Bekijk volle/desktop versie : Meegedaan aan gratiz.nl



09-12-2010, 12:10
Hoi Meiden,

Tijdje geleden had ik via gratiz.nl mijn gegevens ingevuld omdat je gratis proefmonstertjes kon krijgen en die heb ik ook gekregen, alleen nu word ik overspoeld met brieven van allerlei bedrijven met brochures en reclames en weet ik veel allemaal Word er dizzy van, weet iemand hoe ik dit kan stoppen? Ik heb er niet om gevraagd maar kennelijk sta ik nu in een database oid en gaat dit eeuwig door.

Wil iemand helpen die er verstand van heeft? Ik kan niet elke keer een aparte brief aan de Postcodeloterij, Dela en Vgz gaan schrijven

09-12-2010, 12:12


bellen en zeggen dat je niks meer wilt ontvangen.

09-12-2010, 12:17
Had dit een tijd geleden ook. Als het goed is staat er ergens onder in de mail in kleine letters hoe je het moet stoppen .

daar moet je dan ergens op klikken en dan houd het voor een groot gedeelte op. Er komt nog wel een gedeelte binnen in mijn map ongewenst. Maar dat is al een heel stuk minder storend .

veel succes

09-12-2010, 12:19

Citaat door OumYAssine:
Had dit een tijd geleden ook. Als het goed is staat er ergens onder in de mail in kleine letters hoe je het moet stoppen .

daar moet je dan ergens op klikken en dan houd het voor een groot gedeelte op. Er komt nog wel een gedeelte binnen in mijn map ongewenst. Maar dat is al een heel stuk minder storend .

veel succes


Hey lieverd,

Ik krijg ze niet via de mail, maar via post aan huis..Word er echt gek van..Hoe kan ik dat stoppen, want ik heb idd al gekeken onderaan die brieven, maar er staat niks bij, en om nou elk bedrijf te bellen na een brief, is echt teveel...

09-12-2010, 12:21



Citaat door maroc_1987:
bellen en zeggen dat je niks meer wilt ontvangen.


Je bedoeld elk bedrijf na een brief bellen? Zijn vaak 0900 nummers en voordat je je vraag hebt gesteld ben je ook weer drie uur verder..Als het nou 1 bedrijf was oke, maar heb deze week al drie brieven gehad..Echt vreselijk man

09-12-2010, 12:25
pffffffffffff brieven dacht mailtjes met reclame.

Zolang het gewoon reclame is zou ik het gewoon negeren en elke keer weggooien.

Er bestaat alleen een register zover ik weet waar je je kan aanmelden dat je niet gebeld wil worden door bedrijven.

Misschien eens googlen of er ook zoiets bestaat tegen post .

Elk bedrijf bellen is denk ik onbegonnen werk.

09-12-2010, 12:26

Citaat door diamondlady84:
Je bedoeld elk bedrijf na een brief bellen? Zijn vaak 0900 nummers en voordat je je vraag hebt gesteld ben je ook weer drie uur verder..Als het nou 1 bedrijf was oke, maar heb deze week al drie brieven gehad..Echt vreselijk man



Ja ik denk dat je anders die brieven zult blijven ontvangen. zoek anders een mailadres op, dan kun je ze een mailtje sturen

09-12-2010, 12:35
Ik heb net die rot Gratiz gemaild, hoop dat ie mijn gegevens verwijderd..

09-12-2010, 12:57
Kreeg dit terug van hem

Ik maak alleen maar links naar andere bedrijven die iets weggeven. Ik heb dus ook helemaal geen gegevens van gebruikers.

Misschien heb je een enquete ingevuld en op veel dingen JA gezegd? Zodat je toestemming geeft dat ze je iets mogen sturen? Waarschijnlijk stopt alles dan vanzelf. Voor de zekerheid kun je dit navragen bij het bedrijf waar je je gegevens hebt achter gelaten.



Normaal gesproken blijft het bij 99 van de 100 gratis artikelen alleen maar bij het gratis artikel. En verder krijg je je helemaal niks en heb je toch mooi het gratis product.



Groet,

Erik

GratiZ.nl

09-12-2010, 13:02
heb even voor je gegoogled

hier wat info als je het wil stoppen

http://www.woonhelpdesk.nl/index.php?wonen=20&artikel=274&onderwerp=Hoe%20wee rt%20u%20geadresseerd%20reclamedrukwerk?

http://www.rijksoverheid.nl/documenten-en-publicaties/vragen-en-antwoorden/wat-kan-ik-doen-tegen-ongewenste-reclame-en-folders-in-mijn-brievenbus.html

09-12-2010, 13:05
http://https://www.postfilter.nl/

09-12-2010, 13:06
Erik liegt!

Gratiz verkoopt hun gegevens aan andere bedrijven.

09-12-2010, 13:08


Alles retourneren! "retour/woont niet op deze adres" schrijven op die brief dan gaan ze jouw uit database halen.

09-12-2010, 13:08
Is echt vervelend he. Er zit altijd een addertje onder het gras met dit soort dingen.

09-12-2010, 13:12

Citaat door Maryama__:
Is echt vervelend he. Er zit altijd een addertje onder het gras met dit soort dingen.


Daarom is het altijd verstandig om de Algemene Voorwaarden van die website / actie te lezen. Daar zou het vermeld moeten staan.