Bekijk volle/desktop versie : Tips!!



Pagina's : [1] 2

08-12-2010, 14:33
Beste leden,

ik wil graag in de kerstvakantie met mijn man een paar dagen weg.
Nu wilde ik eerst naar dusseldorf maar daar heb ik nu 2 dagen voor uitgetrokken dat is genoeg. Nu wil ik nog een andere plaats voor de overige 2/3 dagen, liefst in belgie. Kennen jullie leuke plaatsen behalve brussel en antwerpen. Liefst ook met tips wat je kunt doen daar.

Ohja, parijs ben ik al geweest en london wil ik in het voorjaar doen dus die vallen af.

Alvast bedankt.

Groetjes

08-12-2010, 14:41


waarom niet gewoon gezellig thuis blijven

08-12-2010, 14:49
omdat we twee weken vakantie hebben allebei en we er even tussenuit willen.
Als ik thuis had willen blijven had ik deze topic niet geopend he

08-12-2010, 14:52
echt hollandien plannen, "ff tussen uit, jahoor schatje ik kom eraan, waar gaan we heen, wat gezellig, kunnen fijn tegen collega's en vrienden opscheppen waar we zijn geweest, gezellig joh"

08-12-2010, 14:57



Citaat door wiewie:
echt hollandien plannen, "ff tussen uit, jahoor schatje ik kom eraan, waar gaan we heen, wat gezellig, kunnen fijn tegen collega's en vrienden opscheppen waar we zijn geweest, gezellig joh"



Jaloers?

Het is heel normaal om er even uit te willen na een jaar hard werken.


@Topicstartster, ik ben niet heel erg bekend met Belgie. Dus ik kan je helaas niet helpen...

08-12-2010, 15:07

Citaat door wiewie:
echt hollandien plannen, "ff tussen uit, jahoor schatje ik kom eraan, waar gaan we heen, wat gezellig, kunnen fijn tegen collega's en vrienden opscheppen waar we zijn geweest, gezellig joh"


jeetje wat ben jij raar zeg!
alleen hollanders mogen iets leuks doen?
wij moslims hebben geen recht op ontspanning?
Ik weet niet wat jij in het dagelijks leven doet maar mijn man en ik werken beiden fulltime en een eigen zaak.
Geloof me dan MOET je er wel tussenuit anders wordt je gek.
Maar ik ga niet meer op je in, je komt er wel allemaal achter als je straks groot bent

08-12-2010, 15:08

Citaat door __Nora__:
Jaloers?

Het is heel normaal om er even uit te willen na een jaar hard werken.


@Topicstartster, ik ben niet heel erg bekend met Belgie. Dus ik kan je helaas niet helpen...


geeft niet meid, toch bedankt!

08-12-2010, 15:09
Check ryanair en zie of er iets te boeken valt voor een paar tientjes.

08-12-2010, 15:18

Citaat door Rahilaa:
Check ryanair en zie of er iets te boeken valt voor een paar tientjes.


je bedoelt naar barcelona ofzo?
maar is dat wel verstandig voor 2 dagen? ik bedoel met vliegen ben je tijd kwijt op het vliegveld etc.

08-12-2010, 15:21

Citaat door wiewie:
echt hollandien plannen, "ff tussen uit, jahoor schatje ik kom eraan, waar gaan we heen, wat gezellig, kunnen fijn tegen collega's en vrienden opscheppen waar we zijn geweest, gezellig joh"

Jij bent zeker van het type 'Elk jaar naar Marokko'. So, dat is leuk zeg. De Het leven bestaat uit meer dan alleen de zomervakantie in Marokko.

@Topicstarter. Spa in België is een aanrader Het ligt in de Ardennen. Je kent de stad vast wel. (Bronwater Spa is naar deze stad vernoemd )

08-12-2010, 15:25

Citaat door WpMarwa:
je bedoelt naar barcelona ofzo?
maar is dat wel verstandig voor 2 dagen? ik bedoel met vliegen ben je tijd kwijt op het vliegveld etc.


Ja, het is wel erg kort. Maar heb net ff voor je gekeken. Je kunt voor twee personen vanuit eindhoven vliegen naar milan. Dan kom je maandag 20 december rond 19.00 aan. Dan kan je daar nog uit eten gaan en lekker tafelen. Vervolgens heb je dinsdag de hele dag om te stad te verkennen en lekker te shoppen, dan ga je die woensdag nog rustig op een mooie locatie ontbijten en richting het vliegveld want om half 4 vertrekt je vlucht. De reis is honderd euro voor twee personen. Het is wat hectisch, maar het is maar net of je daar zelf mee kan omgaan en het fijn vind of juist niet.

Verder ff op booking.com zoeken naar een hotel dat niet te duur is maar wel gewoon fijn.

08-12-2010, 15:29
Something like this: http://www.weekendplanner.nl/weekend/spa_ardennen.htm

08-12-2010, 15:32



Citaat door Rahilaa:
Ja, het is wel erg kort. Maar heb net ff voor je gekeken. Je kunt voor twee personen vanuit eindhoven vliegen naar milan. Dan kom je maandag 20 december rond 19.00 aan. Dan kan je daar nog uit eten gaan en lekker tafelen. Vervolgens heb je dinsdag de hele dag om te stad te verkennen en lekker te shoppen, dan ga je die woensdag nog rustig op een mooie locatie ontbijten en richting het vliegveld want om half 4 vertrekt je vlucht. De reis is honderd euro voor twee personen. Het is wat hectisch, maar het is maar net of je daar zelf mee kan omgaan en het fijn vind of juist niet.

Verder ff op booking.com zoeken naar een hotel dat niet te duur is maar wel gewoon fijn.


oh jeetje wat goed van je!
ik ga meteen even checken en maybe vanavond boeken. Thankx.
x

08-12-2010, 15:33

Citaat door HoceimaBoyZ:
Jij bent zeker van het type 'Elk jaar naar Marokko'. So, dat is leuk zeg. De Het leven bestaat uit meer dan alleen de zomervakantie in Marokko.

@Topicstarter. Spa in België is een aanrader Het ligt in de Ardennen. Je kent de stad vast wel. (Bronwater Spa is naar deze stad vernoemd )




wat is daar mis mee


ps: soms ook een keer naar turkije

08-12-2010, 15:33

Citaat door HoceimaBoyZ:
Jij bent zeker van het type 'Elk jaar naar Marokko'. So, dat is leuk zeg. De Het leven bestaat uit meer dan alleen de zomervakantie in Marokko.

@Topicstarter. Spa in België is een aanrader Het ligt in de Ardennen. Je kent de stad vast wel. (Bronwater Spa is naar deze stad vernoemd )


sommige mensen moeten alles nog ontdekken

Maar ey super bedankt voor de tip, ik ga zeker even googlen

Pagina's : [1] 2