen doen het
Maar als ze kauwgom kauwen dat je dan de hele tijd tak tak tak hoort.. Weet je wel? Zooo irritant..

09-12-2010, 13:38

Citaat door Freaky_Like_Me:
Okay hier kan ik me kapot aan irriteren.. Vooral marokkaanse vrouwen doen het
Maar als ze kauwgom kauwen dat je dan de hele tijd tak tak tak hoort.. Weet je wel? Zooo irritant..


Ja dat is echt verschrikkelijk, ! Het zijn echter niet alleen de vrouwen de mannen kunnen er ook wat van. Laatst was een vriend van mijn broer op een kauwgompje aan het kauwen, hij was zo aan het smakken, ik had echt zoiets van . Ik dacht wacht ga 'm even vragen waarom hij dat doet. Zijn antwoord was "zo komt de smaak meer vrij".

09-12-2010, 13:41
Hahahahaha jij hebt het hem gevraagd? Goed zo!! meestal kijk ik mensen gewoon boos aan
En dan zijn antwoord.. "zo komt er meer smaak vrij?" hahahahaha
leuk bedacht

09-12-2010, 13:49



Citaat door Freaky_Like_Me:
Hahahahaha jij hebt het hem gevraagd? Goed zo!! meestal kijk ik mensen gewoon boos aan
En dan zijn antwoord.. "zo komt er meer smaak vrij?" hahahahaha
leuk bedacht


Yep ! Hoe verzint hij het .

09-12-2010, 13:55
Meiden die geen deo gebruiken ken er enkele
Meiden met piratendoekje, legging en korte jasjes en dan bedoel ik XXL formaat
Meiden met make up voor vaderland (rood groen)
Meiden die luidruchtig zijn en met een accent praten echt zo van iwa koem koem shem maaraaaah???