Bekijk volle/desktop versie : Ervaring met UPC



09-12-2010, 11:04
Dames,

Wie heeft er ervaring met UPC (telefonie, internet en televisie)


09-12-2010, 14:55



Citaat door Laat-je:
Ik. Vraag maar raak.



Weleens storingen? Service goed?

En mijn man's vraag Wij hebben zo n totaalpakket genomen, hier zit digitale televisie bij. Wat houdt dit in? Zit er dan zo een extra kastje bij ofzo? Verder zijn wij van plan gewoon kabeltelevisie te gebruiken, zit ook in het pakket, dus weet niet precies waar die digitale televisie voor staat?

09-12-2010, 15:54
ik had vroeger internet van upc drama altijd storing en een oude vriendin van mij had huistelefoon ook altijd storing hij gaat over maar de telefoon niet ze hebben tig nieuwe huistelefoons gekocht maar daar lag het zeker niet aan dat is mijn ervaring ermee.

09-12-2010, 16:00

Citaat door MocrowGirlBella:
Weleens storingen? Service goed?

En mijn man's vraag Wij hebben zo n totaalpakket genomen, hier zit digitale televisie bij. Wat houdt dit in? Zit er dan zo een extra kastje bij ofzo? Verder zijn wij van plan gewoon kabeltelevisie te gebruiken, zit ook in het pakket, dus weet niet precies waar die digitale televisie voor staat?



Wij hebben nooit storingen , heel soms met de telefoon dat hij het niet doet maar dat is echt heel weinig.
Digitale TV is dat je dus een kastje krijgt inderdaad en je hebt programma gemist etc. Moderne TV zeg maar en films bestellen.

09-12-2010, 16:00


Bij ons altijd drama met UPC.. NIET DOEN!
wij hebben nu KPN Brons // Digitale TV // Internet // Bellen voor €45,- per maand

09-12-2010, 16:25
Dankjulliewel damess..
Ik had dus dat voordeelpakket besteld (alles in 1) En ga nu meteen annuleren

En daarna kom ik terug op de vraag wat moet ik nemen KPN?

09-12-2010, 16:30
ik was ook bij upc ben over naar tele2
ik vond het veelste duur je betaalt inderdaad je kabel voor 17,00 euro en daarboven op hadden we internet en bellen onbeperkt naar vaste telefoons en de video
het enige voordeel is inderdaad de video die je krijgt met uitzending gemist en als je t.v kijkt je tussendoor op pauze kan zetten of opnemen

wij hadden de royaalpakket en betaalde in totaal 72,00 euro

nu betaal ik bij tele 2 55 euro onbeperkt bellen naar vaste nummers internet 20 mb en een kleine video heb ik het zelfde d´r op als bij upc en daar hoef je geen kabel voor te hebben dat is dan via adsl
alleen mis ik wel de kinderzenders met dora etc..de peuterzender

09-12-2010, 16:35

Citaat door Laat-je:
Mijn advies, annuleren die handel. Je hebt 7 werkdagen bedenktijd als het goed is. Je zult echt drama overhouden aan de digitale televisie en de telefonie die wegvalt. Enige voordeel, je kunt onbeperkt bellen naar Marokko voor 10 cent voor het hele gesprek.



Nou nou ik heb nergens last van hoor juist van kpn had ik last doordat de zender ieder keer stoort.

Sinds wanneer is dat? Ik heb dat niet hoor?

09-12-2010, 16:41
Ik heb ook kpn digitenne en heb nergens last van.